Daar gaat het niet om... Het gaat om het feit dat dit een belachelijke regeling is en dat je niet eens zelf kan bepalen hoe en hoe laat je gaat...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:43 schreef ruud.nl het volgende:
Helemaal vanuit Sittard naar Maastricht met die combi....![]()
Als je nou als Ajax-supporter in Eindhoven zou wonen en je zou PSV-Ajax willen bezoeken in het uitvak, kan ik me voorstellen dat je baalt van die combiregeling.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... Het gaat om het feit dat dit een belachelijke regeling is en dat je niet eens zelf kan bepalen hoe en hoe laat je gaat...
alle voetbalsupporters ZIJN ook tuig, en nou opbokkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef FortunaHome het volgende:
Is een überklootzak
Hij heeft besloten dat wij op 7 september met een verplichte buscombi naar maastricht moeten![]()
![]()
Of als vee in de bus of je komt het stadion niet in.
Mensen die meteen weer willen blaten dat alle voetbal supporters tuig zijn wil ik verzoeken onderstaand stukje door te lezen. Hier is ook het standpunt van de SP te lezen, waar de helft van de Fok! populatie op heeft gestemd die Anti-voetbal zijn... zeer interessant.
http://www.fortunahome.com/news.php?id=1441
Klacht:
Gerd Leers
Maastricht
Leers&Maastricht
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
alle voetbalsupporters ZIJN ook tuig, en nou opbokken
[...]
Speciaal voor de kortzichte Mongolen als jij een stukje uit de SP passage:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
alle voetbalsupporters ZIJN ook tuig, en nou opbokken
zodra jullie stelletje tokkies laten zien dat jullie je als enigszins beschaafde mensen kunnen gedragen zullen we jullie ook weer zo behandelen. tot die tijd worden jullie lekker met de veebus aangevoerd en mogen jullie alleenb maar binnen de dranghekjes blijven.
trouwens, voetbalsupporter zijn in limburg is wel heel erg treurig. nauwelijks de moeite waard lijkt me. alleen maar klotevoetbal in eigen provincie en minimaal een uur in de auto zitten voor een beetje wedstrijd op niveau.
Niet al te letterlijk nemen zeg...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef Herr_Munk het volgende:
In de lowlands topics definieer jij 55.000 mensen als schijt zwervers en hier ga je Calimero spelen zodra je wat kritiek krijgt. Buitengewoon sneu vindt ik dat.
en jij hebt niet in de gaten dat punchdrunk ongeveer hetzelfde in gedachten heeft en zo niet het prachtig vindt om jou reactie te lezen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:09 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Niet al te letterlijk nemen zeg...![]()
Sarcasme mode was aan, misschien niet al te zichtbaar maar hij was er toch![]()
Haha dat zou inderdaad pas kut zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als je nou als Ajax-supporter in Eindhoven zou wonen en je zou PSV-Ajax willen bezoeken in het uitvak, kan ik me voorstellen dat je baalt van die combiregeling.
In dit geval is het leed nog wel te overzien.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |