abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53122700
Nou YPPY dat is ook geen nieuws waar je blij van wordt... Je zou haast je wederhelft meenemen op de fiets...
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 september 2007 @ 17:04:08 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53125069
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:10 schreef freecell het volgende:
Verrek, wie heeft de TT aangepast Zie het nu pas.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53151161
Net les 13 gerend. Was heel zwaar, bij de eerste keer 2 minuten was ik al helemaal moe, verzuurde benen en plakkerig.
Toch uitgelopen, maar puur op wilskracht. Ik ben nu ook veel meer moe dan normaal na het lopen.

Zal wel wat minder lekker in mijn vel zitten oid, maar het was me voor het lopen nog niet opgevallen.
pi_53151310
Misschien ga je dan veels te hard van start? Je moet beginnen op iets van 70% van wat je een lekker tempo vindt en dan kom je goed uit uiteindelijk
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53151553
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef FJD het volgende:
Misschien ga je dan veels te hard van start? Je moet beginnen op iets van 70% van wat je een lekker tempo vindt en dan kom je goed uit uiteindelijk
Nou, normaal heb ik dit dus helemaal niet en ik ben net zo gestart als normaal.
Wel had ik vandaag een baaldag ivm geouwehoer met de onderburen en dergelijke.
Ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat ik lichamelijk iets minder goed zat dan normaal. Misschien wat te weinig gegeten of geslapen oid.
pi_53158354
Hoii!

Ik wil al een tijdje hardlopen, maar het is er eigenlijk nooit echt van gekomen.. En nu kwam ik dit tegen en het lijkt me wel handig en leuk!

Ik heb alleen een probleempje, want de links van 'de Belgische' doen het niet? In ieder geval, als ik op http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtml op de link klik, krijg ik de melding dat hij niet bestaat ofzo.. Ligt het nu aan mij of is de site gewoon down? En het schema kan ik niet openen..

Heeft iemand anders misschien een ander linkje of zou iemand het kunnen sturen?
pi_53164588
tvp
pi_53178681
ben er ook mee begonnen deze week, het is echt super handig zeg..

heb 4x gelopen... heb alleen 2x les 1 gedaan omdat de tweede keer dat ik ging lopen, ik ook al de hele dag had gesnowboard en je moet niet overdrijven he

nooit verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou gaan vinden!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:21:19 #109
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_53180731
Ik ga zo beginnen met les 13.
pi_53202153
Evy wil me dood hebben! Heus!

Les 14 uitgelopen, maar 6 minuten is echt dodelijk!
Wanneer beginnen die versnellingen eigenlijk?
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:40:27 #111
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53204109
Dat stuk van de lessen vond ik ook het zwaarste freecell. Die opbouw van 5 naar 10-12 minuten vond ik heel hard gaan. Op de één of andere manier was dat veel moeilijker dan van 10 naar 20 minuten. En in de 0-5km lessen zitten geen versnellingen, die bouwen alleen op in tijd.
De versnellingen zitten wel in de 5-10km lessen, maar dan ook niet elke les, maar maar eens per week (tenminste in de lessen die ik tot nu toe gedaan heb).
pi_53205511
Ik vind het echt best zwaar soms.

Van 1-2-3-3-5 naar 2-3-5-5-5 in één keer naar 2-3-6-6-6.
6 minuten is dan toch wel echt veel meer dan 5. En dan net als ik denk: Nu kan ik nog tijden doorrennen, nu gaat het lekker! Is die 6 minuten weer afgelopen...

Ik zit er over te denken om door te gaan tot ik ergens een keer midden in een les strand en dan die net zo lang te doen tot het soepel gaat.
Ben wel bang dat het demotiverend is als je een les echt niet red... Nuja, we zien wel. kijken hoe ver ik kom.
pi_53212622
Ik heb de eerste lessen van Evy inmiddels afgerond en ben nu bezig aan de lessen van 5 naar 10 km. In het begin dacht ik ook dat de overgang wat snel ging maar heb nooit een les opgegeven. Ik had dat nooit verwacht want tijdens de eerste les was ik na 1 min hardlopen al helemaal kapot (en aan het eind van les 1 helemaal) maar nu loop ik al 40 minuten hard met gemak. Doorzetten is belangrijk. Maar je moet het ook leuk blijven vinden. Vind je het niet leuk dan zal je het niet volhouden.
pi_53212975
quote:
Op zondag 16 september 2007 05:12 schreef Mad_Jack het volgende:
Ik heb de eerste lessen van Evy inmiddels afgerond en ben nu bezig aan de lessen van 5 naar 10 km. In het begin dacht ik ook dat de overgang wat snel ging maar heb nooit een les opgegeven. Ik had dat nooit verwacht want tijdens de eerste les was ik na 1 min hardlopen al helemaal kapot (en aan het eind van les 1 helemaal) maar nu loop ik al 40 minuten hard met gemak. Doorzetten is belangrijk. Maar je moet het ook leuk blijven vinden. Vind je het niet leuk dan zal je het niet volhouden.
Ik vind het wel leuk Anders deed ik het ook echt niet trouwens
Na les 1 was ik inderdaad ook redelijk dood, maar op een andere manier. Dat was zweten, rood zijn en hijgen. Met hijgen en zweten ben ik al een paar weken gestopt Rood ben ik nog steeds wel.

Maar ik heb elke keer het gevoel dat ik op het randje van mijn kunnen loop. Halverwege denk ik steeds: "nee, deze keer ga ik hem echt niet kunnen uitlopen." Tot nu toe is het wel elke keer gelukt trouwens.
Op zich zou ik het ook wel fijn vinden als het niveau bijvoorbeeld 1x in de week wat lager lag
pi_53213185
Dan moet je minder hard gaan lopen
  zondag 16 september 2007 @ 09:29:10 #116
4177 Jojogirl
pi_53213252
Minder hard Misschien is het voor freecell anders, maar ik had tijdens de het grootste deel van de eerste serie lessen constant het idee dat ik niet langzamer zou kunnen omdat het dan geen hardlopen meer was. Dat spelen met m'n tempo lukt me pas sinds de laatste paar lessen van de eerste serie.
pi_53213314
Ken je krachten Hardlopen is geen doodlopen. Aan het begin heb je idd het gevoel dat je bijna aan het wandelen bent maar je kunt het dan wel volhouden.

Voor het verhogen van je basissnelheid is het overigens aan te raden om over te stappen op intervaltrainingen. Ik ben daar pas sinds kort op overgestapt dus ik kan de resultaten nog niet echt delen maar goed
  zondag 16 september 2007 @ 09:40:16 #118
4177 Jojogirl
pi_53213331
Ja, in de tweede serie Evy MP3's (die ik nu aan het lopen ben) zitten dus ook van die versnellingen voor het verhogen van je snelheid. Tot nu toe heb ik pas 1 zo'n les gehad, dus van de effecten weet ik ook nog niets
pi_53213910
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou YPPY dat is ook geen nieuws waar je blij van wordt... Je zou haast je wederhelft meenemen op de fiets...
Dan moeten we meteen oppas regelen voor onze dochter.

Dat stuk naar 6 minuten vond ik ook erg zwaar Freecell, psychisch is het veel langer. Langzaam lopen is erg handig, ik heb ook steeds dat het op het einde pas goed gaat. Het begin van de lessen is echt zwaar, na een minuut op 20 kom ik pas op gang. We zijn gewoon diesels.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53214612
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:45 schreef YPPY het volgende:

Dan moeten we meteen oppas regelen voor onze dochter.

Dat stuk naar 6 minuten vond ik ook erg zwaar Freecell, psychisch is het veel langer. Langzaam lopen is erg handig, ik heb ook steeds dat het op het einde pas goed gaat. Het begin van de lessen is echt zwaar, na een minuut op 20 kom ik pas op gang. We zijn gewoon diesels.
Hoezo, heb je geen fietsstoeltje? Kind lekker mee op de fiets, in de frisse lucht

Ik zit trouwens het loopschema van les 9 te bekijken, en ik vroeg me af, het eindigd met 5 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen. Moet je dan ook echt stoppen of mag je ook nog gewoon doorwandelen als je dat nodig hebt?
pi_53214971
Ik wandel altijd langer, omdat ik nog niet thuis ben. Geen probleem lijkt me.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53215402
Waar kan ik de lessen van Evy om op te bouwen van 5 naar 10 km vinden? Ik heb wel die van 0 tot 5 gevonden (http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html#downloaden) gevonden en daar ben ik nu ook mee bezig, maar ik wil vast voorbereid zijn om goed te door te gaan straks.

Ik ben nu 5 weken bezig en ik ben echt verbaasd over hoe goed ik het zelf volhoudt .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_53215747
Het schema kan je hier vinden http://www.sport.be/starttorun/nl/training.

Ik kan niet vinden of er ergens te downloaden lessen zijn...
pi_53227170
Die lessen zijn kwijt lijkt het wel? Ik heb er twee gedownload, maar kan zelfs die niet meer vinden.
*OUD heilige*
  zondag 16 september 2007 @ 21:24:17 #125
3185 Adelante
To let it go now
pi_53228781
http://www.een.be/vlaanderensportland/

links start-to-run selecteren en je hebt ze weer
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')