abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:56:21 #51
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_52746439
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:41 schreef seto het volgende:

[..]

[..]

NERD ALERT
ohjee? bang voor mensen met echte hobbies?
Zoals iemand al eerder zei, die mensen leer je toch wel kennen, daar hoeft je echt niet voor een hele week gaan lopen zuipen als een aap.. maar als dat jouw ding is
Knoei
pi_52747858
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:56 schreef Loqi het volgende:

[..]

ohjee? bang voor mensen met echte hobbies?
Zoals iemand al eerder zei, die mensen leer je toch wel kennen, daar hoeft je echt niet voor een hele week gaan lopen zuipen als een aap.. maar als dat jouw ding is
opzich heeft die wel gelijk hoor, je ziet aan de eerste paar dagen direct! wie het moeilijk gaat krijgen op sociaal vlak. En ja hoor, de helft daarvan kapt nog voor de kerst met de studie En die mensen kende je vaak ook niet, alleen van gezicht, je zag ze nouwelijks op school en je zag ze nooit tijdens het stappen.

Al heeft TS wel gelijk, er zitten altijd wel een paar hele dikke kneuzen tussen die echt niks anders doen dan bier drinken, nakken en paffen. Arrogante ballen die denken wat voor te stellen .

En who the fuck cares als iemand weer in't weekend naar huis naggelt om dat het bij zn ouders zo makkelijk is en achter zn pc te kruipen? Waarom zoiemand veroordelen? Diegene komt zich zelf later toch wel tegen in het leven, of misschien ook niet
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:34:08 #53
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52748650
Rotterdam zit er deze week ook weer vol mee. Allemaal van die hulpeloze eerstejaars die om zich heen kijken als of ze nog nooit in de grote stad zijn geweest. "meneer, weet u waar station Blaak is?" "Meneer, weet u hoe de metro werkt?' en meer van die domme vragen.

Uiteraard ook alle bijbehorende domme spelletjes en allemaal in hetzelfde shirtje rondlopen, want stel je voor dat je anders bent dan anderen....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52752295
acjja is wel ff leuk om je klasgenoten alvast te leren kennen, vond het zelf niet geweldig maar de eerste lesweek ben je teminste geen vreemde meer van elkaar. maar idd 3 dagen lang de stad doorlopen en zuipen is beheurlijk kansloos
pi_52771149
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef karr-1 het volgende:
Rotterdam zit er deze week ook weer vol mee. Allemaal van die hulpeloze eerstejaars die om zich heen kijken als of ze nog nooit in de grote stad zijn geweest. "meneer, weet u waar station Blaak is?" "Meneer, weet u hoe de metro werkt?' en meer van die domme vragen.

Uiteraard ook alle bijbehorende domme spelletjes en allemaal in hetzelfde shirtje rondlopen, want stel je voor dat je anders bent dan anderen....
Je snapt toch hopelijk ook wel waarom iedereen in de stad dan hetzelfde shirtje aan heeft.
3 dagen activiteiten in de stad lijkt me ook niets. Gewoon gezellig met zijn alle naar een locatie met groot grasveld voor activiteiten en een feestzaal voor 's avonds. Laatste dag dan activiteiten in de stad. Nou is Eindhoven ook geen stad waar je veel kunt bezichtigen natuurlijk.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:04:28 #56
152789 karr-1
pi_52772814
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 02:51 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Je snapt toch hopelijk ook wel waarom iedereen in de stad dan hetzelfde shirtje aan heeft.
3 dagen activiteiten in de stad lijkt me ook niets. Gewoon gezellig met zijn alle naar een locatie met groot grasveld voor activiteiten en een feestzaal voor 's avonds. Laatste dag dan activiteiten in de stad. Nou is Eindhoven ook geen stad waar je veel kunt bezichtigen natuurlijk.
Nee ik snap niet wat het nut is van allemaal hetzelfde shirtje aantrekken. Ik snap uberhaupt het nut niet van introductieweken, kampen etc. Een rondleiding op je onderwijsinstelling lijkt mij voldoende, de stad leer je vanzelf wel kennen als je er vaker komt en als je je wil aansluiten bij een vereniging dan ben je oud en wijs genoeg om zelf op zoek te gaan naar informatie lijkt mij.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:57:13 #57
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52775192
IK WIL DRINKEN, NAKKEN EN PAFFEN!!!!!!!!!!!!11111
pi_52785628
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:04 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nee ik snap niet wat het nut is van allemaal hetzelfde shirtje aantrekken. Ik snap uberhaupt het nut niet van introductieweken, kampen etc. Een rondleiding op je onderwijsinstelling lijkt mij voldoende, de stad leer je vanzelf wel kennen als je er vaker komt en als je je wil aansluiten bij een vereniging dan ben je oud en wijs genoeg om zelf op zoek te gaan naar informatie lijkt mij.
Nou, het nut van die shirtjes is dat begeleiders in drukte hun mensen makkelijker kunnen vinden en zo kan je als organisatie een beetje in de gaten houden of mensen uit jouw groep iets doen wat niet acceptabel is. Deelnemers kunnen aan de shirts zien aan wie ze vragen kunnen stellen, dus wie van de organisatie is. Ook staan de namen achterop, waardoor ze elkaars namen beter kunnen leren kennen.
Daarnaast zijn er altijd wat zeikers die weigeren hun eigen kleding vies te laten worden en ook staan hier sponsors op die meewerken aan spellen en geld doneren voor de introkampen.

Het nut van een introductiekamp van je opleiding is zoals al gezegt dat je, je collega's leert kennen. En dat lukt met zo'n kamp 100x beter dan tijdens een rondleidingsmiddag. Zo'n gebouw leren ze zo kennen en de stad opzich ook. Het gaat erom dat je veel mensen leert kennen. De sfeer binnen je opleiding komt ook ten goede door deze dagen. Daarbij is het gewoon een paar dagen lol maken met elkaar en feesten, lijkt me geen straf.
pi_52786464
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:40 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

lulverhaal
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:13:16 #60
152789 karr-1
pi_52789359
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:40 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Nou, het nut van die shirtjes is dat begeleiders in drukte hun mensen makkelijker kunnen vinden en zo kan je als organisatie een beetje in de gaten houden of mensen uit jouw groep iets doen wat niet acceptabel is. Deelnemers kunnen aan de shirts zien aan wie ze vragen kunnen stellen, dus wie van de organisatie is. Ook staan de namen achterop, waardoor ze elkaars namen beter kunnen leren kennen.
Daarnaast zijn er altijd wat zeikers die weigeren hun eigen kleding vies te laten worden en ook staan hier sponsors op die meewerken aan spellen en geld doneren voor de introkampen.

Het nut van een introductiekamp van je opleiding is zoals al gezegt dat je, je collega's leert kennen. En dat lukt met zo'n kamp 100x beter dan tijdens een rondleidingsmiddag. Zo'n gebouw leren ze zo kennen en de stad opzich ook. Het gaat erom dat je veel mensen leert kennen. De sfeer binnen je opleiding komt ook ten goede door deze dagen. Daarbij is het gewoon een paar dagen lol maken met elkaar en feesten, lijkt me geen straf.
Dream on my brother, dream on....
pi_52790524
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
iedereen die je tegenkomt in de intro week spreek je de rest van het jaar toch niet ?? Je ziet ze waarschijnlijk alleen tijdens uitgaan
Uh? Bij ons is 't groepje waar je daarna ook een projectgroep vormt... Daarnaast worden sommige introgroepen hier halve families waarbij generaties elkaar het hele jaar door zien.... (Op die manier heb je ook geen studentenverenigingen nodig )
pi_52791705
ik heb er wel veel zin in maar ik moet gvd een piratenpak meenemen
en ik moest een schatkaart tekenen

maar die schatkaart is wel mooi geworden
zakelijk
pi_52792228
vorige week geweest, introweek van journalistiek in Tilburg, gelukkig niet lomp rondgelopen in shirtjes maar gewoon 3 dagen ergens in the middle of nowhere elkaar leren kennen (en uiteraard gezopen, ok, maar je gaat elkaar dan wel door en door kennen ) en laatste avond in Tilburg kroegentocht zonder shirtjes.

Ik vond het godverdomme zwaar relaxed en ken alleen maar vette nieuwe mensen en de sfeer is ook prima.

En dan kom je de eerste dag op school en ja hoor, de kanslozen die niet meegingen zitten ergens stil te zijn in een hoekje en moeten helemaal inkomen zenuwachtig als ze zijn. Aan de andere kant heb je de mensen die wel meegingen die meteen gezellig met elkaar omgaan. Maargoed, ieder zijn ding.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52793188
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef Loqi het volgende:
Introweken (en vooral weekenden) zijn echt ZO kut
leuk joh! je bent echt kei stoer als je een week lang kunt ZUIPUUUUUUHHHH

Ben blij dat t niet elk jaar is, heb wel iets beters te doen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:50:07 #65
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52798276
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef karr-1 het volgende:

@Point1: Ik zorg er altijd voor dat ik voorbereid een stad in kom. Maar dat is ook eigenlijk mijn eigen schuld, ik had in 2000 nooit naar gvb.nl of connexxion.nl moeten surfen om daar te verdwalen.

@Point2: Het is toch vrijblijvend om een introweek te bezoeken? In ieder geval mijd ik eentje.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:47:41 #66
152789 karr-1
pi_52807981
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:18 schreef Zuen het volgende:
ik heb er wel veel zin in maar ik moet gvd een piratenpak meenemen
en ik moest een schatkaart tekenen

maar die schatkaart is wel mooi geworden
Mijn zusje heeft een introweek deze week, die moest een anderhalve liter fles water meenemen. Ben toch wel benieuwd wat ze daarmee gaan doen.....
pi_52808035
Straks weer verder begeleiden!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:54:16 #68
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52808170
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:53 schreef Noodly het volgende:

[..]
Hobbies: Gitaar

Kijk en dát vind IK dus niet zo leuk om te doen!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:00:19 #69
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_52808385
Intro's zijn idd wel lachen als je zelf meedoet en niet van die mensen bij je hebt die alles flink overdreven moeten doen. Als buitenstaander is het idd gewoon irritant. Elk jaar als hier TIK is vermijd ik de studenten kroegen en zoek het terras op (mits goed weer)
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:21:38 #70
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52812000
Vanavond HAN-festival in Nijmegen onveilig maken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52858781
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef TheNeedle het volgende:
Serieus, TS, zonder dat ik je ooit heb gezien kan ik je zeer treffend omschrijven, al zal jij zeggen dat het niet klopt, maar iedereen hier weet dat het zo is:

Je kwam aan op de introweek, en vond je intro-groepje. Allemaal ontzettend gave lui die lekker gingen tanken en een fucking mooie week hebben beleefd. Jij bent min of meer achter te aan geslenterd. Toen je mentoren los gingen met de groep, stond jij met de enige andere zoals jij stilletjes in een hoekje met een pruillipje aan een colaatje of je eerste biertje van je leven te nippen, en samen met die ander te klagen dat niemand leuk was en dat jij de introweek niet nodig hebt om vrienden te maken. Je verlangt naar een beter, gaver leven zoals dat van de rest van je groepje. Zij gaan straks bij een gave vereniging, lopen in studentikoze outfit over straat en maken nog altijd grappen over "die kneus van toen". En dan.... kom je ze tegen: zij gaan net naar bed, jij komt uit de vroeg-onderwijsgroep en bent al alleen op weg naar de trein, om naar papa en mama te gaan.... het warme bedje is voor je gedekt, je bordje spaghetti staat in de magnetron, en je houdt jezelf voor dat je als je gaat werken een nieuwe start gaat maken, niet beseffend dat je leven een farce is.
Serieus TheNeedle, zonder dat ik je ooit heb gezien, kan ik je zeer treffend omschrijven, al zal jij zeggen dat het niet klopt, maar iedereen hier weet dat het zo is:

Iets zegt me dat dat jij óf een HBO-student bent die zichzelf helemaal geweldig vindt omdat hij elke week ruzie zoekt in een discotheek/kroeg en een clubhoer van achteren neemt, óf je gaat nu naar een universiteit, je heet Diederik en je zit bij het corrrrrps, omdat je rijke papa daar ook heeft gezeten.

Ik heb allebei de types zo vaak meegemaakt dat ik er een beetje moe van wordt. Zes jaar lang ben ik vanuit Beverwijk naar Velsen-Zuid gefietst en daar kwam ik genoeg Diederiks tegen. Hun enige droom is om ooit zo cool te zijn als hun papa de corpsbal en het enige wat ze doen is opscheppen over hoe slim ze zijn en afgeven op de minder begaafde/rijke mensen. Jarenlang kwamen ze met verhalen over hoe geweldig studeren is en dat je dan alleen maar bier gaat zuipen en feesten. Het laatste wat ik heb gehoord is dat een paar van mijn voormalig mede-leerlingen tijdens de ontgroening voor het corps zijn flauwgevallen omdat ze net zo lang moesten hurken tot ze flauwvielen.

Verder heb je ook nog het andere standaardtype met de grote mond. Altijd ruzie zoeken als ie dronken en vervolgens achter zijn vriend van twee bij twee meter gaan staan omdat ie te bang en te slap is om echt en gevecht aan te gaan. Hij vindt zichzelf helemaal geweldig en laat zich ook helemaal gaan tijdens de introductieweek. De hele week in een stinkend shirt als een schaap gedaan wat de rest ook doet om vervolgens als hardste te roepen hoeveel hij wel niet heeft gezopen en hoe kenkervet al die bierspellen wel niet waren.

Gefeliciteerd als je geen van beide bovenstaande types bent, al lijkt het me van wel. Het enige wat ik wil aangeven is dat het belachelijk is met welke toon jij de topicstarter aanspreekt omdat hij geen schaap is. De beste jongen start een topic in Klaagbaak omdat hij het allemaal ff kwijt moest en dit is de plek om dat te doen. Jij komt vervolgens uit het niets en maakt hem belachelijk omdat je te bang bent om in te zien dat jij degene bent dieptriest is. Ik hoop dat jij jezelf heb doen geloven dat je de man bent door een persoon de grond in te boren, ziek figuur .
pi_52861792
Ik heb in Leiden ontzettend leuke introweek gehad 3 jaar geleden, en vrienden aan over gehouden

Was in de eerste weken van de studie erg prettig om met een aantal lui bij college op te trekken, en filmpjes te kijken en uit te gaan. De stad te ontdekken. Daarna ben ik actief geworden bij mijn studievereniging(en) en heb ik daar een te gekke tijd. Iedereen moet zijn studententijd gewoon lekker invullen met iets waar hij gelukkig mee is. Het lijkt mij altijd nog het belangrijkste in het leven: gelukkig zijn. Met of zonder geld, lid of geen lid.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:28:56 #73
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52865994
Ik heb het wel naar m'n zin gehad. De reden dat we 3 dagen in hetzelfde shirt liepen ( ) was sponsering. Eneco, verebus en siemens hebben veel geld neergelegd, waardoor wij het een en ander kunnen doen. En jah, als wij daarvoor shirtjes meoten aantrekken, so be it, mij heb je er niet mee Wat een kansloos topique. btw.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:38:54 #74
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_52866211
Introductie in Nijmegen

Ik heb me prima vermaakt
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:48:46 #75
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52866393
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:38 schreef maartenducrot het volgende:
Introductie in Nijmegen

Ik heb me prima vermaakt
Alsof je een emmer leeggooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: