Wie weet is het allang rond? Maar wachten ze(bijvoorbeeld) op een andere aankoop die ze gelijk bekend willen maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Duurt inderdaad wel erg lang als we op berichten van gister afgaan. Had toch wel verwacht dat het rond de middag 100% zeker rond zou zijn.
Dat is inmiddels wel duidelijk ja. En wat zullen de andere aankopen worde.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
Luque gaat niet naar Feyenoord. Als ie naar Nederland komt, komt ie naar Ajax.
alà Rommedahl en Urzaiz die uit de lucht vielen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie weet is het allang rond? Maar wachten ze(bijvoorbeeld) op een andere aankoop die ze gelijk bekend willen maken.
Was een goede speler voor ons maar te vaak geblesseerd.quote:Zdenek Grygera mist ouverture met Juventus
24/8/2007 17:44
Zdenek Grygera ontbreekt als Juventus komende zaterdag zijn eerste competitiewedstrijd speelt. De Tsjechische verdediger hield een blessure over aan de interland tegen Oostenrijk van afgelopen woensdag.
Grygera blijkt een spier in zijn linkerkuit te hebben verrekt. De medische staf van Juventus verwacht dat de voormalig Ajacied drie tot vier weken nodig zal hebben om te herstellen. Hij mist hierdoor komend weekeinde in ieder geval het thuisduel met Livorno.
Jep. Voor de aftrap afscheid Sneijder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
Begint de wedstrijd zondag gewoon om 14.30 uur?
Dat commentaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef StarGazer het volgende:
Via Ajax internet tv nu een mooie terugblik op Ajax - Heerenveen uit het seizoen 97-98 (7-2). Dat was nog eens een seizoen
Kan ajax niet opnieuw een blik van zulke scandinaviers opentrekken?quote:
Van wie niet. Van die bijlmertalentjes hebben we nou wel genoeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:51 schreef BonJovi het volgende:
Van mij mag het hoor
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:54 schreef s0k het volgende:
[..]
Van wie niet. Van die bijlmertalentjes hebben we nou wel genoeg.
Talentjes...pff, doe mij maar eens iemand van 26 die gelijk kan presteren, op een constant niveau voor een paar jaar. Hebben we veel meer aan.quote:
glippenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Rumille het volgende:
Is er een mogelijkheid om het afscheid van Sneijder live te bekijken zonder te betalen?
quote:24/8/2007 - NEC wil dit weekend duidelijkheid over Lindenbergh
(Gepost door RvN)
BRON: VI.nl
VI.nl meldt dat NEC komend weekend duidelijkheid wil over de mogelijke transfer van Olaf Lindenbergh. De speler wil dat Ajax meebetaalt aan het verschil in salaris tussen NEC en Ajax. NEC technisch directeur Aalbers: 'Dit weekeinde moeten er knopen worden doorgehakt. Mocht het toch niet rondkomen, dan zullen wij zelf stoppen met de onderhandelingen.'
quote:24/8/2007 - Leonardo over maand weer bij de groep
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
leonardo liep vorig seizoen tegen Heerenveen zijn kruisbandblessure op. Het herstel verloopt voorspoedig en is in een finale fase beland, zo liet Ten Cate weten op de persconferentie vrijdagmiddag. ,,Ondanks zijn blessure loopt hij met een stralende glimlach door de catacomben. Over ongeveer een maand hopen we Leonardo in de groep te begroeten.’’
nope alleen maar geblaat over transfers en mogelijke opstellingen en niks concreetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben weer terug van de Ardennen. Niets gemist?
Luque rond maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben weer terug van de Ardennen. Niets gemist?
Ik las vandaag in de trein wel iets over Luque? Maar ik weet niet of dat de juiste aankoop is. Laatste twee seizoenen 23 wedstrijden en 1 goal vind ik wat magertjes. Van mij hoeft hij niet te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
nope alleen maar geblaat over transfers en mogelijke opstellingen en niks concreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |