Daar heb ik ook wel eens aangezetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Blijf dan van dat 110V schakelaartje af dat achterop zit
Revengequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
de afloop viel eigenlijk een beetje tegen voor dit topic, maar raam open en 1 dag nog in de stank gezeten.... owh en een nieuwe schermpje natuurlijk!
wat overigens ook een rare ervaring is, want ik had net de dag daarvoor mijn monitor verkocht die al 1000000000 jaar (bijwijze van) op zolder stond! Dus toen had ik opeens helemaal geen monitor meer
Ik ook, daarom wist ik dat. Stinkt wel trouwens, ik dacht dat als je de stekker uit de voeding haalt dat je dan die schakelaar om kan zetten, maar blijkbaar waren de condensatoren nog iets te hoog geladenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens aangezeten![]()
Had ik ook, totdat ik erachter kwam dat het aan het touchpad lag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, op dit moment een raar probleem met deze computer. Soms als ik aan het typen springt de cursor ineens naar een willekeurige andere regel. Geen idee waar het aan ligt, maar het is erg irritant.
He inderdaad, touchpad uitschakelen en het gebeurt niet meer. Zo simpelquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had ik ook, totdat ik erachter kwam dat het aan het touchpad lag.
Althans de 'tap to click' optie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
He inderdaad, touchpad uitschakelen en het gebeurt niet meer. Zo simpel. Bedankt
.
Als die verwijst naar een IP adres dat niet overeenkomt met jouw router wel ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:30 schreef Chiwakka het volgende:
het internet maar op geen enkele manier hersteld krijgen, router etc in orde, ip instellingen in orde, bleek dat er een proxy poort ofzoiets (windows intern) moest "gereset" worden.
Daar had het niet met te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als die verwijst naar een IP adres dat niet overeenkomt met jouw router wel ja.
Whatever, maar de enige andere plek waar je een proxy moet instellen is in je browser. Vul je daar wat anders in dan het adres van je router, dan werkt het niet. Waar lag het probleem bij jou dan?quote:
pardon, het was de "winsock" reseten, dat problemen gaf door een proxy blijkbaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Whatever, maar de enige andere plek waar je een proxy moet instellen is in je browser. Vul je daar wat anders in dan het adres van je router, dan werkt het niet. Waar lag het probleem bij jou dan?
Weet je zeker dat je niet te veel op had? En jij die tab maar de schuld geven!quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik dacht dat mijn Windows compleet op hol was geslagen, ik zag overal dingen bewegen en kon niets meer normaal bedienen.
Houd maar eens je tabknop ingedrukt en probeer je PC te bedienen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet te veel op had? En jij die tab maar de schuld geven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |