abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52864880
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb één keer gelopen na het eten en doe dat NOOIT meer, erg onaangenaam gevoel.
* Cutie is het daar helemaal mee eens!
pi_52865609
Dat is inderdaad niet plezant. Vanochtend les 23 gehad, het einde komt in zicht. Volgende week is precies hetzelfde als deze week, dat motiveert wel. Als het nu lukt, moet het dan ook gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52865978
morgen heb ik weer een probleem met het eten om 12 uur brunchen we en gaan dan naar familie en komen dan pas laat thuis
dus wil ik voor 12 uur gaan hardlopen maar dan heb ik nog niet gegeten en ik wil dan ook niet al ontbijten van te voren, wat zou ik voor iets kleins kunnen eten voordat ik ga hardlopen?
pi_52866001
Je kunt toch gewoon rond 8 of 9 uur ontbijten? Sowieso om je stofwisseling op gang te brengen. Ik zou het niet redden om zo laat te gaan lopen zonder goed te eten. 's Ochtends vroeg red ik het wel met een banaan, maar zo laat niet meer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_52866040
ik ontbijt altijd al maar zondags niet omdat we dan brunchen
dus denk dat ik maar voor een banaan ga
pi_52876337
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:28 schreef Miss_S het volgende:
morgen heb ik weer een probleem met het eten om 12 uur brunchen we en gaan dan naar familie en komen dan pas laat thuis
dus wil ik voor 12 uur gaan hardlopen maar dan heb ik nog niet gegeten en ik wil dan ook niet al ontbijten van te voren, wat zou ik voor iets kleins kunnen eten voordat ik ga hardlopen?
Vaak loop ik ook op zondag voor het ontbijt, ik drink dan een flink glas water en eet een dikke plak ontbijtkoek met boter. Rustig opeten en dan ga ik lopen. Nergens last van. Doe ik het zonder glas water dan heb ik maagklachten tijdens het lopen.
Inspiratieloos!
  zondag 2 september 2007 @ 09:03:45 #58
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52885107
Het is er hier niet meer van gekomen om deze week de laatste les nog eens te lopen, maar straks ga ik een 5 km wedstrijd lopen. Hopelijk kan ik hem in 1 keer uitlopen, ik ben erg benieuwd. Het is er wel goed weer voor in elk geval.
pi_52885297
heb vanmorgen eerst een groot glas water gedronken en een banaan gegeten en toen gaan hardlopen, dat ging wel goed
alleen kijken of ik nu nog 2 uur vol houd zonder honger te krijgen
pi_52891844
Nou weer terug van vakantie. Anderhalve week geleden voor het laatst gelopen, was bij les 22. Denk dat ik vanavond maar eens les 21 ga doen, hopelijk gaat het goed...
pi_52892401
Ik ga nog even een paar dagen rust houden vrees ik.. Ik blijf wat last van mijn knieën houden, en ik denk dat ik het beter wat rust kan geven..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 2 september 2007 @ 16:36:39 #62
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52893741
Ik ren jullie er allemaal uit
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 18:17:29 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52895949
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fijn voor je... ik loop jou eruit vermoedelijk.

Vanavond beginnen met les 1, ben eens benieuwd.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 2 september 2007 @ 18:50:13 #64
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52896728
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Fijn voor je... ik loop jou eruit vermoedelijk.

Vanavond beginnen met les 1, ben eens benieuwd.
Haha jij? misschien als ik lig te slapen ja..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 18:58:33 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52896964
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Haha jij? misschien als ik lig te slapen ja..
Er is een verschil tussen rennen en lopen... ik heb het over lopen, lange afstanden
pi_52897251
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
In Groningen rennen ze waarschijnlijk harder
pi_52897288
Ah, gevonden!

Ja, ik was dus heel hard opzoek naar dit topic
Ik denk eraan om ook te beginnen!
Jullie horen het vanzelf
  zondag 2 september 2007 @ 20:02:38 #68
4177 Jojogirl
pi_52898360
Woei, mijn 5 km ging in 30 minuten rond. Ik ben er helemaal gelukkig mee.
Niet helemaal in 1 keer uitgelopen trouwens, ik heb ergens een minuutje gewandeld omdat ik wat last van m'n longen had.

Nou weer verder met de MP3's en op naar de 4EM op 23 september.
pi_52898413
Wat goed Jojo! Echt een flink tempo.

Hoe ging het Sjeen?
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 22:01:08 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52902291
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Jojo! Echt een flink tempo.

Hoe ging het Sjeen?
Ging heel goed Erg leuk en relaxt lopen... Ik liep voorheen op een schema van hardloopschema.nl en dan met de timer van mijn gsm. Nu hoef ik niet meer na te denken, gewoon luisteren en doen.

Alleen denk ik dat ik een andere koptelefoon aan mijn iPod ga hangen. Dit liep niet geweldig, snoertje voorlangs, stuiterde steeds... snoertje achterlangs liep beter, maar trok de dopjes uit mijn oren. Dat was eigenlijk het enige vervelende

pi_52906558
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ging heel goed Erg leuk en relaxt lopen... Ik liep voorheen op een schema van hardloopschema.nl en dan met de timer van mijn gsm. Nu hoef ik niet meer na te denken, gewoon luisteren en doen.

Alleen denk ik dat ik een andere koptelefoon aan mijn iPod ga hangen. Dit liep niet geweldig, snoertje voorlangs, stuiterde steeds... snoertje achterlangs liep beter, maar trok de dopjes uit mijn oren. Dat was eigenlijk het enige vervelende

Daarom draai ik het snoer 2 maal rond het schouderbandje van mijn BH aan de voorkant. Ik hang het zo strak/los dat ik goed achterom kan kijken naar beide zijde. Het snoer gaat verder achter mijn shirt door naar beneden naar de mp3. Ik had daar in het begin ook last van.
Inspiratieloos!
  Licht Ontvlambaar maandag 3 september 2007 @ 09:27:47 #72
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52910425
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:28 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Daarom draai ik het snoer 2 maal rond het schouderbandje van mijn BH aan de voorkant. Ik hang het zo strak/los dat ik goed achterom kan kijken naar beide zijde. Het snoer gaat verder achter mijn shirt door naar beneden naar de mp3. Ik had daar in het begin ook last van.
Goed idee inderdaad, maar ik heb zo'n armband waarin de iPod zit, dus dat ga ik niet halen met mijn snoertje. Nu heb ik ook nog de koptelefoon van mijn Nokia 5500 Sport (heel belangrijk, dat laatste ), die heeft van die dopjes met een extra ding voor over je oor en een klipje om aan shirt vast te klikken. Die ga ik volgende keer eens proberen
pi_52944121
vandaag les 8 gelopen en ging goed, niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk
  woensdag 5 september 2007 @ 10:37:51 #74
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_52955070
en onthoudt lieve kindertjes, het feit dat jullie hardlopen betekent niet dat dat gecompenseert moeten worden met koekjes en andere ongein
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 september 2007 @ 10:42:07 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52955165
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef PretKroket het volgende:
en onthoudt lieve kindertjes, het feit dat jullie hardlopen betekent niet dat dat gecompenseert moeten worden met koekjes en andere ongein
Ik doe niet aan koekjes... Ik eet liever kroket
pi_52957456
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef PretKroket het volgende:
jawel joh meteen 2 zakken chips erna
pi_52966579
Mijn oortjes doe ik verkeerd om in, anders vallen ze er zo snel uit. J. zegt steeds dat ze niet zo horen, maar het loopt wel een stuk makkelijker.

Morgen les 25 en dan nog een week om tot de 30 minuten te gaan. Moet lukken. Is maar 10 minuten langer dan eergisteren.
*OUD heilige*
  donderdag 6 september 2007 @ 09:54:45 #78
4177 Jojogirl
pi_52976081
Ik ben gisteren begonnen met les 1 van de MP3's voor 5-10 km. Het ging supergoed: ik heb een half uur achter elkaar gelopen zonder problemen.

De officiële tijd voor m'n 5km loop was uiteindelijk 29:53 Net onder de 30 minuten
  donderdag 6 september 2007 @ 09:56:26 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_52976126
Kan iemand de TT aanpassen? Rennen in de zon?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52979212
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:20 schreef YPPY het volgende:
Mijn oortjes doe ik verkeerd om in, anders vallen ze er zo snel uit. J. zegt steeds dat ze niet zo horen, maar het loopt wel een stuk makkelijker.

Morgen les 25 en dan nog een week om tot de 30 minuten te gaan. Moet lukken. Is maar 10 minuten langer dan eergisteren.
ik heb van die sport oortjes, die kan ik om mijn oren hangen met van die beugeltjes, blijven perfect zitten, ideaal!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 september 2007 @ 12:11:44 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52979353
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik heb van die sport oortjes, die kan ik om mijn oren hangen met van die beugeltjes, blijven perfect zitten, ideaal!
Die heb ik nu ook, ideaal inderdaad
pi_52986547
Ik ben nu anderhalve week bezig, vandaag les 3 gelopen en nu vraag ik me twee dingen af. Ik heb dinsdag een paar hardloopschoenen gekocht, en sinds ik die gebruik heb ik een soort kramp-achtig gevoel in mn schenen. Loop ik nou verkeerd of zijn de schoenen niet goed?
en de tweede vraag: ik heb een polar a5 orloge met hartslagband, en als ik het schema van Evy volg, zegt mn horloge dat mijn hartfrequentie te hoog is (rond de 180). Moet ik dan doorgaan met lopen, of gaan wandelen?

Overigens vind ik de lessen van Evy wel heel fijn!
pi_52986702
bij mij zat mijn hartslag ook altijd heel snel heel hoog maar bleef ik toch gewoon door gaan, want je moet het toch opbouwen
pi_52987755
Ok, bedankt Miss_S, dan doe ik dat~
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:04:27 #85
4177 Jojogirl
pi_53017045
Vanmiddag les 2 gelopen en ondanks de warmte (fel zonnetje hier) en een leeg MP3-speler batterijtje wel ruim 5.5 km in 1 keer gelopen. Zondag de 3e 5-10km les, dan met intervallen geloof ik,
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 september 2007 @ 22:21:27 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53017507
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben nu anderhalve week bezig, vandaag les 3 gelopen en nu vraag ik me twee dingen af. Ik heb dinsdag een paar hardloopschoenen gekocht, en sinds ik die gebruik heb ik een soort kramp-achtig gevoel in mn schenen. Loop ik nou verkeerd of zijn de schoenen niet goed?
en de tweede vraag: ik heb een polar a5 orloge met hartslagband, en als ik het schema van Evy volg, zegt mn horloge dat mijn hartfrequentie te hoog is (rond de 180). Moet ik dan doorgaan met lopen, of gaan wandelen?

Overigens vind ik de lessen van Evy wel heel fijn!
Zorg ervoor dat je goed opwarmt vantevoren en hou dit heel goed in de gaten. Niet forceren, want dat kan een blessure veroorzaken waar je lang zoet mee bent. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Shin_splints

Vandaag de 3e les gelopen, ging erg lekker
pi_53018286
morgen les 10, toch een mijlpaal
pi_53024380
Succes met de 10e les Miss_S!
pi_53039056
Zo, op terschelling les 10 en 11 gelopen. Les 10 tegen duinen op, is ook niet ol te houden. Maar ik ben terug en maandag les 12
pi_53039134
les 10 ging lekker hier
ben benieuwd naar les 11
  zondag 9 september 2007 @ 19:14:45 #91
4177 Jojogirl
pi_53055272
Zo, de eerste training met versnellingen is ook achter de rug en het ging erg lekker. De versnellingen waren nog erg kort (4 x 30 seconden), maar dat wordt vast snel anders. Totaal 42 minuten gelopen, wat ik ook wel een mijlpaal vond. Ik had nooit gedacht ooit zo lang achter elkaar te kunnen lopen. Echt gaaf.
Weer last van een leeg batterijtje trouwens. Ik was vergeten nieuwe te kopen en vond er 1 waarvan ik dacht dat die nog vol was, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Gelukkig gaf ie het pas voorgoed op toen de versnellingen al geweest waren en ik alleen nog 10 minuutjes uit moest lopen. Morgen maar even nieuwe batterijtjes kopen dus.
pi_53075942
Ik heb net les 12 uitgelopen, ging prima, plensbui op mn hoofd gehad en er is een tak op mijn hoofd gewaaid, maar het rennen ging prima en was goed vol te houden.

Normaal loop ik altijd in lange broek, nu in korte en ik was heel koud toen ik weer thuiskwam. Heb ook al lichte spierpijn. Volgende keer weer warm inpakken dus.

Het valt me echt mee met hoeveel gemak ik door die lessen heen wandel!
pi_53075976
Oja, en de TT klopt niet meer
pi_53076689
hoezo? vandaag waren de zon en de regen beiden aanwezig hiero
pi_53077075
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:50 schreef MaxPower het volgende:
hoezo? vandaag waren de zon en de regen beiden aanwezig hiero
Hier ook, maar bij mijn rennen regende het water en takken op mijn hoofd, dus van rennen in de zon was geen sprake
pi_53077081
Verrek, wie heeft de TT aangepast Zie het nu pas.
pi_53083829
Hier les 5 in de stromende regen en dat was eigenlijk best lekker
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_53121843
Ik ga les 4 doen nu. Hebben jullie eigenlijk een vast ritueel voor je begint met hardlopen? Spieren stretchen ofzo?
pi_53121951
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga les 4 doen nu. Hebben jullie eigenlijk een vast ritueel voor je begint met hardlopen? Spieren stretchen ofzo?
ik doe mijn schoenen aan en ga gelijk lopen. Geen warming up of rekken. In het begin ging ik nog wel rekken en strekken na een rustig drafje van 5 minuten, maar ik merkte totaal geen verschil of ik dat nou wel of niet deed.
pi_53122122
Ik loop eerst een stukje rustig aan. Dan wat rekken en strekken en dan beginnen.

Las ik net in het huis-aan-huisblaadje dat er vorige week iemand is aangerand op het stuk waar ik ook altijd loop rond die tijd.
*OUD heilige*
pi_53122700
Nou YPPY dat is ook geen nieuws waar je blij van wordt... Je zou haast je wederhelft meenemen op de fiets...
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 september 2007 @ 17:04:08 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53125069
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:10 schreef freecell het volgende:
Verrek, wie heeft de TT aangepast Zie het nu pas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')