Ik moest lachen,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Zodat je je cola in de jeugdsoos stoer weet weg te atten?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef mirelia het volgende:
Ik kan het ook.
Ik moet om de 3 maanden een heel vies goedje voor een CTscan drinken vandaar dat dat makkelijk is
*MELD*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
ik kan 't
geen idee hoe, maar ik kan een liter zo weggieten zonder te slikken![]()
't komt door m'n neus naar buiten als ik dat doequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef Tware het volgende:
Je moet zeg maar slikken, en dan net voordat die hele slikreflex zich voltooid het 'vasthouden'. T is ff oefenen, maar als je t eenmaal kan giet je zo alles supersnel naar binnen![]()
foie gras. : http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganzenleverquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
(foille gras heet het of zo iets)
Pff van Cola kan je meer last hebben dan van bier anders hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
En dan een bruistabletje na doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Cola prikt veul harder!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff van Cola kan je meer last hebben dan van bier anders hoor
Zouden daar filmpjes van zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
ik kan 't
geen idee hoe, maar ik kan een liter zo weggieten zonder te slikken![]()
zo'n opmerking kan je 230 euro kostenquote:
Ligt maar net aan de rechter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
zo'n opmerking kan je 230 euro kosten
In jou geval hoe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef ioko het volgende:
Je kunt je huig niet openzetten, wel je keel.
Ik ben lastig ik weet het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |