abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2007 @ 22:17:56 #76
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_52926974
Nog gefeliciteerd, Sugar!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 3 september 2007 @ 22:28:56 #77
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52927227
Melvin is vandaag weer naar de peuterspeelzaal geweest. Hij was zo blij. Hij heeft 8 weken aan m'n hoofd gezeurd wanneer hij weer naar "school" mocht. Hij kan z'n lol nu op, want hij gaat vanaf nu 4 dagdelen per week. Twee dagdelen psz en 2 dagdelen voorschool. Dit laatste omdat Melvin een spraakachterstand heeft van een half jaar ongeveer. Vrijdag gaat hij ook voor het eerst naar logopedie hiervoor.

En ik geloof dat hij nu echt helemaal zindelijk is. Plassen gaat al ruim een maand goed, en sinds een week ook geen grote booschap meer in z'n broek. Die doet ie nu netjes op het toilet, of in zijn luier als hij zijn middagslaapje doet.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 4 september 2007 @ 08:13:09 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_52931403
wat lekker voor Melvin! komt wel goed met zijn spraak zo dan en zindelijk! dat is ook erg fijn!

Liam gaat niet meer naar psz. het is hier dinsdag en donderdag of woensdag en vrijdag en ik kan alleen dinsdag en vrijdag omdat ik tegenwoordig donderdag werk. en om de volle mep te betalen voor 1 ochtendje vind ik een beetje te gortig. nou ja, hij gaat in december/januari naar school en de tijd gaat hard en hij heeft nu weer kindjes om mee te spelen bij de oppas.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 september 2007 @ 08:18:41 #79
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52931457
Het is inderdaad allemaal wel passen en meten met de tijden van de psz. Maar dan kan ik vast wennen voor als hij straks op school zit. Vanmiddag brengt oma hem weg en dan haal ik hem op. Moet ik wel 2 uur eerder weg van m'n werk. Dat moet ik of van mijn verlofuren nemen of ik moet op andere dagen deze week meer werken.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:20:18 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_52934186
met school straks heeft Liam gelukkig een continurooster, dat vind ik enorm prettig. ik moet dan alleen nog opvang hebben voor 's morgens tussen 7 en half 9, 's middags haalt mijn oppas hem op.
mijn oppas woont te ver van de psz af, anders had zij hem wel willen brengen en halen, maar hij zat in een andere wijk omdat er hier een groep opgeheven is in de wijk.
ben wel benieuwd hoe het straks op school gaat allemaal, Liam is zo vaak moe. Nu ook, ligt ie toch weer te slapen, want hij is vreselijk chagerijnig. ik hou mijn hart vast
stormy waters...
sailin'
  Moderator dinsdag 4 september 2007 @ 12:11:48 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52935459
Samara komt me net een tekening laten zien, ze had een krokodil getekend.
Grappend zeg ik tegen haar: "Maar hij heeft geen ogen, zo kan hij toch geen billen zien waar hij in kan bijten?".
Waarop Samara zegt: "Ja maar, ik wil ook niet dat hij mijn billen kan zien, dan kan hij ook niet bijten ".
Grapjas, ze had de ogen expres niet getekend
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:42:25 #82
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52936970
Ik hoorde net van Snoopy dat Morris nu wordt opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft een bacteriële infectie en gewone antibiotica werkt niet. (In een plekje eczeem in zijn knieholte is een bacterie gekomen.) Hij moet dus aan het infuus nu, omdat de infectie erger wordt.

Veel beterschap voor Morris, snoep. En sterkte voor jullie allemaal.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:52:51 #83
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_52937174
Ook maar ff een Glenn update.

We zijn vorige maand verhuisd en wat heeft dat zijn uitwerking gehad op Glenn zeg!
De weken voor en rond de verhuizing was hij echt een totaal ander kind. Zo merk je toch maar weer hoeveel zo'n kind oppikt van de verhuisstress.
Nu we een beetje gesetteld (nou ja, de zolder wordt op het ogenblik helemaal verbouwd) zijn, is Glenn ook weer zijn oude zelf. Hij heeft het enorm naar zijn zin in ons nieuwe huis. . De tuin is nu ook 3x zo groot en staat half volgebouwd met speelgoed en speeltoestellen. Die krijgen we bijna niet meer naar binnen.

Wat hij echter absoluut niet wil is het poepen op de wc of op het potje. Qua plas is hij helemaal zindelijk, ook 's nachts is hij 9 van de 10x droog.
We hebben hem ook geleerd dat hij niet in zijn onderbroek mag poepen. Dat deed hij dus ook niet, hij hield het op, totdat hij niet meer durfde. Klisma aan te pas gekomen.
We hebben stickervellen gemaakt, de wc versierd, kadootjes beloofd en op onze kop gestaan. Maar Glenn wil niet! We laten het nu maar weer een tijdje rusten.

En nu weer verder lezen gaat....
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:53:26 #84
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_52937185
Ooow Morris toch!

en voor Snoopy ook natuurlijk!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_52937310
Morris beterschap! Snoopy hopenlijk gaat het snel beter met hem!
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:06:14 #86
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52937371
Oe Morris.. Beterschap!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:07:41 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52937399
Beterschap Morris! En sterkte voor Snoopy en fam!

Oei EW, tot aan een klysma aan toe... wat kunnen die kinderen dan volhardend zijn he!
Idd maar even op zijn beloop laten...
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:17:17 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_52937553
lieve Morris beterschap! snoopy
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:22:30 #90
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_52937627
Gossie die Morris

EW tis wat ophouden en volharden
pi_52938647
Elise is gisterochtend ook op school geweest... Even een wen-ochtend.
Nou, dat was geen probleem hoor. De juf vond dat ze heel goed mee doet en Elise kwam erg blij rennend uit school! Ze heeft echt een heerlijke ochtend gehad.
Dus als ze straks 4 jaar is, kan ze gelijk naar school!!

En van een moeder kreeg ik te horen dat Elise al zo groot en wijs is dat ze helemaal niet opvalt. We zijn nu natuurlijk doltrots op onze grote kleine meid!!
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:53:58 #92
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52939200
Snoopy,wat rot zeg! Heel veel beterschap voor Morris en sterkte voor jullie allemaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:57:28 #93
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52939251
Snoopy wat naar. Cas heeft dat ook gehad, maar daar hielp de antibiotica gelukkig wel. Sterkte!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:22:32 #94
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52939566
Snoopy, sterkte. Heel veel beterschap voor Morris. Hopelijk is hij snel weer thuis.

EW, lastig he als ze nog niet willen poepen op de wc? Om de één of andere reden vinden ze dat toch nog eng.
Ik heb op Melvin heel veel ingepraat. In de trant van dat poepen in een luier eigenlijk voor baby's is en dat grote jongens zoals hij dat op de wc doen. En dat hij dan ook niet meer van die vieze billen of broek krijgt. Als ik doorhad dat hij moest zette ik hem op de wc met een boekje ofzo, zodat hij afgeleid was. Ongemerkt liet hij het op een gegeven moment dan toch gaan en gingen we daarna heel enthousisast het poepie gedag zwaaien. Vond hij erg leuk!
Succes ermee. Het is af en toe echt om wanhopig van te worden!

Bright, fijn dat Elise het zo naar haar zin heeft gehad op school.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 17:24:18 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52940351
Morris Wordt maar snel weer beter!
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ook maar ff een Glenn update.

We zijn vorige maand verhuisd en wat heeft dat zijn uitwerking gehad op Glenn zeg!
De weken voor en rond de verhuizing was hij echt een totaal ander kind. Zo merk je toch maar weer hoeveel zo'n kind oppikt van de verhuisstress.
Nu we een beetje gesetteld (nou ja, de zolder wordt op het ogenblik helemaal verbouwd) zijn, is Glenn ook weer zijn oude zelf. Hij heeft het enorm naar zijn zin in ons nieuwe huis. . De tuin is nu ook 3x zo groot en staat half volgebouwd met speelgoed en speeltoestellen. Die krijgen we bijna niet meer naar binnen.

Wat hij echter absoluut niet wil is het poepen op de wc of op het potje. Qua plas is hij helemaal zindelijk, ook 's nachts is hij 9 van de 10x droog.
We hebben hem ook geleerd dat hij niet in zijn onderbroek mag poepen. Dat deed hij dus ook niet, hij hield het op, totdat hij niet meer durfde. Klisma aan te pas gekomen.
We hebben stickervellen gemaakt, de wc versierd, kadootjes beloofd en op onze kop gestaan. Maar Glenn wil niet! We laten het nu maar weer een tijdje rusten.

En nu weer verder lezen gaat....
Same here... zou het aan de geboortedatum liggen

Isa is dag en nacht droog, slaapt ook zonder luier want ze wil echt niet meer met. Dat gaat ook probleemloos, nu sinds drie weken geen luier meer 's nachts en geen ongelukjes. Alleen dat poepen... Ik was me een ongeluk, maar vandaag hebben we een doorbraak lijkt het. Ze kwam net aangeven dat ze moest poepen en heeft nu eens ook echt gepoept in plaats van een klein beetje... Het helpt hier volgens mij wel, dat het kadootje wat ze krijgt als haar kalender vol is, duidelijk zichtbaar erbij hangt. Ze roept nu steeds als ze is gaan poepen 'Nu krijg ik miertjes he!' (Ze krijgt lieverheersbeestjes voor op haar croc's als de kalender vol is)

Verder zijn we vandaag naar de tandarts geweest (ik had een afspraak, Isa ging mee) en dat ging prima
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52940398
Arme Morris Hopelijk vinden ze snel iets wat wel werkt!
En snoopy heel veel sterkte. Weer 1 van je kindjes in het ziekenhuis, dat zal niet meevallen
  Jubileum moderator dinsdag 4 september 2007 @ 19:22:50 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52942217
Sterkte Snoop en geef Morris maar een extra dikke knuffel van ons

EW wat leuk je weer eens te zien hier!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 19:51:44 #98
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_52942728
Beterschap Morris, en sterkte Snoop!
(toch nuttig dat het update topic er is)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:12:50 #99
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52943205
Bah Snoop, ik vind het echt rot voor jullie. Hopelijk gaat het snel beter met Morris.
  dinsdag 4 september 2007 @ 21:20:23 #100
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52944989
Och Snoop...
Jullie hebben wel veel pech op dit vlak zeg.
Eerst Lisje in het zkh, nu Morris weer.
Veel sterkte hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')