Ik ook zo ongeveer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Jezus ik heb welgeteld een post gezet in het vorige topic.
Kuehe + nagel verzorgt het traject Shanghai > Schiphol. Vanaf daar brengen ze t met een truck naar Flextronics in Venray, die verdelen t dan weer en doen t op de post. Flextronics = NL Distribution Centrer, je pakketje is dus alleen maar dichterbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef Lunar het volgende:
Hm ook raar, net was de carrier nog Keuhne & Nagel en had ik een HLMF****** tracking nummer.
Inmiddels is het weer dit
Carrier Tracking Number
346726xx
Assigned Carrier
NL DISTRIBUTION CENTER
Je had die installation cd erbij moeten regelen toen je dat ding kocht...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Hmm ik heb net ff een mac mini op de kop kunnen tikken G4 1.42 Ghz. Maar waar vind ik daar mac os X 10.4 voor? want enige wat ik kan vinden is voor X86. Neem aan dat die neit werkt voor de IBM procs of wel?
Waarschijnlijk omdat de TNT op zaterdag die pakketten niet aflevert. Want je moet er in ieder geval voor tekenen. Dus ja , dan wordt het maandag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef Lunar het volgende:
Apple geeft nu als ETA de 27e op. Mijn pakketje ligt bij TNT, waarom dan niet gewoon morgen afleveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |