De grootste doelgroep is tegenwoordig de casual gamer. Die leest geen reviews, maar kijkt in de winkel op de hoes. De anderen weten al wat metroid is en kopen hem toch wel, 1 review geeft geen 10 en ineens koopt niemand de game meer, lol ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:50 schreef Aetius het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lijk wel een fanboy.
Maar oneerlijk is het wel. Metroid heeft weliswaar een redelijke fanbase die het aan zijn spreekwoordelijke reet zal roesten wat een site als GS van de game vindt, het feit blijft dat een artikel waarin zo'n onterecht negatieve toon wordt aangeslagen (die zelfs een 8,5 niet lijkt te rechtvaardigen) een slechte invloed heeft op de verkopen buiten die groep. En Nintendo moet natuurlijk wel steeds worden aangespoord games te blijven maken die ook vooral de "core gamers" aanspreken.
De casual gamer koopt big brain academy of mario party 8quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:55 schreef Webby het volgende:
[..]
maar kijkt in de winkel op de hoes. De anderen weten al wat metroid is en kopen hem toch wel, 1 review geeft geen 10 en ineens koopt niemand de game meer, lol ...
tsja... ik was een metroid fan, totdat ze met prime aankwamen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
De casual gamer koopt big brain academy of mario party 8MP3 ziet er uit als een ingewikkelde fps
leuke Thread....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:39 schreef Tomasso het volgende:
Nibris, net echt
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=179967
Vanaf pagina 2 wordt het leuk
"Sadness High School Art Club"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:39 schreef Tomasso het volgende:
Nibris, net echt
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=179967
Vanaf pagina 2 wordt het leuk
Only on GAF.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
"Sadness High School Art Club"
Waarom is het niet 'cool' een review te bespreken (met dat plaatje maak je het immers belachelijk)? Reviews zijn vaak erg subjectief, maar op de argumentatie kan heus wel kritiek geleverd worden. Waarom zouden jullie op games.fok anders zelf reacties toestaan onder een review?quote:
huil jezelf maar in slaap jongetje. het geeft niets...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:16 schreef Aetius het volgende:
[..]
Waarom is het niet 'cool' een review te bespreken (met dat plaatje maak je het immers belachelijk)? Reviews zijn vaak erg subjectief, maar op de argumentatie kan heus wel kritiek geleverd worden. Waarom zouden jullie op games.fok anders zelf reacties toestaan onder een review?
(Dit gaat een beetje off-topic denk ik, dus ik hou er verder over op.)
Ik lees dus nooit meer Paper Mario, maar automatisch al Pauper Marioquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:32 schreef disjfa het volgende:
Nog 15 dagenEn dan idd super pauper mario
Eerst paper mario uitspelen
http://rr.wii.ign.com/rrv(...)uption/748547/70042/quote:Metroid Prime 3: Corruption
What A Piece of Crap
by Brysonial18
This Review's Trust Rating: 1 37
August 29, 2007 - When I opened the game case I could instantely tell it would suck bum. The disc smelled like a pile of cow poo and the instruction manual was made out of toilet paper. I popped the poopy game into my wii and to my surprise my nunchuck started to rumble and it turned into a steaming pile of lard. I selected the single player adventure and what happened was a metroid appeared on the screen and it said "Shoot ME!!!" so i shot it.
The it said Thanks for Playing!
See you soon!
And the credits came up and Reggie Fils-aime mooned me!
0.0 Presentation
Horrrible Utterly Disgusting
0.0 Graphics
WOW
0.0 Sound
Im pretty sure they got a bunch of kindergartens to sing the theme song
0.0 Gameplay
Down right Dirty
0.0 Lasting Appeal
MEh
0.0 OVERALL
(out of 10 / not an average)