hehe lolquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:21 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Zijn ze Philips aan het weren in de Arena?
Eindelijk komt hij er weer aan, hier wachtte ik al sinds zijn blessure op...quote:Ajax kan binnen afzienbare tijd weer een beroep doen op Leonardo Vitor Santiago. De kleine aanvaller scheurde in februari zijn kruisband, maar is na maanden van revalideren inmiddels op de weg terug.
Ajax-trainer Henk ten Cate bevestigt tegenover RTV Noord-Holland dat hij er binnenkort weer een aanvaller bij heeft. “Leo loopt hier met een stralende lach door de ArenA en werk hard aan zijn herstel. We spreken nu niet over dagen of weken, maar over een maand hopen we Leonardo weer in de groep te begroeten.”
De terugkeer van de Braziliaan is goed nieuws voor de coach, die nog altijd niet zijn gewenste aanvaller binnen heeft. Ajax is momenteel in onderhandeling met de Spanjaard Luque van Newcastle, maar de officiele bekendmaking laat nog even op zich wachten.
Vandaag zijn er nog enkele details welke afgerond moeten worden en waarschijnlijk tekent hij vanmiddag zijn contract en zal hij morgen op de tribune plaatsnemen. Maar diverse media meldden dat hij transfervrij gehaald is aangezien zijn salaris van 90.000 per week te veel drukte op de financien van de club. Als dat zo is, is een salaris van 2 miljoen niet ondenkbaar en zou het toch enigzins binnen de kosten blijven.quote:
Ja ik had dat filmpje ook gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:27 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Maar even wat anders. Hoe zouden jullie het afscheid van Wesley morgen willen zien? Hij heeft ook een breif geschreven op zijn site en grafitti achter gelaten op een gebouw. Wat mij betreft een afscheid met rondom het veld allemaal fakkels en het hele stadion dat hem toeschreeuwt.
Luque is ook zeker gehaald met het oog op ervaring. Ervan uitgaande dat Stam en Davids volgend jaar hun voetbalschoenen aan de wilgen hangen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja ik had dat filmpje ook gezien
Hij verdient een groot afscheid en wie weet zien we hem ooit nog terug in A'dam!!
Mss is Luque ook wel met het oog op volgend jaar gehaald trouwens.. Huntelaar waarschijnlijk weg dus hebben ze een centrum spits nodig.. en als Luque nou prima blijkt te functioneren zou dat een goede 'opvolger' zijn, of zie ik dat verkeerd?
Davids ging mss nog een seizoen door, toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Luque is ook zeker gehaald met het oog op ervaring. Ervan uitgaande dat Stam en Davids volgend jaar hun voetbalschoenen aan de wilgen hangen.
Dacht ik ook al aan. Misschien hebben ze ook het gevoel dat Urzaiz geen goede stand-in zou zijn voor Huntelaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Mss is Luque ook wel met het oog op volgend jaar gehaald trouwens.. Huntelaar waarschijnlijk weg dus hebben ze een centrum spits nodig.. en als Luque nou prima blijkt te functioneren zou dat een goede 'opvolger' zijn, of zie ik dat verkeerd?
Ik hoop van wel, zeker omdat hij nu het begin van het seizoen moet missen en dan ongetwijfeld nog een paar maanden nodig heeft om op niveau te komen. Een half seizoentje voetballen, afhankelijk van de naweeen van z'n blessure kan hij zich daar denk ik niet bij neerleggen. En waarom zou hij, als hij (verder) nog zo fit is...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Davids ging mss nog een seizoen door, toch?![]()
We wachten op je Wesley.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Beste Ajax fans,
Afscheid nemen valt altijd zwaar, zeker als je ergens vanaf je jonge jaren hebt mogen rondlopen. Ik ben trots en dankbaar dat ik de best denkbare opleiding heb gehad. Het waren ontzettend mooie jaren met heel veel mooie voetbalmomenten die we samen hebben kunnen delen. Als spelers weggaan bij een club hoor ik altijd dat ze het gaan missen, ik kan die stelling inmiddels bevestigen. Ik mag nu bij wat misschien wel de grootste club van de wereld is spelen maar Ajax heeft voor altijd een speciale plek in mijn hart. Ik ben zeer dankbaar voor de steun die ik al die jaren heb gehad van de supporters, de medespelers, de trainers en alle andere mensen bij de club. Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.
PS Ik heb nog iets achtergelaten in het centrum :
Wesley laat, met behulp van Huntelaar en Emanuelson, een boodschap achter in Amsterdam
Adios,
Wesley Sneijder
Bron: www.wesleysneijder.nl
ik denk dat Urzaiz echt puur en alleen als breekijzer gehaald is, maar ik zie hem geen hele wedstrijden spelen als Huntelaar geblesseerd zou raken.. daarom is Luque een prima alternatief voor in het centrum te spelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:36 schreef Madine het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Misschien hebben ze ook het gevoel dat Urzaiz geen goede stand-in zou zijn voor Huntelaar.
?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:45 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En we sluiten alle hekken en deuren.
90.000 per week? Maar dat betekent dat ie bijna 4,7 miljoen per jaar verdiende daar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:24 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Vandaag zijn er nog enkele details welke afgerond moeten worden en waarschijnlijk tekent hij vanmiddag zijn contract en zal hij morgen op de tribune plaatsnemen. Maar diverse media meldden dat hij transfervrij gehaald is aangezien zijn salaris van 90.000 per week te veel drukte op de financien van de club. Als dat zo is, is een salaris van 2 miljoen niet ondenkbaar en zou het toch enigzins binnen de kosten blijven.
Denk dat ie daar nog de minste last van heeft. Maar als ik het goed begrijp spelen er over een jaar of acht/tien dus echt een aantal toppers bij Ajax. Chivu, Van der Vaart, Sneijder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:44 schreef Madine het volgende:
Wes zal flink aan de bak moeten daar in Madrid met twee boeren en een kakkerlak in het team.
Ja sorry typefoutje van mij. Het is inderdaad 60.000 euro. Bijna 3,2 miljoen euro per jaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:56 schreef Chivu het volgende:
Volgens mij was 't 60,000 euro per week wat 'ie daar verdiende. Nog steeds veel, maar geen 4,7 miljoen.
Je had het gisteren over Spuit11000, dat geldt hiervoor ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:56 schreef Black-Death het volgende:
Gabri mist duel met SC Heerenveen [wijzig]
Gabri zal de wedstrijd tegen SC Heerenveen van aanstaande zondag aan zich voorbij moeten laten gaan. Dit meldt Ajax vandaag op haar website. De middenvelder heeft last van vocht in zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen zondag op, in het duel met De Graafschap. "Na een duel kwam hij verkeerd terecht", legde trainer Henk ten Cate uit tijdens persconferentie voor Ajax – SC Heerenveen. "Met het oog op woensdag willen we met Gabri geen enkel risico nemen."
een boodschap?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Beste Ajax fans,
Afscheid nemen valt altijd zwaar, zeker als je ergens vanaf je jonge jaren hebt mogen rondlopen. Ik ben trots en dankbaar dat ik de best denkbare opleiding heb gehad. Het waren ontzettend mooie jaren met heel veel mooie voetbalmomenten die we samen hebben kunnen delen. Als spelers weggaan bij een club hoor ik altijd dat ze het gaan missen, ik kan die stelling inmiddels bevestigen. Ik mag nu bij wat misschien wel de grootste club van de wereld is spelen maar Ajax heeft voor altijd een speciale plek in mijn hart. Ik ben zeer dankbaar voor de steun die ik al die jaren heb gehad van de supporters, de medespelers, de trainers en alle andere mensen bij de club. Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.
PS Ik heb nog iets achtergelaten in het centrum :
Wesley laat, met behulp van Huntelaar en Emanuelson, een boodschap achter in Amsterdam
Adios,
Wesley Sneijder
Bron: www.wesleysneijder.nl
Ja dat is inderdaad ook wel weer zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je had het gisteren over Spuit11000, dat geldt hiervoor ook.
Jawel hoor, maar het is al jaren bekend dat hij in september terug zou keren. Prima alternatief voor Suarez. Volgens mij is Leonardo nog beter dan Suarez ook, vanwege z'n explosiviteit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leonardo kan echt niemand iets schelen he
Van mij mag hij vandaag nog weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat ie snel weer weg is, straks staat ie Luque nog in de wegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Imho ook..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef Chivu het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het is al jaren bekend dat hij in september terug zou keren. Prima alternatief voor Suarez. Volgens mij is Leonardo nog beter dan Suarez ook, vanwege z'n explosiviteit.
Dan heb je er echt weinig kaas van gegeten, Sjaak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef Chivu het volgende:
Volgens mij is Leonardo nog beter dan Suarez ook, vanwege z'n explosiviteit.
Jaja, dat jij een Leo-adept bent wisten we al hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leo gaat iedereen verbazen, en nog belangrijker, laten juichen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaká wordt over 2 jaar een speler naast Leonardoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jaja, dat jij een Leo-adept bent wisten we al hoor.
Volgens mij vind jij hem nog beter dan Kaka ofzo..
Op welke punten is Suarez beter dan Leonardo, behalve blessuregevoeligheid (in positieve zin)?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb je er echt weinig kaas van gegeten, Sjaak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |