* Cutie is het daar helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb één keer gelopen na het eten en doe dat NOOIT meer, erg onaangenaam gevoel.
Vaak loop ik ook op zondag voor het ontbijt, ik drink dan een flink glas water en eet een dikke plak ontbijtkoek met boter. Rustig opeten en dan ga ik lopen. Nergens last van. Doe ik het zonder glas water dan heb ik maagklachten tijdens het lopen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:28 schreef Miss_S het volgende:
morgen heb ik weer een probleem met het eten om 12 uur brunchen we en gaan dan naar familie en komen dan pas laat thuis
dus wil ik voor 12 uur gaan hardlopen maar dan heb ik nog niet gegeten en ik wil dan ook niet al ontbijten van te voren, wat zou ik voor iets kleins kunnen eten voordat ik ga hardlopen?
Fijn voor je... ik loop jou eruit vermoedelijk.quote:
Haha jij?quote:Op zondag 2 september 2007 18:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fijn voor je... ik loop jou eruit vermoedelijk.
Vanavond beginnen met les 1, ben eens benieuwd.
Er is een verschil tussen rennen en lopen... ik heb het over lopen, lange afstandenquote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Haha jij?misschien als ik lig te slapen ja..
Ging heel goedquote:Op zondag 2 september 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Jojo! Echt een flink tempo.
Hoe ging het Sjeen?
Daarom draai ik het snoer 2 maal rond het schouderbandje van mijn BH aan de voorkant. Ik hang het zo strak/los dat ik goed achterom kan kijken naar beide zijde. Het snoer gaat verder achter mijn shirt door naar beneden naar de mp3. Ik had daar in het begin ook last van.quote:Op zondag 2 september 2007 22:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ging heel goedErg leuk en relaxt lopen... Ik liep voorheen op een schema van hardloopschema.nl en dan met de timer van mijn gsm. Nu hoef ik niet meer na te denken, gewoon luisteren en doen.
Alleen denk ik dat ik een andere koptelefoon aan mijn iPod ga hangen. Dit liep niet geweldig, snoertje voorlangs, stuiterde steeds... snoertje achterlangs liep beter, maar trok de dopjes uit mijn oren. Dat was eigenlijk het enige vervelende
Goed idee inderdaad, maar ik heb zo'n armband waarin de iPod zit, dus dat ga ik niet halen met mijn snoertje. Nu heb ik ook nog de koptelefoon van mijn Nokia 5500 Sport (heel belangrijk, dat laatstequote:Op maandag 3 september 2007 00:28 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Daarom draai ik het snoer 2 maal rond het schouderbandje van mijn BH aan de voorkant. Ik hang het zo strak/los dat ik goed achterom kan kijken naar beide zijde. Het snoer gaat verder achter mijn shirt door naar beneden naar de mp3. Ik had daar in het begin ook last van.
Ik doe niet aan koekjes... Ik eet liever kroketquote:Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef PretKroket het volgende:
en onthoudt lieve kindertjes, het feit dat jullie hardlopen betekent niet dat dat gecompenseert moeten worden met koekjes en andere ongein
jawel joh meteen 2 zakken chips ernaquote:Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef PretKroket het volgende:
en onthoudt lieve kindertjes, het feit dat jullie hardlopen betekent niet dat dat gecompenseert moeten worden met koekjes en andere ongein
ik heb van die sport oortjes, die kan ik om mijn oren hangen met van die beugeltjes, blijven perfect zitten, ideaal!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:20 schreef YPPY het volgende:
Mijn oortjes doe ik verkeerd om in, anders vallen ze er zo snel uit. J. zegt steeds dat ze niet zo horen, maar het loopt wel een stuk makkelijker.
Morgen les 25 en dan nog een week om tot de 30 minuten te gaan. Moet lukken. Is maar 10 minuten langer dan eergisteren.![]()
Die heb ik nu ook, ideaal inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb van die sport oortjes, die kan ik om mijn oren hangen met van die beugeltjes, blijven perfect zitten, ideaal!
Zorg ervoor dat je goed opwarmt vantevoren en hou dit heel goed in de gaten. Niet forceren, want dat kan een blessure veroorzaken waar je lang zoet mee bent. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Shin_splintsquote:Op donderdag 6 september 2007 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben nu anderhalve week bezig, vandaag les 3 gelopen en nu vraag ik me twee dingen af. Ik heb dinsdag een paar hardloopschoenen gekocht, en sinds ik die gebruik heb ik een soort kramp-achtig gevoel in mn schenen. Loop ik nou verkeerd of zijn de schoenen niet goed?
en de tweede vraag: ik heb een polar a5 orloge met hartslagband, en als ik het schema van Evy volg, zegt mn horloge dat mijn hartfrequentie te hoog is (rond de 180). Moet ik dan doorgaan met lopen, of gaan wandelen?
Overigens vind ik de lessen van Evy wel heel fijn!
Hier ook, maar bij mijn rennen regende het water en takken op mijn hoofd, dus van rennen in de zon was geen sprakequote:Op maandag 10 september 2007 17:50 schreef MaxPower het volgende:
hoezo? vandaag waren de zon en de regen beiden aanwezig hiero
ik doe mijn schoenen aan en ga gelijk lopen. Geen warming up of rekken. In het begin ging ik nog wel rekken en strekken na een rustig drafje van 5 minuten, maar ik merkte totaal geen verschil of ik dat nou wel of niet deed.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga les 4 doen nu. Hebben jullie eigenlijk een vast ritueel voor je begint met hardlopen? Spieren stretchen ofzo?
quote:Op maandag 10 september 2007 18:10 schreef freecell het volgende:
Verrek, wie heeft de TT aangepastZie het nu pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |