abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52761576
Klinkt als een fijne 1e schooldag Lois

Noah heeft vandaag niets meer gezegd over pijn aan zijn piemel, dus ik ga er maar vanuit dat het niks was
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:24:23 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_52763952
ow wat heerlijk Lois
stormy waters...
sailin'
pi_52767198
Die tweede foto is zo'n lief plaatje Lois
pi_52768688
oh Lois, wat is ze toch stoer & lief! dappere Iris, goed gedaan zeg!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:36:55 #55
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52776052
Even een kopietje van mijn vraag in het dreumestopic, omdat het wat de maat betreft misschien wel meer in de peutercategorie valt

Weet iemand toevallig waar je een compleet joggingpak kan kopen in maat 92/98? Vond het vorig jaar zo handig voor de heen- en terugreis (vakantie), maar kan die dingen toch nergens vinden
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_52776337
H&M misschien? Hema? Zeeman?
Ik heb het iig niet ergens gezien, maar dit leken mij de meest voor de hand liggende winkels!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52778714
Ooo, die 2e foto van Iris is echt leuk!

Ik heb ze volgens mij wel eens bij de action gezien wennie
pi_52779005
Wennie, C&A misschien? of V&D? en ik heb ze ook wel eens bij Zeeman ofzo gezien inderdaad.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:14:46 #59
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_52781854
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:36 schreef Wennie het volgende:
Even een kopietje van mijn vraag in het dreumestopic, omdat het wat de maat betreft misschien wel meer in de peutercategorie valt

Weet iemand toevallig waar je een compleet joggingpak kan kopen in maat 92/98? Vond het vorig jaar zo handig voor de heen- en terugreis (vakantie), maar kan die dingen toch nergens vinden
Ze hebben ze bij de HEMA (uiteraard ). In blauw en donkergrijs, als ik me niet vergis. Broek en vest zijn apart te kopen, maar passen wel bij elkaar. Hopelijk zijn ze er nog, maar volgens mij wel. Hier in Eindhoven liggen ze niet bij de baby's, maar bij de kinderafdeling, die begint bij maatje 92 (of 98) volgens mij. Succes!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:24:17 #60
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52782070
Bedankt voor de tips!
Zeeman, C&A, Hans, V&D geen succes en geen Action hier in de buurt H&M geen setjes, wel losse broeken en losse truien. Na m'n werk dan nog even naar de Hema sjezen en anders maar wat gaan combineren van de H&M
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_52784802
Bij hema heb je deze (ook in donkerblauw):

Ik vond de andere joggingpakjes natuurlijk veel leuker, die ze niet in de goede maat hebben
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:47:41 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52795903
Ach Lois, die tweede foto lief.

Jolie mag morgen traketeren op de peuterzaal. Ze was een beetje zenuwachtig vanavond. 'Ik voel me niet zo lekker in mijn buik, ik denk ik heb hoofdpijn in mijn buik.' Ze vindt het spannend dat er gezongen gaat worden voor haar met alle ouders erbij maar trakteren lijkt d'r wel heel leuk. Dus ik zei dat ze daar maar aan moest denken. Ze lag nog een tijdje te spoken in d'r bed maar sliep uiteindelijk wel. Werd ze net huilend wakker 'mama, ik wil morgen nog geen vier jaar worden, ik wil nog bij mijn juffie blijven.' Het arme kind had iets helemaal verkeerd begrepen. Sneu!

Oh en Sjeen, Jolie gaat volgend jaar ook 'gewoon' na de grote vakantie naar school. Dus zonder wendagen van te voren.
pi_52797373
aaah arme jolie. voorlopig nog geen vier hoor! veel plezier morgen!
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 augustus 2007 @ 09:00:20 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52802860
Iris Zo groot al... de laatste foto

Jolie, tres jolie Veel plezier met trakteren

Isa gaat vandaag weer eendjes voeren met oma, de foto's van vorige week staan in het fototopic
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 09:10:46 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52802975
Ik zag de foto's Sjeen, leuk!

Iris moest vanmorgen bij het afscheid op school heel erg huilen. De 2e keer wennen was toch even anders, ze wist nu wat er ging komen en vond het heel moeilijk dat ik wegging. Ik heb haar overgedragen aan de juf, en ben nog even door het raampje blijven gluren. Gelukkig was ze vrij snel getroost en kon ze weer lachen, en kon ik met een geruster hart weggaan.
Moeilijk hoor
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:50:28 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52811041
Oh bah, dat is rot Lois. Is het goed gegaan daarna? ik vind dat ook echt naar weggaan!

Trakteren was leuk. En bijzonder vond ik. Jolie vond het echt spannend maar ook leuk. Het zingen met ouders vanmorgen vond ze wel echt een beetje te, maar daarna mocht ze het poppetje van de klas wakker maken en dat vond ze wel leuk. Na het buitenspelen gingen ze allemaal in een kring zingen en de juf stak naast de grote kaars drie kleine kaarsjes aan en vertelde wat over Jolie. En ik moest huilen, het was zo lief en raak! Daarna werd er gezongen, kreeg ze een cadeautje van de juf, werd er nog meer gezongen met muziekinstrumenten en Jolie deed enthousiast mee. Toen heeft ze zelf de kaarsjes uit mogen doen en mocht ze trakteren. Ze vond het echt leuk en ging iedereen zelf eentje brengen. Er was één traktatie over, die gaf ze zomaar aan het zusje van iemand bij het ophalen. lief! Ze voelde zich echt wel jarig, vijf weken na d'r echte verjaardag

[ Bericht 4% gewijzigd door Luchtbel op 30-08-2007 15:14:55 ]
pi_52811216
Wat mooi, luchtbel. En wat lief van Jolie
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:03:21 #68
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52811433
Het was mooi ja, Owlet. ik stuur je een heel klein stukje nog erover, pm.

[ Bericht 42% gewijzigd door Luchtbel op 31-08-2007 11:12:38 ]
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 15:22:24 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52812017
Ach Luchtbel dat snoetje als ze naar de juf zit te luisteren Ik krijg er helemaal een brok in mijn keel van, zo mooi!

Met Iris is het heel goed gegaan vandaag, vertelde de juf
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52812289
aaah, wat leuk, Luchtbel!

5 september mag Amber en ik kan niet wachten op dat gespannen snoetje van haar En ik weet nu al dat ik ook moet huilen Gewoon omdat het MIJN dochter is die al 3!! jaar is en mag trakteren. Daar moet ik dan op zo een moment (dus met dat gespannen snoetje zeg maar) niet te lang over nadenken, want dan gaan de tranen echt vloeien hier
En zeker als de juf dan nog iets over haar gaat vertellen dan is het hek van de dam

Fijn dat het goed ging met Iris, Lois!

Amber is nog steeds bij oma, ze hoefde gisteren niet eens even naar huis te bellen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:43:48 #71
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52812611
Oh nou ik vond het vooral echt leuk hoor LadyS. Maar ik vind het wel fijn dat een juf zo weet hoe mijn kind is en ons leven is. Daar schoot ik wel echt vol van. Ik ben nog steeds blij met deze keuze, het is een eindje fietsen maar dat is het zeker waard.

Fijn dat het goed gegaan is, Lois!
pi_52812702
Ik zou het ook allemaal heel leuk vinden, maar ik ben echt een trut wat dat betreft, ze hoeven maar iets te zeggen over mijn kinderen en dan kan je me opvegen
En de juf van Amber kent ons ook goed (want: is ook ooit mijn juf geweest ), dus ik vrees het ergste als ze een verhaaltje gaat houden
pi_52870122
We zijn vandaag voor het eerst bewust gestopt met Noah's middagslaapjes. En ik mis het nu al Wat duurt de dag lang ineens, en dit weekend hebben we ook net geen auto, waardoor we iets beperkter zijn om leuke dingen te ondernemen. En gewoon een tijd voor jezelf hebben is ook zo lekker.
Maar ja, hij werd de laatste tijd ineens standaard een uur of meer vroeger eerder wakker dan normaal, en hij sloeg zijn slaapjes al steeds vaker over.

Verder is ie echt stronteigenwijs Als ik iets zeg is het altijd het tegenovergestelde volgens hem. We doen dus ook de hele dag door wellus-nietus-spelletjes
©Dumbo
  maandag 3 september 2007 @ 09:43:56 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52910718
Maria is drie. Zo groot al!
En ook nog 'ns zó'n ontzettend lief meisje! Gisteravond zei ze voor het slapen gaan: "Mama, als ik morgen weer wakker word, ben ik dan weer jarig?" Ik ben heel blij met haar en heel trots op haar ook. Dat moest even gezegd worden.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 3 september 2007 @ 22:01:28 #75
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52926566
Terecht en lief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')