Ik zit nog aan de koffie, maar na het eten zou ik voor het ijs gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
Als ik mag kiezen, ga ik op dit moment vor de mousse.
quote:
Meent ze niks van hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:10 schreef ppi het volgende:
En ook al scheld je me uit voor slome slakweet wel dat je het niet meent
![]()
En dan ga jij d'r maandag idd maar eens rustig voor zitten.
Als ze zo lief was, zou ze d'r stemquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:36 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Meent ze niks van hoor, ze is zo lief
![]()
wat een leuke smileyquote:
Ze is even druk, ik wacht op haarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze zo lief was, zou ze d'r stemnog wel eens laten horen
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:39 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Ze is even druk, ik wacht op haar![]()
( maar je krijgt wel de groetjes)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Lieve Lita,
Ik heb zo'n zin om in de COS te gaan posten. Dat ik aan de lopende band berichtjes plaats als 'Huub tilt zijn arm op' en 'Amanda lacht' en 'Dennis boog voorover'.
En weet u, het zo nog on-topic zijn ook.
Maar ik beheers mij.
Nou, het zit zo: ik merk dat áls ik er nog eens iets post, zoals daarstraks, dat het verloren gaat in 'Dennis kijkt voor zich uit' en 'Amanda's haar mag niet nat worden'.quote:
Maar ze heeft ook een hele ongeduldige, onrustige en onvoorspelbare kant.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:36 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Meent ze niks van hoor, ze is zo lief
![]()
later ppiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:51 schreef ppi het volgende:
Ik ga een schoonheidsslaapje doen, kan ik evt daarna nog naar de Appie voor ijs![]()
Dit is echt iets om met haar over te PM en, daar meng ik me liever niet in. Maar ze is wel dol op jou, moest ik doorgevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook een hele ongeduldige, onrustige en onvoorspelbare kant.
En dat in combinatie met een redelijke mate van impulsiviteit.
Dat maakt het soms wel gevaarlijk.
Litha valt soms jaren later ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:46 schreef demins het volgende:
[..]
Wanneer snap jij nou eens iets in één keer!![]()
![]()
![]()
quote:
Alleen de tv uitzending? Hoezo ga je me nu verbannenquote:
Ik ook, maar pas sinds een uurtje, ben nieuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |