Die is overmorgen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef junkiesietze het volgende:
Godver is er nu een herhaling van Wegmisbruikers op veronica die vorige week ook al wasen vorige week lieten ze een voorstukje zien van een achtervolging met een dikke porsche die er vandoor gaat
en de auto totall loss rijd
![]()
MAAR DIE AFLEVERING IS HELEMAAL NIET NU
Wat gebeurd er met de 25ste dan???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef tralalala het volgende:
Die aflevering is morgenavond op sbscamp 6
daar kijk ik het ook niet om, ik vind het alleen leuk om te zien hoe mensen proberen te slijmen zodat ze hun rijbewijs terug krijgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef Schunckelstar het volgende:
is dat dat programma met die achterlijke krullenkabouter die de moraalridder uithangt?
wat een kneus is dat![]()
programma is trouwens wel leuk om te zien![]()
Nee, het is die schaamhaarkabouter die Koos $pee zuigt als de camera's niet draaien...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:39 schreef Matty___ het volgende:
Herhalingen zuigen sowieso
idd, wegmisbruikers (de titel alleen al) is gewoon niet meer als een spreekbuis voor de progaganda voor Ome k00$ $p¤¤ en diens kliek van wetsgeile formalistische bonnenschijvende kneusjes. Blijkt wel uit het feit dat samenwerking van politiekorpsen met "Blik op de weg" (da's een topprogrammaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:39 schreef BereNDD het volgende:
fuck wegmisbruikers
hulde voor blik op de weg
Tenzij de radardetector in een kastje is gebouwd die de lekstraling elimineert. Dan is die RDD ook nutteloos en vist de slappe arm van de wet weer eens achter het net.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:58 schreef Dark_Prince het volgende:
mooiste blijft als ze zo'n radardetector hebben, moeten ze sowieso 250 euro boete betalen en dat kastje ter plekke uit de auto halen
Dat is een ander programmaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef erkel het volgende:
Ik haat dat achterlijke commentaar erbij:
'Deze asociaal moet zo snel mogelijk van de weg gehaald worden, voordat er doden vallen'
'En nu mag deze coureur even haarfijn uitleggen aan meneer agent waarom hij deze stunten uithaalde'
Opblazen met een anti-tank wapen is ook weer zoiets....quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
Nou toch wel netjes gehandeld van de politie, alleen is een file creeren gay...![]()
gewoon banden lek schieten johquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef csar het volgende:
[..]
Opblazen met een anti-tank wapen is ook weer zoiets....
jah vraag me wel af waarom ze dat gedaan hebben... want de bestuurder van de porsche word hoe dan ook gepaktquote:
Indd, jammer dat ze dat niet vertellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah vraag me wel af waarom ze dat gedaan hebben... want de bestuurder van de porsche word hoe dan ook gepakt
Misschien dacht die tweede bestuurder wel dat hij kon bewijzen ergens anders te zijn geweest ten tijde van de overtreding van de eerste bestuurder. Dan is het voor de politie moeilijk om de boete aan iemand te adresseren als die eerste bestuurder niet bekend is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah vraag me wel af waarom ze dat gedaan hebben... want de bestuurder van de porsche word hoe dan ook gepakt
Valt wel mee, ook Ferrari's komen er vaak wel genadig vanaf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja leuk.
Kijken naar een arrogante engelsman die alleen maar geilt op britse autos
Thanks!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:28 schreef DonkereKip het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_leuke_beelden.html
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien
Wat een sukkel je hebt je wagen vol met drugs en wat doe je ? Opvallend hard gaan rijdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:24 schreef Krln het volgende:
De politie heeft vrijdag na een achtervolging over de snelweg A7 twee mannen en een vrouw aangehouden.
Zij overschreden niet alleen de maximumsnelheid, bovendien zat in hun auto een baby in een stoeltje waarin een wapen zat.
In de kleertjes van het kind zaten harddrugs verstopt. Rond 15.00 uur probeerden agenten een Porsche aan te houden die met tweehonderd kilometer per uur voorbij kwam rijden bij Middenmeer.
In een poging te ontkomen reed de Porsche tegen de vangrail en verloor enkele onderdelen. Op parkeerplaats De Horn stapte de 42-jarige bestuurder uit Purmerend over naar een andere auto, die werd bestuurd door een 33-jarige vrouw.
De 29-jarige passagier van de Porsche nam het stuur van dit voertuig over, waarna beide auto’s verder reden. Op de afrit bij het Noord-Hollandse Wognum werd de Porsche aangehouden.
De 29-jarige Amsterdammer bleek geen geldig rijbewijs te hebben en wordt vervolgd voor te hard rijden. Bij de afrit Avenhorn werd ook de andere auto tot stilstand gebracht. De 42-jarige man uit Purmerend moest zijn rijbewijs inleveren. Hij wordt verder verdacht van het in bezit hebben van een vuurwapen en harddrugs. Zijn 33-jarige vriendin is ook aangehouden omdat zij te hard heeft gereden.
Hij zei sukkel, kneusquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:42 schreef Netsplitter het volgende:
Vond het commentaar van een van die agenten in die auto wel hilarisch toen die porsche was gespint, echt heel droog hoorde je: kneus.
En een klap in zijn maag gegevenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef JaFFe het volgende:
Ik had em bij zn arrestatie en verzet nog ff bespoten met wat pepperspray en een wapenstok in zn nek geplant.
Dat was z'n verdiende loon geweest, helaas is het in Nederland zo dat dan de agent op de donder krijgt en zo'n figuur vrijuit gaat. Only in NL.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef JaFFe het volgende:
Ik had em bij zn arrestatie en verzet nog ff bespoten met wat pepperspray en een wapenstok in zn nek geplant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |