Zo oud is ie nu toch ook weer niet ? Hij is overigens nu 29 dus na 2 jaar (31 jaar) verkopen voor 4,4 miljoen euro aan een spaanse middenmoter en hij heeft niets gekost (op een paar borden paëlla na dan).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij nog van plan is de rest van zijn carriere, maar ik mag toch aannemen dat Ajax zijn eindstation is.
Wat koop je tegenwoordig nou voor 4.4 mln man? Bar weinig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo oud is ie nu toch ook weer niet ? Hij is overigens nu 29 dus na 2 jaar (31 jaar) verkopen voor 4,4 miljoen euro aan een spaanse middenmoter en hij heeft niets gekost (op een paar borden paëlla na dan).
Overigens heeft Ajax nog een lekker bedrag achter de hand voor versterkingen in de winterstop.
Er is ook zo'n foto vanaf achter het doel waarop je Edwin de Graaf als enige terug ziet sjokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef BobbyHill het volgende:
Die goal van Maduro![]()
Aan het begin van het filmpje zie je Trabelsi nog op z'n eigen helft rennen, komt even later aan, krijgt de bal, denkt eens even rustig na wat hij met de bal gaat doen, denkt nog even na of hij de katten wel eten had gegeven. Filosofeert nog even uitgebreid over de zin van het leven en of de relativiteitstheorie nou eigenlijk wel helemaal kloppend is, en besluit de bal dan na veel wikken en wegen af te te spelen naar Maduro....
En NOG STEEDS is er geen enkele Feyenoorder teruggekomen!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef BobbyHill het volgende:
Die goal van Maduro![]()
Aan het begin van het filmpje zie je Trabelsi nog op z'n eigen helft rennen, komt even later aan, krijgt de bal, denkt eens even rustig na wat hij met de bal gaat doen, denkt nog even na of hij de katten wel eten heeft gegeven. Filosofeert nog even uitgebreid over de zin van het leven en of de relativiteitstheorie nou eigenlijk wel helemaal kloppend is, en besluit de bal dan na veel wikken en wegen af te te spelen naar Maduro....
En NOG STEEDS is er geen enkele Feyenoorder teruggekomen!![]()
Misschien hebben ze er in Rotterdam nog een DVD'tje van...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef BB-boy het volgende:
Jammer dat die goal van Grygera niet op youtube staat.
Ik zou er wel wat mee kunnen hoor. Volgens mij betaald Ajax geen transfersom, wel een salaris van 2,2 miljoen (als de info klopt tenminste). Een 31-jarige spanjaard die (hopelijk) nog wel van een redelijk niveau is kun je toch wel verpatsen voor 4,4 miljoen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef s0k het volgende:
[..]
Wat koop je tegenwoordig nou voor 4.4 mln man? Bar weinig.
Korte DVD zal het zijn dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:28 schreef BonJovi het volgende:
denk dat ze vooral de hoogtepunten hebben daaro
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Korte DVD diskette zal het zijn dan.
Je had ook iets terug kunnen lezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:31 schreef PyTh het volgende:
Wat is er eignelijk betaald voor Luque en wat voor salaris gaat hij opstrijken?
Toch een aanval met Viduka, Owen, Martins en Duff.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:23 schreef Mooi_boy het volgende:
Het zal me benieuwen of het iets word. De laatste 2 jaar eigenlijk niets laten zien. Hij zat telkens weer op de bank bij Newcastle, terwijl die nou ook niet zo'n super elftal hebben.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch een aanval met Viduka, Owen, Martins en Duff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |