quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:51 schreef Bob-B het volgende:
10,2 km in 59,5 minuut! Een record qua snelheid (op duurloop tempo niveau)!
Les 17 is al best ver, dan zet je tenminste wel door! En ik ben ook nog met de eerste lessenset bezig hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:36 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb net les 17 van de 0 tot 5km serie gedaan en het was in het begin behoorlijk koud maar wel erg lekker.
Wat lopen jullie allemaal lang en ver zeg!
Ja, laagjes heh! Verder is het zoeken, ik merkte net ook: op sommige stuken is de wind vrij koud, en op andere stukken zou je best je trui uit kunnen trekken...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:30 schreef Lotjeb het volgende:
Na twee verplichte rustweken (overbelaste enkel) vanmorgen weer rustig begonnen. Ging verbazingwekkend goed![]()
Ik vind het alleen echt lastig om me goed te kleden tegen de kou. Iemand tips?
ligt eraan met welke les je bezig bent, in het begin wandel je nog minuten lang, maar ik vond afgelopen zaterdag ochtend een tshirt met lange mouw wel genoeg. Ik had wel koude handen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:30 schreef Lotjeb het volgende:
Na twee verplichte rustweken (overbelaste enkel) vanmorgen weer rustig begonnen. Ging verbazingwekkend goed![]()
Ik vind het alleen echt lastig om me goed te kleden tegen de kou. Iemand tips?
Ik ben dus ook een koukleumquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:46 schreef Quinazoline het volgende:
Ik had gisteren een lange broek, hemdje, shirt met lange mouwen en een vestje aan, en dat was net warm genoeg. Ben ik dan zo'n kouwkleum?
Ik ben nog wel opzoek naar handig ondergoed voor het hardlopen: sportbh heb ik, maar een strakke boxer vind ik niks, gewone onderbroek loopt niet lekker en een string zit ook niet echt lekker. Hebben jullie daarvoor nog tips?
Het is mij ook opgevallen dat in een t-shirt lopen eigenlijk best wel goed kan, ook als het koud is. Binnen een minuut of 2 ben je toch al warmquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:36 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb vanmiddag (net voor het donker werd) ook nog met korte mouwen gelopen en dat ging prima, niet koud ofzo, ook al kon ik wel wolkjes blazen met m'n adem. Half uurtje gelopen en zowat 5 km. Voor mijn doen best hard
"denk eraan, het is geen wedstrijd"quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:21 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb het altijd opgevat als een rustig tempo dat je lang kan volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |