daar heb je programma's voorquote:Op donderdag 20 september 2007 01:31 schreef no1uknow het volgende:
Ik als 10 jarig jong pikkie lekker op de PC (Windows 98).
Ergens een virus mee binnen gehaald, verschijnen er allemaal blote vrouwen enzo op m'n scherm.
Ik helemaal over de rooie
Niet leuk.
dat doet je moederbord goedquote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Een moederbord die ethernet-kaartjes op at.
de knoppen alt en ctrl ? omwisselen letterlijk ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
ALT en CTRL toets omwisselen. Dat verschil is zo miniem dat mensen dat echt niet snel doorhebben.![]()
Je schijf in de prullenbak gooien als je 'm weer uit je computer wilt hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:39 schreef bpi het volgende:
op start duwen om af te sluiten. windows technologie.![]()
hehe, volgens mij had je dezelfde computer als dat ik hadquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef Sprouts het volgende:
Mijn vorige computer kon praten!
Als ik 's ochtends de computer weer aanzette kwam er steevast een vrouwelijke computerstem uit de computerspeaker die maar door bleef brabbelen. Wat ze zei was niet te ontcijferen.
Ik schrok me een hartverlamming de eerste keer!![]()
Daarna gauw een nieuwe aangeschaft, want hij deed steeds minder vaak z'n werk.![]()
Die 4 toetsen op het toetsenbord loswippen en swappen. Dus de toets doet hetzeflde alleen het opschrift is dus anders... Echt hordes mensen die daar intrappen en er echt niet meer uitkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
de knoppen alt en ctrl ? omwisselen letterlijk ?
of dat ctrl de alt functie krijgt? en alt de ctrl functie.?
Dat zijn precies de toetsen die iedereen blind weet te vinden, volgens mij duurt het een half jaar voordat iemand het opmerkt als je ze omwisselt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die 4 toetsen op het toetsenbord loswippen en swappen. Dus de toets doet hetzeflde alleen het opschrift is dus anders... Echt hordes mensen die daar intrappen en er echt niet meer uitkomen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |