sorry voor mijn late reactie maar ik had het te druk met mijn sociale activiteiten buiten het verenigingslevens omquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef TheNeedle het volgende:
Serieus, TS, zonder dat ik je ooit heb gezien kan ik je zeer treffend omschrijven, al zal jij zeggen dat het niet klopt, maar iedereen hier weet dat het zo is:
Je kwam aan op de introweek, en vond je intro-groepje. Allemaal ontzettend gave lui die lekker gingen tanken en een fucking mooie week hebben beleefd. Jij bent min of meer achter te aan geslenterd. Toen je mentoren los gingen met de groep, stond jij met de enige andere zoals jij stilletjes in een hoekje met een pruillipje aan een colaatje of je eerste biertje van je leven te nippen, en samen met die ander te klagen dat niemand leuk was en dat jij de introweek niet nodig hebt om vrienden te maken. Je verlangt naar een beter, gaver leven zoals dat van de rest van je groepje. Zij gaan straks bij een gave vereniging, lopen in studentikoze outfit over straat en maken nog altijd grappen over "die kneus van toen". En dan.... kom je ze tegen: zij gaan net naar bed, jij komt uit de vroeg-onderwijsgroep en bent al alleen op weg naar de trein, om naar papa en mama te gaan.... het warme bedje is voor je gedekt, je bordje spaghetti staat in de magnetron, en je houdt jezelf voor dat je als je gaat werken een nieuwe start gaat maken, niet beseffend dat je leven een farce is.
Neemt niet weg dat ie een vrij treffende beschrijving van jouw persoontje tijdens je schoolperiode geeft.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
sorry voor mijn late reactie maar ik had het te druk met mijn sociale activiteiten buiten het verenigingslevens om![]()
Ik ben al een paar jaar gestopt met school en die kutkneuzen liepen weer eens gigantisch in de weg op het station , vandaar ook dat ik dit topic geopend had om te kijken hoeveel van hen zich zouden ergeren aan mijn topic![]()
Om met maikuuul te spreken: Du bist gepwnd bis unne N00B![]()
Waarom zelf iets tikken. Ik ben amper bij machte dit te verbeterenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef TheNeedle het volgende:
Serieus, TS, zonder dat ik je ooit heb gezien kan ik je zeer treffend omschrijven, al zal jij zeggen dat het niet klopt, maar iedereen hier weet dat het zo is:
Je kwam aan op de introweek, en vond je intro-groepje. Allemaal ontzettend gave lui die lekker gingen tanken en een fucking mooie week hebben beleefd. Jij bent min of meer achter te aan geslenterd. Toen je mentoren los gingen met de groep, stond jij met de enige andere zoals jij stilletjes in een hoekje met een pruillipje aan een colaatje of je eerste biertje van je leven te nippen, en samen met die ander te klagen dat niemand leuk was en dat jij de introweek niet nodig hebt om vrienden te maken. Je verlangt naar een beter, gaver leven zoals dat van de rest van je groepje. Zij gaan straks bij een gave vereniging, lopen in studentikoze outfit over straat en maken nog altijd grappen over "die kneus van toen". En dan.... kom je ze tegen: zij gaan net naar bed, jij komt uit de vroeg-onderwijsgroep en bent al alleen op weg naar de trein, om naar papa en mama te gaan.... het warme bedje is voor je gedekt, je bordje spaghetti staat in de magnetron, en je houdt jezelf voor dat je als je gaat werken een nieuwe start gaat maken, niet beseffend dat je leven een farce is.
wauw de eerste x dat Toeps en ik het over iets eens zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:44 schreef Toeps het volgende:
Verplichte intro's, ik háát ze!
1) Ik heb al vrienden
2) Ik wil er niet als een josti in een roze t-shirt bij lopen, net als de 25 anderen van mijn groepje
3) Nee, spijkerpoepen is niet gezellig
4) Ik heb liever een week langer vakantie
In de praktijk leer je je klasgenoten toch pas later kennen, en ga je met hele andere mensen om dan die in je "introductiegroepje". Gelukkig zat die van mij er vorige week al op, en hoefde ik deze keer geen mongolen t-shirt aan. Moest wel even gniffelen toen ik in de bus zat en langs de Avans Hogeschool Intro Locatie kwam, er stond zo ongeveer een hele megablubberpowerrace op het veld.
Wat zul jij een sociaal dier zijn zeg.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Een introductieweek nodig hebben om medestudenten te leren kennen![]()
Sowieso het nodig vinden om medestudenten te leren kennen![]()
Ja, da's echt stomquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Sowieso het nodig vinden om medestudenten te leren kennen![]()
jointje roken?quote:
En tof dat het was!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:49 schreef Doodmetaal het volgende:
Straks weer verder begeleiden!
Wat is er dom aan om te vragen hoe de metro werkt als je gewoon niet weet hoe de metro werkt? Nee, als je iets wilt weten is het natuurlijk belachelijk dom om ernaar te vragen, dan moet je gewoon in een hoekje gaan zitten huilen tot een grote meneer je komt helpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef karr-1 het volgende:
Rotterdam zit er deze week ook weer vol mee. Allemaal van die hulpeloze eerstejaars die om zich heen kijken als of ze nog nooit in de grote stad zijn geweest. "meneer, weet u waar station Blaak is?" "Meneer, weet u hoe de metro werkt?' en meer van die domme vragen.
Uiteraard ook alle bijbehorende domme spelletjes en allemaal in hetzelfde shirtje rondlopen, want stel je voor dat je anders bent dan anderen....
Welke pauper weet nou niet hoe een metro werktquote:Op zondag 2 september 2007 15:09 schreef icebliss het volgende:
[..]
Wat is er dom aan om te vragen hoe de metro werkt als je gewoon niet weet hoe de metro werkt? Nee, als je iets wilt weten is het natuurlijk belachelijk dom om ernaar te vragen, dan moet je gewoon in een hoekje gaan zitten huilen tot een grote meneer je komt helpen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |