en jij van je dikke moederquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Die van mij loopt nooit vast trouwens. Misschien moet je er maar gewoon met je vette tengels vanaf blijven.
ja, MP3 owned eigenlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef dwerg het volgende:
Is dat zo'n neppe mp3-speler zonder radio?
iPod anders niet...quote:
Oh, dan boeit de rest natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
gebruik van de ipod is alleen beter
Zolang je maar kunt fappen op de mogelijkheid tot afspelen van exotische formaten die geen hond gebruikt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh, dan boeit de rest natuurlijk niet.
jij bent gewoon een n44bquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Die van mij loopt nooit vast trouwens. Misschien moet je er maar gewoon met je vette tengels vanaf blijven.
ja, je moet eerst naar het postkantoor voor een nieuwe iTunes inlogcode. Een dag? Heb je nog mazzel hoor. Kan wel een week worden. Nee wacht het is vakantie, doe maar 2 wekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef Chiponiz het volgende:
aaaaah wordt hier niet goed van loopt die ipod mano weer eens vast..
duurt het wel een hele dag voor hij t weer doet![]()
interface gejat van Creativequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
gebruik van de ipod is alleen beter
leuk zon halve baksteen om muziek te luisteren, een spelletje spelen doe ik wel op mijn lcd tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:45 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik heb ook een i-pod mano
hoe doe je dat dan met die dopjes, aabgezien kikker heul geen oren hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
eens is, maar een ipod heeft gewoon lekker geluid...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:49 schreef leolinedance het volgende:
ipod is gehyped
Maar niet in de trein of op je werk als je je verveeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk zon halve baksteen om muziek te luisteren, een spelletje spelen doe ik wel op mijn lcd tv
Ik stop ze in mn neusgatenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan met die dopjes, aabgezien kikker heul geen oren hebben
www.fok.nl en in de trein: boek & ipodquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar niet in de trein of op je werk als je je verveelt![]()
in je mond kan ook, vette sound heb je danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik stop ze in mn neusgatenWaardoor het geluid via de binnenkant van mn hoofd naar mn oren gaat
![]()
MP3 speler, geen radiospeler, naab.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef dwerg het volgende:
Is dat zo'n neppe mp3-speler zonder radio?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zolang je maar kunt fappen op de mogelijkheid tot afspelen van exotische formaten die geen hond gebruikt!
Dat deed ik bij mij Archos Gmini500 tot hij uit elkaar ging vallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:11 schreef Elixabete het volgende:
Ik zweer bij mijn Archos 700
[afbeelding]
Aaach, hebben ze jouw tere zieltje aangetast?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:09 schreef HostiMeister het volgende:
... Wat is dat toch met die kansloze ' iPod' mongolen? Ga fucking buiten op de treinrails spelen
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:09 schreef HostiMeister het volgende:
... Wat is dat toch met die kansloze ' iPod' mongolen? Ga fucking buiten op de treinrails spelen
Ja belachelijk, meneer heeft een probleem met een iPod en dan krijg je 30 reacties van:quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:37 schreef Jonathon het volgende:
de anti apple community is ook weer wakker zie ik![]()
[..]
Blijkbaar heb je een chinese ripoff...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:42 schreef Chiponiz het volgende:
alsof die N of M uitmaakt, blijft fucked up irritant
Serieus?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:57 schreef J.Herrer het volgende:
Zen is nog lomper dan een Ipod
Moest ik een windows update voor installeren om de software op mn computer te gooien......![]()
![]()
Meteen teruggebracht dat ding, beetje checken of ik legale windows gebruik![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |