quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef ScottTracy het volgende:
Hollandse eenheidsprijzen maatschappij Amsterdam
Het duurde vrij lang voordat ie goed werd beantwoord... Dus kun je nagaan hoeveel mensen hier naar die kutadvertenties kijkenquote:
Handen af van de Hema!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:11 schreef Feitosa het volgende:
Hier Eet Men Afval...................![]()
![]()
Sterker nog je had zoveel hints moeten geven dat alleen dit woord nog overbleef !!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het duurde vrij lang voordat ie goed werd beantwoord... Dus kun je nagaan hoeveel mensen hier naar die kutadvertenties kijken![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef doeka het volgende:
Floddertje
Het grappige is, ik zag die advertentie in de krant staan en ik had Henry (quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:13 schreef qonmann het volgende:
Sterker nog je had zoveel hints moeten geven dat alleen dit woord nog overbleef !!
(De 3 sportlieden werden in notime herkend)
Maar de vraag had je niet goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Pff, 3 seconden en ik had ze herkend.![]()
De rest was ook geen Algemene Kennis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar de vraag had je niet goed![]()
Een zwak puntquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, het is Fiep Westendorp/Annie MG-tijdIk weet het niet.
Ik post hier nooit vragen als ik al van tevoren denk dat er niemand is die 't weetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
De rest was ook geen Algemene Kennis.![]()
Zeeland was ook wat zwak toch (in verhouding met de rest dan)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik overal verstand van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |