Nee hoor, maar van dit soort berichten zijn er 12982098 gepost.quote:
eindelijk bevestiging!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:19 schreef Liv3 het volgende:
van ajax.nl
Ajax contracteert Albert Luque Martos
Amsterdam, 25 aug 2007
Ajax en Newcastle United hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van de Spaanse voetballer Albert Luque Martos. De aanvaller tekende vandaag zijn contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2010.
Luque werd op 11 maart 1978 geboren in Spanje en begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van FC Barcelona. In 1998 ging hij over naar Real Mallorca, het seizoen daarop werd hij verhuurd aan Málaga CF. In 2002 maakte Luque zijn debuut voor het Spaanse nationale elftal, waarvoor hij tot nu toe 17 maal uitkwam. Hij maakte tijdens het WK in 2002 en het EK in 2004 deel uit van de Spaanse selectie. In 2002 maakte hij eveneens de overgang naar Deportivo La Coruña. Voor deze club speelde hij in totaal 101 wedstrijden in de Primera División en maakte hij daarin 26 doelpunten. In 2005 maakte Luque de overstap naar Newcastle United.
Deze is van Ajax.nl he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor, maar van dit soort berichten zijn er 12982098 gepost.
Als ie daadwerkelijk z'n krabbel heeft gezet praten we verder..
www.ajax.nlquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
nee maar dit is van ajax.nlquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Idd, de site van ajax kan je toch niet betrouwbaar noemenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, krijg nou tieten!quote:
zullen we verder praten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, de site van ajax kan je toch niet betrouwbaar noemen
Duidelijk hoor jongens.quote:
Ajax doet nooit uitspraken tenzij het om een dusdanig hoog berag is dat het wel vermeld moet worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:28 schreef peksin het volgende:
Transferprijs nog steeds niet duidelijk? Als het gratis en voor niets was geweest had ajax dit wel gemeld.
Dat denk ik dus niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
[..]
Leonardo is technisch meer begaafd dan Suarez.
Misschien NUFC wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax doet nooit uitspraken tenzij het om een dusdanig hoog berag is dat het wel vermeld moet worden.
quote:Hoeveel de Amsterdammers betalen voor de 19-voudig international is niet bekend gemaakt door de club. Naar verluidt zou het echter gaan om een bedrag van rond de tien miljoen euro
Ach, iemand die begint te juichen zodra het fluitje voor de strafschop gaat vind ik minstens zo irritant. Verder moet Suarez de lijn nog door zien te trekken om daadwerkelijk meer rendement te hebben dan Leonardo. Ze lijken mij in elk geval qua spel erg aan elkaar gewaagd, en kunnen elkaar dus prima vervangen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
Behalve dat, Suarez heeft meer rendement en is idd niet om de maand 8 weken geblesseerd.
En Suarez doet tenminste niet alsof ie (letterlijk) doodgaat als het een keer niet meezit.
Haha, die gasten verzinnen ook maar wat he. Transfervrij lijkt me onzin, maar 10 miljoen lijkt me evenzeer onzin. De waarheid zal in het midden liggen, en wellicht komt de totaalprijs met salaris in de buurt van die 10 miljoen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:33 schreef sjimz het volgende:
dit staat weer op voetbalzone, maar ja hoe betrouwbaar dat is.
[..]
voetbalzone is toch niet betrouwbaar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:33 schreef sjimz het volgende:
dit staat weer op voetbalzone, maar ja hoe betrouwbaar dat is.
[..]
daarom zeg ik het ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
voetbalzone is toch niet betrouwbaar?
Wat te denken van samenspelen, 2 van die kleine snelle zuid amerikanen, die elkaar blind kunnen vinden en Huntelaar snoeihard op zijn hoofd serveren of in de loop meegeven, met opties als Luque, Bakircioglu, Rommedahl etc. Het begint er weer op te lijken!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, iemand die begint te juichen zodra het fluitje voor de strafschop gaat vind ik minstens zo irritant. Verder moet Suarez de lijn nog door zien te trekken om daadwerkelijk meer rendement te hebben dan Leonardo. Ze lijken mij in elk geval qua spel erg aan elkaar gewaagd, en kunnen elkaar dus prima vervangen.
ach, vd vaart is ook met een shirtje van valencia gefotografeerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik geloof het pas echt als ik een foto van Luque met een Ajax-shirt in z'n handen zie staan op Ajax.nl.
Teveel geouwehoer gehad de laatste tijd met Riera enz. Ik wil hem nu ook graag snel zien in het Ajax shirtje zodat dat een zorg minder is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik geloof het pas echt als ik een foto van Luque met een Ajax-shirt in z'n handen zie staan op Ajax.nl.
En Delorge en Colin erbijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:36 schreef pfaf het volgende:
Suarez, Luque, Kennedy erin, de Mul en Babel eruit. Gewoon een goede zomer gedraaid!
Oh ja, Sneijder..
Delorge vond ik niet eens zo heel gek..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En Delorge en Colin erbij. Grygera ga je dit seizoen trouwens ook nog wel missen.
Ik ben echt heel benieuwd naar Luque.
Maduro is weer een beetje in vorm aan het komen. Laten we hopen dat dat zo blijftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu nog een goede middenvelder er bij en de selectie is rond wat mij betreft.
Ik had Riera liever gezien. Buiten dat hij jonger is, is hij specifiek voor die positie op links. Veel meer een dienende speler dan Luque lijkt me. Maar Luque is een goed alternatief, met als voordeel dat hij ook wel in de spits zou kunnen staan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:37 schreef TornadoDK het volgende:
Luque is een leuke speler en dat hij bij Newcastle niet goed speelde zegt me niets, bijna geen 1 spits slaagt daar.
Ik zie 10 keer liever Luque komen dan die Riera. zeker als je ziet wat deze laatste zou moeten kosten.
1 2 3 4 5 6 | Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson ----------- Gabri - Davids ------------ Bakircioglu --------------------- Luque ---------------- Suarez --------------- -------- Huntelaar -------------------- |
1 2 3 4 5 6 | ----- Stam - Heitinga - Vermaelen ----- ----------- Gabri - Davids ------------ ------------ Bakircioglu -------------- Rommedahl ----------------------- Luque ------------- Huntelaar --------------- |
1 2 3 4 5 6 | Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson ---------- Gabri -- Davids ------------ ------------ Bakircioglu -------------- ------ Leonardo ------- Suarez--------- ------------- Huntelaar --------------- |
En hij neemt een bak aan ervaring mee.. Ex-international, CL gespeeld, Primera Division en Premier League.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:41 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik had Riera liever gezien. Buiten dat hij jonger is, is hij specifiek voor die positie op links. Veel meer een dienende speler dan Luque lijkt me. Maar Luque is een goed alternatief, met als voordeel dat hij ook wel in de spits zou kunnen staan.
Op een EK, WK en op de OS gespeeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En hij neemt een bak aan ervaring mee.. Ex-international, CL gespeeld, Primera Division en Premier League.
Op zich spreekt dat ook wel in zijn voordeel.
Missen we niet nog een ervaren speler in de verdediging, ook voor als Stam er niet is? Colin is veel te licht en verder zitten we niet echt breed in de spelers daar nu Grygera weg is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu nog een goede middenvelder er bij en de selectie is rond wat mij betreft.
Ik denk dat in dat geval Sjonnie een linie naar achter gaat.. Weet alleen niet of dat de oplossing is waar je op dat moment naar op zoek bent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Missen we niet nog een ervaren speler in de verdediging, ook voor als Stam er niet is? Colin is veel te licht en verder zitten we niet echt breed in de spelers daar nu Grygera weg is.
Heitinga - Vermaelen is ook een aardig koppel. Heitinga moet zich langzaam toch ook gaan richten op die positie vind ik. Hij doet het prima op het middenveld, maar met Gabri, Davids en Maduro (mits in vorm) hebben we al genoeg spelers voor die positie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Missen we niet nog een ervaren speler in de verdediging, ook voor als Stam er niet is? Colin is veel te licht en verder zitten we niet echt breed in de spelers daar nu Grygera weg is.
Uiteraard hoop ik dat ook. Maar ik vind toch dat er een nummer 10 bij moet komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maduro is weer een beetje in vorm aan het komen. Laten we hopen dat dat zo blijft.
Een italiaan van het italie -21, als AZ het lukt moet ook Ajax het kunnen. Chiellini kom er maar in!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Van der Wiel lijkt me een uitstekende vervanger voor Jaap Stam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
We kunnen misschien wel een linksback gebruiken maar qua centrumverdedigers zitten we wel redelijk volgens mij:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |