Nee, ik heb geen kaart. Wel tof, dat afscheid van Sneijdert!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog naar de ArenA trouwens? Ik ga met een maat die totaal niets om voetbal geeft. Volgens hem staat Edgar Davids op doel. Mijn vaste ajax-maatje moet weer eens werken, dus vandaar.
Dat kan jij lekker niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:00 schreef Litso het volgende:
Momentje, even de TT wat minder zoetgevooisd maken
Ze zijn er nog. Vrije verkoop. Maar goed, in je eentje naar het stadion is ook niet alles.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
Mooi, zaterdag eens even een brok kaart voor PT halen dan. Je kan ze maar hebben..
[..]
Nee, ik heb geen kaart. Wel tof, dat afscheid van Sneijdert!
Haai.quote:
Mjah, ik heb eigenlijk niet zo'n zin om veel te doen dit weekend. Was gister behoorlijk gammel, koortsig enzo. Effe rustig aan maar, want ik hoest nu nog al m'n collega's onder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Ze zijn er nog. Vrije verkoop. Maar goed, in je eentje naar het stadion is ook niet alles.
Heb je er veertig minuten over gedaan? Of is dat tussen het zoeken naar bevestiging van zeker transfernieuws door gedaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Zoals jullie zien heb ik het vandaag erg druk op m'n werk.
Ik ken 'm niet goed, maar ik vind het überhaupt al prachtig dat PSV al jaren aan het zwoegen is om die gozer binnen te halen en dat wij het binnen een week voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:02 schreef Blight het volgende:
Dat laatste.
Albert Luque,.
Ik kan niet wachten tot het op Ajax.nl staat. Ik roep al maanden om die speler.
werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Zoals jullie zien heb ik het vandaag erg druk op m'n werk.
Jammer dat ik die niet in mn sig kan zetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
liev
printscreen -> avatar van maken!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jammer dat ik die niet in mn sig kan zetten.
Oh, maar da's heel simpel. Jedruktgewooneffeopdeprintscreenknopendanplakjeheteffeinpaintendansnijjehetbijendanslajeheteffeopalsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef Misstique het volgende:
Ik kan dat helemaal niet. Bovendien ben ik erg gehecht aan mn huidige icon..
Er hangt wellicht een spanningsveld tussen jou en je laptop nu je een 'echte' relatie hebt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef Janetje het volgende:
Ik krijg verdomme de hele tijd schokken van m'n laptop..
Zou kunnen, maar DD, die nu naast me zit, schokt 'ie niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er hangt wellicht een spanningsveld tussen jou en je laptop nu je een 'echte' relatie hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |