Kijk dat jij alleen maar voor de beste club bent en niet voor club uit de stad waar je vandaan komt zegt mij over jou dan over mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Wie de fuck gaat er nou weer naarMVV
-
Fortuna Sittard
?
Jupiler League
Limburg
Postmortum
terechte klachtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:56 schreef postmortum het volgende:
Burgemeester Leers van Maastricht vindt het een te groot risico om de supporters van Fortuna Sittard met hun eigen vervoer te laten reizen naar Maastricht. Een stad die op een steenworp afstand ligt van Sittard.
Terwijl de supporters uit Maastrich vorig jaar wel met de auto naar Sittard mochten komen.
Hopelijk krijgen we uiteindelijk tioch een ander soort combi, want anders denk ik dat veel supporters een van de leukste wedstrijden( qua sfeer) gaan moeten missen.
Samenvatting: Introductieweken zijn voor nerd zonder vrienden
Wat boeit mij dat voetbal nou met clubs die in financiële problemen zitten maar tegelijkertijd wel één of andere Z-speler een loon van 150.000 per jaar geven. Geld nodig? Dat regelt de gemeente wel even!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
Kijk dat jij alleen maar voor de beste club bent en niet voor club uit de stad waar je vandaan komt zegt mij over jou dan over mij![]()
en toch reageer je hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat voetbal nou met clubs die in financiële problemen zitten maar tegelijkertijd wel één of andere Z-speler een loon van 150.000 per jaar geven. Geld nodig? Dat regelt de gemeente wel even!
Wat boeit mij dat voetbal nou met al die klagers en laag IQ hebbende figuren op die tribunes.
Wat boeit mij dat voetbal nou met al die betweterige lui die maar net 10 meter kunnen sprinten met hun ranzige lichamen.
Wat boeit mij dat voetbal nou met al die neppe mediatraining en gemaakte "relletjes" en "schandalen".
Niet echt heel erg veel dus.
Wat boeit mij dat nou dat jij je eraan irriteertquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat voetbal nou met clubs die in financiële problemen zitten maar tegelijkertijd wel één of andere Z-speler een loon van 150.000 per jaar geven. Geld nodig? Dat regelt de gemeente wel even!
Wat boeit mij dat voetbal nou met al die klagers en laag IQ hebbende figuren op die tribunes.
Wat boeit mij dat voetbal nou met al die betweterige lui die maar net 10 meter kunnen sprinten met hun ranzige lichamen.
Wat boeit mij dat voetbal nou met al die neppe mediatraining en gemaakte "relletjes" en "schandalen".
Goed gezien!quote:
Niet veel hoop ik voor jequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou dat jij je eraan irriteert
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Goed gezien!
[afbeelding]
[..]
Niet veel hoop ik voor je![]()
Flikker op naar je hockeyclubjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik mag je wel.
Goede punten heb je gepost![]()
durf ik niet zo 1,2,3 te zeggen , maar rond deze wedstrijden wel altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Yozzz het volgende:
Leuke clubjes, Fortuna en MVVIs er zoveel rivaliteit tussen Fortuna en MVV?
Wat is 't nou, alto of emo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Flikker op naar je hockeyclubje![]()
of je bent natuurlijk zo'n kut alto die zich afzet tegen dingen die de meeste mensen wel leuk vinden
ga maar snel terug naar je donkere grot en met je gitaar emo liedjes spelen![]()
goed topicquote:
Goede samenvatting van wat mijn post zou kunnen inhoudenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Wie de fuck gaat er nou weer naarMVV
-
Fortuna Sittard
?
Jupiler League
Limburg
Postmortum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |