quote:
Op zondag 16 september 2007 05:12 schreef Mad_Jack het volgende:Ik heb de eerste lessen van Evy inmiddels afgerond en ben nu bezig aan de lessen van 5 naar 10 km. In het begin dacht ik ook dat de overgang wat snel ging maar heb nooit een les opgegeven. Ik had dat nooit verwacht want tijdens de eerste les was ik na 1 min hardlopen al helemaal kapot (en aan het eind van les 1 helemaal) maar nu loop ik al 40 minuten hard met gemak. Doorzetten is belangrijk. Maar je moet het ook leuk blijven vinden. Vind je het niet leuk dan zal je het niet volhouden.
Ik vind het wel leuk
![]()
Anders deed ik het ook echt niet trouwens
![]()
Na les 1 was ik inderdaad ook redelijk dood, maar op een andere manier. Dat was zweten, rood zijn en hijgen. Met hijgen en zweten ben ik al een paar weken gestopt
![]()
Rood ben ik nog steeds wel.
Maar ik heb elke keer het gevoel dat ik op het randje van mijn kunnen loop. Halverwege denk ik steeds: "nee, deze keer ga ik hem echt niet kunnen uitlopen." Tot nu toe is het wel elke keer gelukt trouwens.
Op zich zou ik het ook wel fijn vinden als het niveau bijvoorbeeld 1x in de week wat lager lag