quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Korte DVD diskette zal het zijn dan.
Je had ook iets terug kunnen lezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:31 schreef PyTh het volgende:
Wat is er eignelijk betaald voor Luque en wat voor salaris gaat hij opstrijken?
Toch een aanval met Viduka, Owen, Martins en Duff.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:23 schreef Mooi_boy het volgende:
Het zal me benieuwen of het iets word. De laatste 2 jaar eigenlijk niets laten zien. Hij zat telkens weer op de bank bij Newcastle, terwijl die nou ook niet zo'n super elftal hebben.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch een aanval met Viduka, Owen, Martins en Duff.
Viduka speelde vorig seizoen nog bij Middlesbrough.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch een aanval met Viduka, Owen, Martins en Duff.
Dat is echt ON-GE-LOVELIJKquote:
Da's correct. En tevens juist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:13 schreef Rumille het volgende:
Hij mag niet meedoen aan de kwalificatiewedstrijd omdat hij niet op de lijst stond, maar omdat hij niet voor Newcastle heeft gespeeld in Europa dit seizoen, mag hij aan de andere wel meedoen, toch?
Kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:13 schreef Rumille het volgende:
Hij mag niet meedoen aan de kwalificatiewedstrijd omdat hij niet op de lijst stond, maar omdat hij niet voor Newcastle heeft gespeeld in Europa dit seizoen, mag hij aan de andere wel meedoen, toch?
Zeseneenhalvemiljoen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze nu weer een linksbuiten halen?
Ok, hij kan ook als centrumspits fungeren, maar om hem nou (schijnbaar) 6,5miljoen te betalen om op te bank te zitten (achter Huntelaar) vind ik ook een beetje veel van het goeie!
Of zou Henk met Suarez achter de spitsen gaan spelen zodat er op links plek is voor Luque?
Ze gaan met twee spitsen spelen, met daarachter opkomende middenvelders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Of zou Henk met Suarez achter de spitsen gaan spelen zodat er op links plek is voor Luque?
ja ik las gisteren dat hij 2,2 miljoen per seizoen zou gaan verdienen.. dat is dus 6,6 miljoen voor die drie seizoenen.. toch?quote:
hmmz.. klinkt niet slechtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze gaan met twee spitsen spelen, met daarachter opkomende middenvelders.
----Suarez-----Huntelaar
Luque--------------------Kennedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |