Wederom onjuist, er zijn toen heel wat seizoenskaarten ingeleverd. Een transfer van 25 jaar terug is verder niet echt relevant overigens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ene Johan Cruijff jullie nog eens kampioen gemaakt en dat werd ook geaccepteert.
Arnold Scholten en Robbie Witschge werden door jullie toch ook geaccepteerd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.
Maar zal wel aan mij liggen.
Blijft iedereen hier nou maar met tegenvoorbeelden aan komen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Arnold Scholten en Robbie Witschge werden door jullie toch ook geaccepteerd?
Yessssquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijft iedereen hier nou maar met tegenvoorbeelden aan komen?
Natuurlijk, Feyenoord is altijd het afvalemmertje van Ajax geweest (behalve Cruijff dan) van spelers die het niveau van Ajax niet aankonden. Waren ze bij Feyenoord maar wat blij mee (kwaliteitsinjectie).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijft iedereen hier nou maar met tegenvoorbeelden aan komen?
3-1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
feijenoord wordt één keer in de tien jaar kampioen dus ze mogen nog even falen geloof ik
maar goed, Ajax wint nipt van heerenveen denk ik
tis volgens mij beter om hem langzaam te brengen steeds meer minutenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef Beschouw het volgende:
Maduro mag van mij een basisplek hebben. Goede speler.
15 min. siesta...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef denthemen het volgende:
Nou, afwachten, wéér een Spanjaard, nog even en we krijgen tapas in de rust
Is ie al gekocht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef denthemen het volgende:
voor welke positie is ie nou gekocht?
Heb ik wat gemist ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef denthemen het volgende:
voor welke positie is ie nou gekocht?
Die verdediging, die verdedigingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijk wel, zoals dit geweldige moment http://nl.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Het moment dat Trabelsi aan de bal was leek wel 3 uur te duren op dat moment.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijk wel, zoals dit geweldige moment http://nl.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Whaha ja leek wel eeuwig te durenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Het moment dat Trabelsi aan de bal was leek wel 3 uur te duren op dat moment.
Ook voor tussendoor he, mocht hij het goed doen en clubs willen hem overnemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:43 schreef BB-boy het volgende:
3 jaar en transferrechten hehe. Ik weet niet hoeveel ze nog aan hem willen verdienen op zijn 33e.
Juist. En dan zitten wij opgescheept met een bataljon Spanjolen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:56 schreef zjroentje het volgende:
Over Maduro gesproken. Ik vind het nog steeds slecht dat zijn contract niet verlengd is deze zomer.
Dadelijk wil hij niet meer verlengen en loopt een in potentie erg goede voetballer voor niks de deur uit komende zomer.
En Henkie is ook vertrokken. Co spreekt geen spaans dus geen Maduro en geen spanjolen meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Juist. En dan zitten wij opgescheept met een bataljon Spanjolen.
Ik weet niet wat hij nog van plan is de rest van zijn carriere, maar ik mag toch aannemen dat Ajax zijn eindstation is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook voor tussendoor he, mocht hij het goed doen en clubs willen hem overnemen.
Zo oud is ie nu toch ook weer niet ? Hij is overigens nu 29 dus na 2 jaar (31 jaar) verkopen voor 4,4 miljoen euro aan een spaanse middenmoter en hij heeft niets gekost (op een paar borden paëlla na dan).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij nog van plan is de rest van zijn carriere, maar ik mag toch aannemen dat Ajax zijn eindstation is.
Wat koop je tegenwoordig nou voor 4.4 mln man? Bar weinig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo oud is ie nu toch ook weer niet ? Hij is overigens nu 29 dus na 2 jaar (31 jaar) verkopen voor 4,4 miljoen euro aan een spaanse middenmoter en hij heeft niets gekost (op een paar borden paëlla na dan).
Overigens heeft Ajax nog een lekker bedrag achter de hand voor versterkingen in de winterstop.
Er is ook zo'n foto vanaf achter het doel waarop je Edwin de Graaf als enige terug ziet sjokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef BobbyHill het volgende:
Die goal van Maduro![]()
Aan het begin van het filmpje zie je Trabelsi nog op z'n eigen helft rennen, komt even later aan, krijgt de bal, denkt eens even rustig na wat hij met de bal gaat doen, denkt nog even na of hij de katten wel eten had gegeven. Filosofeert nog even uitgebreid over de zin van het leven en of de relativiteitstheorie nou eigenlijk wel helemaal kloppend is, en besluit de bal dan na veel wikken en wegen af te te spelen naar Maduro....
En NOG STEEDS is er geen enkele Feyenoorder teruggekomen!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef BobbyHill het volgende:
Die goal van Maduro![]()
Aan het begin van het filmpje zie je Trabelsi nog op z'n eigen helft rennen, komt even later aan, krijgt de bal, denkt eens even rustig na wat hij met de bal gaat doen, denkt nog even na of hij de katten wel eten heeft gegeven. Filosofeert nog even uitgebreid over de zin van het leven en of de relativiteitstheorie nou eigenlijk wel helemaal kloppend is, en besluit de bal dan na veel wikken en wegen af te te spelen naar Maduro....
En NOG STEEDS is er geen enkele Feyenoorder teruggekomen!![]()
Misschien hebben ze er in Rotterdam nog een DVD'tje van...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef BB-boy het volgende:
Jammer dat die goal van Grygera niet op youtube staat.
Ik zou er wel wat mee kunnen hoor. Volgens mij betaald Ajax geen transfersom, wel een salaris van 2,2 miljoen (als de info klopt tenminste). Een 31-jarige spanjaard die (hopelijk) nog wel van een redelijk niveau is kun je toch wel verpatsen voor 4,4 miljoen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef s0k het volgende:
[..]
Wat koop je tegenwoordig nou voor 4.4 mln man? Bar weinig.
Korte DVD zal het zijn dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:28 schreef BonJovi het volgende:
denk dat ze vooral de hoogtepunten hebben daaro
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Korte DVD diskette zal het zijn dan.
Je had ook iets terug kunnen lezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:31 schreef PyTh het volgende:
Wat is er eignelijk betaald voor Luque en wat voor salaris gaat hij opstrijken?
Toch een aanval met Viduka, Owen, Martins en Duff.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:23 schreef Mooi_boy het volgende:
Het zal me benieuwen of het iets word. De laatste 2 jaar eigenlijk niets laten zien. Hij zat telkens weer op de bank bij Newcastle, terwijl die nou ook niet zo'n super elftal hebben.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch een aanval met Viduka, Owen, Martins en Duff.
Viduka speelde vorig seizoen nog bij Middlesbrough.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch een aanval met Viduka, Owen, Martins en Duff.
Dat is echt ON-GE-LOVELIJKquote:
Da's correct. En tevens juist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:13 schreef Rumille het volgende:
Hij mag niet meedoen aan de kwalificatiewedstrijd omdat hij niet op de lijst stond, maar omdat hij niet voor Newcastle heeft gespeeld in Europa dit seizoen, mag hij aan de andere wel meedoen, toch?
Kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:13 schreef Rumille het volgende:
Hij mag niet meedoen aan de kwalificatiewedstrijd omdat hij niet op de lijst stond, maar omdat hij niet voor Newcastle heeft gespeeld in Europa dit seizoen, mag hij aan de andere wel meedoen, toch?
Zeseneenhalvemiljoen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze nu weer een linksbuiten halen?
Ok, hij kan ook als centrumspits fungeren, maar om hem nou (schijnbaar) 6,5miljoen te betalen om op te bank te zitten (achter Huntelaar) vind ik ook een beetje veel van het goeie!
Of zou Henk met Suarez achter de spitsen gaan spelen zodat er op links plek is voor Luque?
Ze gaan met twee spitsen spelen, met daarachter opkomende middenvelders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Of zou Henk met Suarez achter de spitsen gaan spelen zodat er op links plek is voor Luque?
ja ik las gisteren dat hij 2,2 miljoen per seizoen zou gaan verdienen.. dat is dus 6,6 miljoen voor die drie seizoenen.. toch?quote:
hmmz.. klinkt niet slechtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze gaan met twee spitsen spelen, met daarachter opkomende middenvelders.
----Suarez-----Huntelaar
Luque--------------------Kennedy
Ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:35 schreef Rumille het volgende:
Waar is Rommedahl dan?
Is dat een back-up voor Kennedy ofzo?
Spelen ze dan toch gewoon met 4 verdedigers achterin volgens jou?quote:
Daar heb je gelijk in...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:39 schreef Chivu het volgende:
Overigens is het aankopen van Luque natuurlijk op het zelfde moment het toegeven van eigen onvermogen m.b.t. de aankoop van Suarez. Immers, je had in Babel al een speler die weinig als echte buitenspeler brengt, en je koopt Suarez die daar acheraf waarschijnlijk nog minder brengt (in die rol). Hierdoor moet je uitwijken naar een aanvallende linker middenvelder zodat je opstelling van de gehele voorbereiding ineens niets meer waard is, simpelweg omdat je zowel Huntelaar als Suarez op het veld kwijt 'moet'(/wilt) kunnen.
Ik ben zelf niet ontevreden over het meest logische resultaat in de basis hoor, maar het is natuurlijk een beleid van lik me vestje.
Ik kan natuurlijk niet in het hoofd van Ten Cate kijken, maar zou dit wel worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Spelen ze dan toch gewoon met 4 verdedigers achterin volgens jou?
1 2 3 4 5 6 | Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson --------- Gabri - Davids -------------- Bakircioglu --------------------- Luque ------------------- Suarez ------------ ---------- Huntelaar ------------------ |
ja, zou heel goed kunnen hoor.. gaat wel moeilijk worden als Edje weer terug is.. wie moet je dan weg gaan latenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet in het hoofd van Ten Cate kijken, maar zou dit wel worden.
----------Stekelenburg-----------
Ogararu---Stam-----Vermaelen--Emanuelson
--------Gabri-----------Heitinga
Kennedy--------------------Luque
--------Huntelaar-------------Suarez
Een soort "kom" op het middenveld dus, en niet echt een 10.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja, zou heel goed kunnen hoor.. gaat wel moeilijk worden als Edje weer terug is.. wie moet je dan weg gaan latenik vind zowel Gabri als Heitinga redelijk functioneren nu.. maar ik denk toch dat Henk zal kiezen voor Edgar
1 2 3 4 5 6 | Ogararu---Stam-----Vermaelen -----------Heitinga---------------- Gabri------------------Davids -----------Suarez------------ Kennedy--Huntelaar---Luque |
Heitinga zal weggelaten worden, gezien Stam ook flink wat wedstrijden zal gaan missen kan Johnny mooi ook centraal in de verdediging. Maduro zie ik zelf liever op de plek van Heitinga in wedstrijden tegen kleinere ploegen. Heb je toch meer voetbal op je middenveld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja, zou heel goed kunnen hoor.. gaat wel moeilijk worden als Edje weer terug is.. wie moet je dan weg gaan latenik vind zowel Gabri als Heitinga redelijk functioneren nu.. maar ik denk toch dat Henk zal kiezen voor Edgar
Bij Depor speelde hij naar mijn weten ook regelmatig aan de linkerflank? Volgens mij is Luque zelfs als linkerflank speler gehaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:49 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Luque op links? Dan gaat hij nog harder falen als bij NCU.
waar wil jij hem dan zetten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:49 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
goed bezig, ik zie liever Johnny dan Urby.. die mag wel weerus laten zien waarom hij elke week speelt!quote:
Die rol is hij wel gewend van Deportivo. Het enige wat anders is, is dat er nu veel meer aanvallende spelers om hem heen spelen, in plaats van alleen Makaay/Tristan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:49 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Ja dat is aan ten Cate. Ik snap de aankoop Luque niet zo. Ze hadden zijn salaris beter kunnen spenderen aan een nummer 10.quote:
Ogararu lijkt me niet sterk genoeg om als rechter CV te dienen. Heb ik liever Heitinga op die positie. Maar dan krijg je gegarandeerd problemen met de verdediging tegen teams die met diepe aanvallende middenvelders/vleugelspelers spelen.quote:
1 2 3 4 5 6 | Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson --------- Gabri - Davids -------------- Bakircioglu --------------------- Luque ------------------- Suarez ------------ ---------- Huntelaar ------------------ |
1 2 3 4 5 6 | Colin - Heitinga - Vertonghen - Schilder --------- Delorge - Maduro ------------- Rommedahl ------------------------ Mitea ------------------- Leonardo ----------- ---------- Urzaiz ---------------------- |
Ajax.nl heeft nog niks gemeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus Luke is binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |