abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:21:59 #201
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_52672546
Ja
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:22:45 #202
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52672561
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:21 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]

Zijn ze Philips aan het weren in de Arena?
hehe lol
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52672573
LEONARDO OVER 1 MAAND WEER INZETBAAR!!!
quote:
Ajax kan binnen afzienbare tijd weer een beroep doen op Leonardo Vitor Santiago. De kleine aanvaller scheurde in februari zijn kruisband, maar is na maanden van revalideren inmiddels op de weg terug.

Ajax-trainer Henk ten Cate bevestigt tegenover RTV Noord-Holland dat hij er binnenkort weer een aanvaller bij heeft. “Leo loopt hier met een stralende lach door de ArenA en werk hard aan zijn herstel. We spreken nu niet over dagen of weken, maar over een maand hopen we Leonardo weer in de groep te begroeten.”

De terugkeer van de Braziliaan is goed nieuws voor de coach, die nog altijd niet zijn gewenste aanvaller binnen heeft. Ajax is momenteel in onderhandeling met de Spanjaard Luque van Newcastle, maar de officiele bekendmaking laat nog even op zich wachten.
Eindelijk komt hij er weer aan, hier wachtte ik al sinds zijn blessure op...
pi_52672604
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ajax.nl heeft nog niks gemeld
Vandaag zijn er nog enkele details welke afgerond moeten worden en waarschijnlijk tekent hij vanmiddag zijn contract en zal hij morgen op de tribune plaatsnemen. Maar diverse media meldden dat hij transfervrij gehaald is aangezien zijn salaris van 90.000 per week te veel drukte op de financien van de club. Als dat zo is, is een salaris van 2 miljoen niet ondenkbaar en zou het toch enigzins binnen de kosten blijven.
pi_52672605
Die aanval van ons zit wel goed, maar nu het middenveld nog
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52672649
Maar even wat anders. Hoe zouden jullie het afscheid van Wesley morgen willen zien? Hij heeft ook een breif geschreven op zijn site en grafitti achter gelaten op een gebouw. Wat mij betreft een afscheid met rondom het veld allemaal fakkels en het hele stadion dat hem toeschreeuwt.
pi_52672676
Leuk filmpie ja, lag in een deuk.
pi_52672684
Beste Ajax fans,

Afscheid nemen valt altijd zwaar, zeker als je ergens vanaf je jonge jaren hebt mogen rondlopen. Ik ben trots en dankbaar dat ik de best denkbare opleiding heb gehad. Het waren ontzettend mooie jaren met heel veel mooie voetbalmomenten die we samen hebben kunnen delen. Als spelers weggaan bij een club hoor ik altijd dat ze het gaan missen, ik kan die stelling inmiddels bevestigen. Ik mag nu bij wat misschien wel de grootste club van de wereld is spelen maar Ajax heeft voor altijd een speciale plek in mijn hart. Ik ben zeer dankbaar voor de steun die ik al die jaren heb gehad van de supporters, de medespelers, de trainers en alle andere mensen bij de club. Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.

PS Ik heb nog iets achtergelaten in het centrum :

Wesley laat, met behulp van Huntelaar en Emanuelson, een boodschap achter in Amsterdam

Adios,

Wesley Sneijder

Bron: www.wesleysneijder.nl
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:30:02 #209
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52672702
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:27 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Maar even wat anders. Hoe zouden jullie het afscheid van Wesley morgen willen zien? Hij heeft ook een breif geschreven op zijn site en grafitti achter gelaten op een gebouw. Wat mij betreft een afscheid met rondom het veld allemaal fakkels en het hele stadion dat hem toeschreeuwt.
Ja ik had dat filmpje ook gezien
Hij verdient een groot afscheid en wie weet zien we hem ooit nog terug in A'dam!!

Mss is Luque ook wel met het oog op volgend jaar gehaald trouwens.. Huntelaar waarschijnlijk weg dus hebben ze een centrum spits nodig.. en als Luque nou prima blijkt te functioneren zou dat een goede 'opvolger' zijn, of zie ik dat verkeerd?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_52672725
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:30 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ja ik had dat filmpje ook gezien
Hij verdient een groot afscheid en wie weet zien we hem ooit nog terug in A'dam!!

Mss is Luque ook wel met het oog op volgend jaar gehaald trouwens.. Huntelaar waarschijnlijk weg dus hebben ze een centrum spits nodig.. en als Luque nou prima blijkt te functioneren zou dat een goede 'opvolger' zijn, of zie ik dat verkeerd?
Luque is ook zeker gehaald met het oog op ervaring. Ervan uitgaande dat Stam en Davids volgend jaar hun voetbalschoenen aan de wilgen hangen.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:33:15 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52672760
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Luque is ook zeker gehaald met het oog op ervaring. Ervan uitgaande dat Stam en Davids volgend jaar hun voetbalschoenen aan de wilgen hangen.
Davids ging mss nog een seizoen door, toch?
pi_52672816
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Dacht ik ook al aan. Misschien hebben ze ook het gevoel dat Urzaiz geen goede stand-in zou zijn voor Huntelaar.
pi_52672841
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Davids ging mss nog een seizoen door, toch?
Ik hoop van wel, zeker omdat hij nu het begin van het seizoen moet missen en dan ongetwijfeld nog een paar maanden nodig heeft om op niveau te komen. Een half seizoentje voetballen, afhankelijk van de naweeen van z'n blessure kan hij zich daar denk ik niet bij neerleggen. En waarom zou hij, als hij (verder) nog zo fit is...
pi_52672887
Heeft Sneijder een tekening gemaakt?
Woo-loo-loo!
pi_52672919
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Beste Ajax fans,

Afscheid nemen valt altijd zwaar, zeker als je ergens vanaf je jonge jaren hebt mogen rondlopen. Ik ben trots en dankbaar dat ik de best denkbare opleiding heb gehad. Het waren ontzettend mooie jaren met heel veel mooie voetbalmomenten die we samen hebben kunnen delen. Als spelers weggaan bij een club hoor ik altijd dat ze het gaan missen, ik kan die stelling inmiddels bevestigen. Ik mag nu bij wat misschien wel de grootste club van de wereld is spelen maar Ajax heeft voor altijd een speciale plek in mijn hart. Ik ben zeer dankbaar voor de steun die ik al die jaren heb gehad van de supporters, de medespelers, de trainers en alle andere mensen bij de club. Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.

Wesley laat, met behulp van Huntelaar en Emanuelson, een boodschap achter in Amsterdam

Adios,

Wesley Sneijder

We wachten op je Wesley.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52672965
Wes zal flink aan de bak moeten daar in Madrid met twee boeren en een kakkerlak in het team.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:45:02 #217
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52672975
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:36 schreef Madine het volgende:

[..]

Dacht ik ook al aan. Misschien hebben ze ook het gevoel dat Urzaiz geen goede stand-in zou zijn voor Huntelaar.
ik denk dat Urzaiz echt puur en alleen als breekijzer gehaald is, maar ik zie hem geen hele wedstrijden spelen als Huntelaar geblesseerd zou raken.. daarom is Luque een prima alternatief voor in het centrum te spelen
pi_52672978
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:42 schreef Pritt het volgende:

[..]

We wachten op je Wesley.
En we sluiten alle hekken en deuren.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52673026
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:45 schreef BB-boy het volgende:

[..]

En we sluiten alle hekken en deuren.
?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52673060
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:47 schreef Pritt het volgende:

[..]

?
Zodat hij niet weg kan
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:54:52 #222
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_52673141
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:24 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Vandaag zijn er nog enkele details welke afgerond moeten worden en waarschijnlijk tekent hij vanmiddag zijn contract en zal hij morgen op de tribune plaatsnemen. Maar diverse media meldden dat hij transfervrij gehaald is aangezien zijn salaris van 90.000 per week te veel drukte op de financien van de club. Als dat zo is, is een salaris van 2 miljoen niet ondenkbaar en zou het toch enigzins binnen de kosten blijven.
90.000 per week? Maar dat betekent dat ie bijna 4,7 miljoen per jaar verdiende daar.

Wel heel veel in ieder geval.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_52673148
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:44 schreef Madine het volgende:
Wes zal flink aan de bak moeten daar in Madrid met twee boeren en een kakkerlak in het team.
Denk dat ie daar nog de minste last van heeft. Maar als ik het goed begrijp spelen er over een jaar of acht/tien dus echt een aantal toppers bij Ajax. Chivu, Van der Vaart, Sneijder.

Maar, zonder gekheid, moet nog maar zien wat er waar is van die woorden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52673174
Gabri mist duel met SC Heerenveen [wijzig]

Gabri zal de wedstrijd tegen SC Heerenveen van aanstaande zondag aan zich voorbij moeten laten gaan. Dit meldt Ajax vandaag op haar website. De middenvelder heeft last van vocht in zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen zondag op, in het duel met De Graafschap. "Na een duel kwam hij verkeerd terecht", legde trainer Henk ten Cate uit tijdens persconferentie voor Ajax – SC Heerenveen. "Met het oog op woensdag willen we met Gabri geen enkel risico nemen."
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52673177
Volgens mij was 't 60,000 euro per week wat 'ie daar verdiende. Nog steeds veel, maar geen 4,7 miljoen.
pi_52673220
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:56 schreef Chivu het volgende:
Volgens mij was 't 60,000 euro per week wat 'ie daar verdiende. Nog steeds veel, maar geen 4,7 miljoen.
Ja sorry typefoutje van mij. Het is inderdaad 60.000 euro. Bijna 3,2 miljoen euro per jaar.
pi_52673236
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:56 schreef Black-Death het volgende:
Gabri mist duel met SC Heerenveen [wijzig]

Gabri zal de wedstrijd tegen SC Heerenveen van aanstaande zondag aan zich voorbij moeten laten gaan. Dit meldt Ajax vandaag op haar website. De middenvelder heeft last van vocht in zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen zondag op, in het duel met De Graafschap. "Na een duel kwam hij verkeerd terecht", legde trainer Henk ten Cate uit tijdens persconferentie voor Ajax – SC Heerenveen. "Met het oog op woensdag willen we met Gabri geen enkel risico nemen."
Je had het gisteren over Spuit11000, dat geldt hiervoor ook.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52673242
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Beste Ajax fans,

Adios,

Wesley Sneijder

een boodschap?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52673294
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:59 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Je had het gisteren over Spuit11000, dat geldt hiervoor ook.
Ja dat is inderdaad ook wel weer zo
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52673303
Moet je de pagina bekijken.
pi_52673304
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:00 schreef Noshiba het volgende:

[..]

een boodschap?
Even klikken op de link...
  Redactie Games zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:04:36 #232
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52673317
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:00 schreef Noshiba het volgende:

[..]

een boodschap?
Hij heeft een drol achter gelaten in het centrum.
.....Kennedy
pi_52673425
Luque is toch best een "grote vis" hoor. .
Iemand met ervaring op elk niveau en die in vorm echt beter op links is dan Babel.
En nee, ik zeg niet dat ie beter is dan Babel.
-
pi_52673503
Leonardo kan echt niemand iets schelen he
pi_52673523
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jawel hoor, maar het is al jaren bekend dat hij in september terug zou keren. Prima alternatief voor Suarez. Volgens mij is Leonardo nog beter dan Suarez ook, vanwege z'n explosiviteit.
pi_52673561
van ajax.nl

Ajax contracteert Albert Luque Martos

Amsterdam, 25 aug 2007
Ajax en Newcastle United hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van de Spaanse voetballer Albert Luque Martos. De aanvaller tekende vandaag zijn contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2010.

Luque werd op 11 maart 1978 geboren in Spanje en begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van FC Barcelona. In 1998 ging hij over naar Real Mallorca, het seizoen daarop werd hij verhuurd aan Málaga CF. In 2002 maakte Luque zijn debuut voor het Spaanse nationale elftal, waarvoor hij tot nu toe 17 maal uitkwam. Hij maakte tijdens het WK in 2002 en het EK in 2004 deel uit van de Spaanse selectie. In 2002 maakte hij eveneens de overgang naar Deportivo La Coruña. Voor deze club speelde hij in totaal 101 wedstrijden in de Primera División en maakte hij daarin 26 doelpunten. In 2005 maakte Luque de overstap naar Newcastle United.
pi_52673573
quote:
Van mij mag hij vandaag nog weg.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52673575
quote:
Ik hoop dat ie snel weer weg is, straks staat ie Luque nog in de weg .
-
pi_52673583
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:20 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Van mij mag hij vandaag nog weg.
GMTA .
-
pi_52673586
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef Chivu het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar het is al jaren bekend dat hij in september terug zou keren. Prima alternatief voor Suarez. Volgens mij is Leonardo nog beter dan Suarez ook, vanwege z'n explosiviteit.
Imho ook..
pi_52673595
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef Chivu het volgende:

Volgens mij is Leonardo nog beter dan Suarez ook, vanwege z'n explosiviteit.
Dan heb je er echt weinig kaas van gegeten, Sjaak. .
-
pi_52673598
Leo gaat iedereen verbazen, en nog belangrijker, laten juichen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Redactie Games zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:22:20 #243
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52673606
Hoe laat is het afscheid van Wesley?
.....Kennedy
pi_52673614
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leo gaat iedereen verbazen, en nog belangrijker, laten juichen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja, dat jij een Leo-adept bent wisten we al hoor.
Volgens mij vind jij hem nog beter dan Kaka ofzo. .
-
pi_52673623
Wat betekent GMTA
pi_52673627
Jullie lezen er gewoon overheen he?
pi_52673641
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:23 schreef Rumille het volgende:
Wat betekent GMTA
Great Minds Think Alike.
-
pi_52673648
Ja het is echt zo. Wisten we al, was alleen nog niet bevestigd. Oud nieuws enzo.
pi_52673652
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jaja, dat jij een Leo-adept bent wisten we al hoor.
Volgens mij vind jij hem nog beter dan Kaka ofzo. .
Kaká wordt over 2 jaar een speler naast Leonardo
pi_52673654
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan heb je er echt weinig kaas van gegeten, Sjaak. .
Op welke punten is Suarez beter dan Leonardo, behalve blessuregevoeligheid (in positieve zin)?

Suarez en Leonardo maken beiden goals.
Suarez en Leonardo hebben beide een actie.
Suarez en Leonardo zijn beide meesterlijk in schwalbes.
Suarez en Leonardo zijn beide verschrikkelijk irritant en egocentrisch.
Suarez is matig tot redelijk tweebenig.
Leonardo is technisch meer begaafd dan Suarez.
Leonardo is sneller dan Suarez.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')