Ja idd, hier ging ook 2x de lamp knipperen.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:36 schreef Merson het volgende:
[..]
Aah, dat deed de lamp knipperen waarschijnlijk.
Hij;s niet zo sexy trouwensquote:
wat nou, was de nieuwe Twarres CD uitverkocht bij de media markt?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef justmattie het volgende:
wat een wedstrijd, en voor rellen moest je bij de Centrale zijn heb ik gehoord![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat nou, was de nieuwe Twarres CD uitverkocht bij de media markt?
Louis neem je rotzooi mee?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:58 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik moest helaas werken maar daarna nog even met zijn allen Louis Van Gaal en de spelers uitgezongen voordat ze de bus in gingen...Dat lucht lekker op!![]()
![]()
Die hebben nog geen cd weer uitgebracht en dan nog wil bijna niemand m kopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat nou, was de nieuwe Twarres CD uitverkocht bij de media markt?
Da's een goeie. Ga ik morgen even proberen, dank je.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
Rabobank bij het station?
Beetje vreemd dat dat niet kan, je zit zelf bij de Rabo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:48 schreef LomarVe het volgende:
Even een vervolg op dat geld wisselen: kan nergens in Leeuwarden. Alleen bij bv. een GWK. Eerstvolgend kantoor: Groningen.Kan wél vanuit de Rabo L'den opgevraagd worden bij GWK Groningen en dan wordt het opgestuurd, duurt het +/- 3 werkdagen. Opgestuurd.. Heheh. We zijn het goed verleerd. Jaja, logisch, maar dit is voor het eerst in al die jaren dat ik er bij stil sta.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kon bij de Rabo in Sint Annaparochie gewoon Zlotys en Tsjechische kronen op mn rekening storten iig...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:14 schreef Mof het volgende:
[..]
Wat heeft Sint Anna wat Leeuwarden niet heeft![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kon bij de Rabo in Sint Annaparochie gewoon Zlotys en Tsjechische kronen op mn rekening storten iig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |