quote:Op maandag 10 september 2007 18:10 schreef freecell het volgende:
Verrek, wie heeft de TT aangepastZie het nu pas.
Nou, normaal heb ik dit dus helemaal niet en ik ben net zo gestart als normaal.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef FJD het volgende:
Misschien ga je dan veels te hard van start? Je moet beginnen op iets van 70% van wat je een lekker tempo vindt en dan kom je goed uit uiteindelijk
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 16 september 2007 05:12 schreef Mad_Jack het volgende:
Ik heb de eerste lessen van Evy inmiddels afgerond en ben nu bezig aan de lessen van 5 naar 10 km. In het begin dacht ik ook dat de overgang wat snel ging maar heb nooit een les opgegeven. Ik had dat nooit verwacht want tijdens de eerste les was ik na 1 min hardlopen al helemaal kapot (en aan het eind van les 1 helemaal) maar nu loop ik al 40 minuten hard met gemak. Doorzetten is belangrijk. Maar je moet het ook leuk blijven vinden. Vind je het niet leuk dan zal je het niet volhouden.
Dan moeten we meteen oppas regelen voor onze dochter.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou YPPY dat is ook geen nieuws waar je blij van wordt... Je zou haast je wederhelft meenemen op de fiets...
Hoezo, heb je geen fietsstoeltje? Kind lekker mee op de fiets, in de frisse luchtquote:Op zondag 16 september 2007 10:45 schreef YPPY het volgende:
Dan moeten we meteen oppas regelen voor onze dochter.
Dat stuk naar 6 minuten vond ik ook erg zwaar Freecell, psychisch is het veel langer. Langzaam lopen is erg handig, ik heb ook steeds dat het op het einde pas goed gaat. Het begin van de lessen is echt zwaar, na een minuut op 20 kom ik pas op gang. We zijn gewoon diesels.
Spierpijn heb ik tot nu toe alleen na de eerste keer gehad, ik begon echt met een vrij lage conditiequote:Op maandag 17 september 2007 14:33 schreef poppetje22 het volgende:
Ik ben bijna klaar met de lessen van 0 tot 5 kilometer, en het gaat hardstikke lekker. Merk wel dat ik nu meer spierpijn heb na het lopen, dat had ik in het begin niet.
freecell: dat is toch juist goed?! Als je iedere keer op het randje van je kunnen loopt! Moet je voor de grap eens 2 keer achter elkaar dezelfde les lopen, dan zul je zien dat het de 2e keer lang niet meer zo'n uitdaging is. Je moet natuurlijk wel iedere keer grenzen verleggen, anders blijf je zo hangen in die 3 minuten lopen, 2 minuten wandelen.![]()
ik vond trouwens ook het opbouwen van 5 naar 10 minuten veel zwaarder dan het opbouwen van 10 naar 20. Ik ben nu bij les 24 ofzo, en ik heb zelfs een beetje het gevoel dat die looppauzes ertussen alleen maar mn loopritme verstoren.. ik moet na die pauze(s) echt weer op gang komen!
quote:Op woensdag 19 september 2007 02:39 schreef MuseMuse het volgende:
Iedereen volgt die lessen van vlaanderen sportland? Deze zijn dus ook geschikt voor iemand met 0 conditie?
quote:Op woensdag 19 september 2007 02:39 schreef MuseMuse het volgende:
Iedereen volgt die lessen van vlaanderen sportland? Deze zijn dus ook geschikt voor iemand met 0 conditie?
Dat heb ik nog steeds hoor, als ik aan het einde van 7 minuten weer mag gaan lopen.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:44 schreef progje het volgende:
net les 6 gelopen, maar merk wel dat ik iedere keer aan het eind van de 3 minuten weer blij ben dat ik mag gaan lopen..
wordt nog wat als ik volgende week 4 en 5 min achter elkaar moet gaan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |