Wat hij zegtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:31 schreef Bullebak het volgende:
Pindasaus natuurlijk, stelletje kloteboeren![]()
Neeneequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef Karina het volgende:
Het is patat met pindasaus en NIET patat met satésaus.
En het leuke is dat mensen nog steeds reageren dat het satésaus is terwijl er al tig keer uitgelegd is wat het verschil is.quote:
Dat komt omdat die mensen liever niet inhoudelijk reageren maar gewoon wat beginnen te schreeuwen zonder eerst na te kijken wat nu wel en niet goed is en/of het topic even door te lezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:27 schreef Chau het volgende:
[..]
En het leuke is dat mensen nog steeds reageren dat het satésaus is terwijl er al tig keer uitgelegd is wat het verschil is.
Het enge is dat mensen zich ook daadwerkelijk druk maken over het verschil tussen pinda en satésaus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:27 schreef Chau het volgende:
[..]
En het leuke is dat mensen nog steeds reageren dat het satésaus is terwijl er al tig keer uitgelegd is wat het verschil is.
Inderdaad en ik noem het ook altijd Pindasaus hoor. Frietje pinda toch, als je frietje sate doet krijg je van die vleesstokjes! Dus het moet wel Pindasaus zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:34 schreef BobbyB het volgende:
TS is gewoon een kneus en denkt het weer eens beter te weten.
Mee eens maar wie gooit er nou iets anders dan pInda saus over zijn Sate.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:48 schreef dubidub het volgende:
Patat pinda. Zoals anderen al hebben uitgelegd zijn er meerdere satésauzen, n00b.
Moet je niet bij mij zijn, maar bij die Indonesiërs. Er zijn wel lekkere satésauzen hoor, je moet alleen ff zoekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mee eens maar wie gooit er nou iets anders dan pInda saus over zijn Sate.
Kejab ofzo gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
Als iedereen het satésaus noemt klopt de definitie vanzelf welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:27 schreef Chau het volgende:
[..]
Dat is mooi verwoord. Hij schijnt er patent op aangevraagd te hebben, kutklachten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:34 schreef BobbyB het volgende:
TS is gewoon een kneus en denkt het weer eens beter te weten.
Pindapoep.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:20 schreef Agiath het volgende:
Satésaus, pindasaus, dat boeit me niet echt.
Maar mensen die 'pindapoep' zeggen moeten acuut gevierendeelt worden![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:33 schreef method21 het volgende:
Satestaus is van sate gemaakt en pindasaus is van pindas gemaakt
Hoe je het ook went of keert, het blijft baby poep en ook blijft het naar babypoep smaken, of je het nou satesaus of pindasaus noemt.
Hij blijft het proberenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als iedereen het satésaus noemt klopt de definitie vanzelf wel
ik denk overmorgen of anders 3,5 week daarnaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze de definitie van boer in het woordenboek veranderen van "agrarier, veehouder, landbewerker" naar "iemand die friet zegt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |