Spamquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We hebben net een wii gekocht en proberen via internet die oude spelletjes te downloaden, maar hoe verbind je precies de wii met het internet? Zelfs een internetkabel wil er niet in? Is hier een appart apparaatje voor of?
Alvast bedankt voor de hulp
Draadloos of een adaptor kopenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We hebben net een wii gekocht en proberen via internet die oude spelletjes te downloaden, maar hoe verbind je precies de wii met het internet? Zelfs een internetkabel wil er niet in? Is hier een appart apparaatje voor of?
Alvast bedankt voor de hulp
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
anders reageren jullie allemaal keisnel
Infoquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We hebben wel draadloos internet, maar hoe weet ik of het werkt via de wii?
quote:Buying into Ubisoft's casual range of games is going to fund its hardcore efforts.
August 26, 2007 - The development and subsequent sales success of casual games on Nintendo's Wii and DS is an "extremely profitable" business for Ubisoft, according to the company's CEO Yves Guillemot, who told Reuters at the Games Convention in Leipzig last week that these games help to finance the costly development of games for Microsoft's Xbox 360 and Sony's PlayStation 3.
Guillemot explained that the development of casual games costs anywhere from 1 million euros to 4 million, depending on how many platforms they're being created for. By comparison, a normal Wii game costs about 5 to 10 million euros, while an Xbox 360 or PlayStation 3 one costs from 10 million to 20 million.
Casual games are expected to contribute 20% of Ubisoft's revenue this year, which is up 10% on last year. Meanwhile, the entire games industry is attracting many more customers which are, according to Guillemot, "going to grow the market tremendously. I expect the market to grow by 50 percent in the next four years," he said, concluding, "It's a very exciting time for all the developers and publishers."
En een 9.0 van 1UP...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:19 schreef Nebo het volgende:
Woei, Metroid krijgt een 96 van Gametrailers!
die trouwens 25 euro kost, gelukkig heb ik er 2 uit tokyo mee kunnen nemen voor 10 euro per stukquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Classic Controller prik je in de Wiimote, bij die aansluiting onderaan. Daar zit dan een korte draad tussen, maar voor de rest maak je dan voor de verbinding gebruik van de wiimote, dus je kunt zitten waar je wilt.
Weet niet waar je die 25 euro vandaan haalt, maar ze kosten waar ik kom altijd 19 en niet meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die trouwens 25 euro kost, gelukkig heb ik er 2 uit tokyo mee kunnen nemen voor 10 euro per stuk
Verzuurde fanboyquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:00 schreef depax het volgende:
[..]
Ik hoop dat die extra channels nooit meer weggaan bij je en je wii goed verneukt is.
Ik heb mijn wii ook omgebouwd geef ik toe maar dit soort spellen dien je gewoon te kopen. Punt.
Eigelijk vraag ik me af waarom ik hem omgebouwd heb ik koop toch wat ik leuk vind en wat ik niet leuk vind download ik toch niet.
Maar doe vooral stoer met een spel dat gewoon gekocht dient te worden (score tussen de 9.0 en 9.6)
Dus als we jouw huis leeghalen moeten we ook zeggen dat je een verzuurde fanboy bent en niet moet zeikenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:13 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
* Je doet net alsof zo'n game een of ander heilig product is XD
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:13 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Verzuurde fanboy
En dan zal ik ook maar eventjes melden dat gamestop hem een dag te vroeg had liggen in Amerika
* Je doet net alsof zo'n game een of ander heilig product is XD
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:00 schreef depax het volgende:
[..]
Ik hoop dat die extra channels nooit meer weggaan bij je en je wii goed verneukt is.
Ik heb mijn wii ook omgebouwd geef ik toe maar dit soort spellen dien je gewoon te kopen. Punt.
Eigelijk vraag ik me af waarom ik hem omgebouwd heb ik koop toch wat ik leuk vind en wat ik niet leuk vind download ik toch niet.
Maar doe vooral stoer met een spel dat gewoon gekocht dient te worden (score tussen de 9.0 en 9.6)
Waarom is dat naaierig dan? Het en de keuze van die mensen geen internet te hebben. Dus lijkt me moeilijk een probleemquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Trouwens! bij mij kan ik de Wii niet met het internet verbinden (te zwak signaal). is dit een probleem? anders zou het wel naaierig zijn voor de mensen die totaal geen internet hebben en toch een Wii kopen (ja, die mensen zijn er!)
26. 10. 2007quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef mrdjey het volgende:
waneer komt mp3 nou in de EU uit?
dit jaar nog?
Nouja, ik internet nu op dezelfde plek waar de wii staat. Alleen mijn Wii vindt hem nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom is dat naaierig dan? Het en de keuze van die mensen geen internet te hebben. Dus lijkt me moeilijk een probleem
En ene te zwak signaalDan moet je je wireless beter opzetten
Rayman Raving Rabbitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de wii spellen, maar we zijn opzoek naar leuke third party spellen. Kan iemand ons vertellen naar welke spellen we moeten kijken?
Dus jij doet het zelf ook bij spellen die jij niet zo leuk vind, maar als hij dat doet mag het niet omdat de score toevallig hoog is?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:00 schreef depax het volgende:
[..]
Ik hoop dat die extra channels nooit meer weggaan bij je en je wii goed verneukt is.
Ik heb mijn wii ook omgebouwd geef ik toe maar dit soort spellen dien je gewoon te kopen. Punt.
Eigelijk vraag ik me af waarom ik hem omgebouwd heb ik koop toch wat ik leuk vind en wat ik niet leuk vind download ik toch niet.
Maar doe vooral stoer met een spel dat gewoon gekocht dient te worden (score tussen de 9.0 en 9.6)
Ach, er mogen ook kutgames zijn zolang de prijs laag blijft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij doet het zelf ook bij spellen die jij niet zo leuk vind, maar als hij dat doet mag het niet omdat de score toevallig hoog is?
Ehm.. oké.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, er mogen ook kutgames zijn zolang de prijs laag blijft.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, er mogen ook kutgames zijn zolang de prijs laag blijft.
quote:Man, I wasn't going to post about this...
Like a lot of other people, I was kind of surprised to see the 8.5, especially given IGN's review and the seeming consensus that this is a top-notch game, and probably Wii's finest thus far. But, hey -- I respect a diversity of opinion, and anyways, most people are right: no sense in whining about the score a game gets when we haven't even played it yet. Right?
But then I read the review and... boy, it submarines this game! I'm sure you've heard the expression "damned by faint praise." The idea being that if you call something "fairly good," "decent," or "passable" it has the same negative effect (and sometimes stronger) than calling it "bad." Well the idea of "faint praise" is too strong for this review. It reads almost as though the reviewer wants the game to fail. Conspiracy-theory much? Yeah, I don't want to go down that road, but let's take a look:
The game is an 8.5, right? That's a high score. Should mean that this is a very good game, right? It is, after all, "a high-quality continuation of the series" with "terrific and intuitive" controls. Now... if this is a high-quality continuation of a series that has thus far scored 9.7 and 9.1, it should be pretty darned good. Yet the remainder of the opening paragraph -- more than half -- starts to run negative, saying that the game "does exactly what you expect it to do, no more and no less." Hmm...
The second paragraph digs in hard, comparing this game to its lauded progenitor: "{w}hile Metroid Prime spectacularly ushered Metroid gameplay into a 3D vision, Corruption is content to be a solid successor." "Content" makes the designers sound lazy, and "solid" isn't a very enthusiastic description. Are 8.5s "solid"? Then, the reviewer assures us that "{we} shouldn't let some spurts of predictability dissuade you from checking it out"... well, I should hope not if it's an 8.5... I mean, that's really good, right? "Terrific and intuitive" controls, right? I mean, why does the reviewer start to sense that his review of this 8.5 game might dissuade us from even checking it out? But he can't even let it rest there... not just anyone should check this out, but "particularly if you are a Metroid enthusiast." Here the review starts to insinuate that the game is good, not just for people who enjoy games like Prime, but for those who are specifically Metroid-people. "Enthusiasts," which is a not-too-subtle euphemism for Fanboys.
The reviewer seemingly cannot compliment the game without immediately following up with some sort of an insult or criticism. Check out this from the fourth paragraph: "The obvious change here is in the controls, and Corruption leaves behind the methodical maneuvering of its GameCube brethren with an intuitive and configurable scheme that sets the standard for first-person shooting controls on the Wii, despite Corruption's battles not being all that challenging." Good God, what a sentence. First, he cheapshots the GameCube with its "methodical maneuvering"... which... I guess... would be roughly equivalent to the methodical maneuvering currently found on all the other consoles, right? Then, he states that this control set-up "sets the standard...on the Wii"! Excuse me, but... why the modifier? Consensus seems to be that this control set-up "sets the standard" period. For the 360. For the PS3. For all of them. Then, and despite the fact that it doesn't strictly relate to the quality of the controls, he ends the sentence by slighting the game's challenge. I won't count them all out to you, but I dare you to comb through the article and take a look at the "compliments" -- they almostalways go hand-in-hand with a slight.
Not that the reviewer needs the excuse of balancing a compliment to slam the game. In the third paragraph, in referencing the idea that the reviewer doesn't plan on spoiling us, he takes a gratuitous pot shot: "(Not that the Prime games have ever strived to set standards for gaming fiction.) " Well, great. What does that mean? That the story's weak? No -- the reviewer wouldn't go so far; his goal is, apparently, to make his review seem positive while infusing it with insults and complaints.
All in all, we learn that the control scheme "{has} been done before, of course," that the game is "without a sense of challenge," and that it is too much a FPS (apparently due to the smooth controls) which "keep{s} it from being as special as the other Prime titles." Indeed, that "Corruption loses some of its sense of wonder and strangeness on the Wii. Rather than being a true action adventure, it's hard to lose the sense that it's merely an FPS with trimmings."
Wow. Now... how do we reconcile the idea that it's lost its "sense of wonder" when the game "features superb art direction, so every level is even more incredible to explore than the last"? Or that it's no longer a "true action adventure" when "you'll need to use your wits as much as you use weapons that turn alien scum into goo" and "{e}nvironmental puzzles are generally as good in Corruption as they've ever been"? Furthermore, how do we reconcile any of these serious criticisms with such a high score?
I guess it doesn't matter, that we don't have to worry ourselves about it, because "any fan ought to enjoy this outing in spite of those quibbles" {read "fan" as Metroid enthusiast}, "[t]he exotic worlds of Corruption will excite series fans" and "{i}f you're a Metroid fan, there's no need to convince you to play Metroid Prime 3: Corruption." In other words, the reviewer is saying that Metroid Fanboys will like this game no matter what...
...but the true point of this review is: if you're not already a "series fan," then despite the 8.5, you don't really need to bother with it.
The review is muddled, self-contradictory, and worse: against my better judgment, I walk away thinking that it sets out to intentionally sabotage the game that it purports to praise (remember: 8.5 is "high"). I don't know why; I can't fathom motive; but it's in the review, if you read it carefully.
I know it's been said before, but, do we even have to speculate that, when Halo 3 comes out, its reviewer will talk about how the game "feels familiar"? Or how Halo's controls don't match up to the industry leader (Metroid Prime 3, for the Wii), as Wii reviews nearly always mention how the graphics just can't compare to those of other systems? Will we be told that it's been "done before"?Of course not. We know Halo 3's review won't have any of that. Maybe this isn't a double standard. But, if it's not a double standard, then I guess I just don't know what "double standard" means.
Of je maakt je ergens druk omquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:23 schreef Aetius het volgende:
Wat betreft Gamespot's zeer eigenzinnige review van Metroid
[..]
Inderdaad, ik lijk wel een fanboy.quote:
quote:WII | Wii Love Golf
Release: Winter
Publisher: Capcom
Developer: Camelot!!!!!!
- play by swinging wiimote obviously
- courses revealed so far, beach resort and desert ruins
quote:WII | King Story (Ousama Monogatari)
Release: 2008
Publisher: MMV
- official name for Project O
- as king, make the town people do work and build the country
- RPG with heavy simulation elements
- each character has their own way of life
- away from the people's town, there are places infested by beasts
- you can kill them with 1-10 people, and they have different strengths
Voor die grotere tv moet ik toch echt nog even sparenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:10 schreef disjfa het volgende:
Er zijn ook zat dozen die wat langere kabels hebben. Moet je gewoon even in de gemiddelde electronica shop (niet MM of al die andere bagger dus) kijken.
En het enige waar je op moet letten is dat het rgb signaal doorgegeven word. En wees niet bang om er wat meer geld aan uit te geven. Die goedkope doosjes vallen vrij snel uitelkaar.
Of je koopt natuurlijk gewoon een grotere tvOf versterker met video ingangen
Mja, ik vond het een prima review. Zo gek is het niet dat je elk pluspunt ook nog even nuanceert.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:23 schreef Aetius het volgende:
Wat betreft Gamespot's zeer eigenzinnige review van Metroid, hier een interessante analyse die ik tegenkwam op het Meroid forum van Gamespot. De poster van dit stuk slaat werkelijk de spijker op z'n kop. Een "samenzwering" is wat ver gezocht (het gaat uiteindelijk maar om een review), maar ik denk zeker dat er een dubbele standaard wordt gehanteerd als het gaat om Nintendo's klassieke franchises. Een Halo 3 waar waarschijnlijk eenzelfde kritiek van "been there, done that" op van toepassing is, zal ongetwijfeld wel 9,5 tot 10 scoren.
http://www.gamespot.com/wii/action/metroidprime3/show_msgs.php?topic_id=m-1-37840192&pid=928517
[..]
De grootste doelgroep is tegenwoordig de casual gamer. Die leest geen reviews, maar kijkt in de winkel op de hoes. De anderen weten al wat metroid is en kopen hem toch wel, 1 review geeft geen 10 en ineens koopt niemand de game meer, lol ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:50 schreef Aetius het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lijk wel een fanboy.
Maar oneerlijk is het wel. Metroid heeft weliswaar een redelijke fanbase die het aan zijn spreekwoordelijke reet zal roesten wat een site als GS van de game vindt, het feit blijft dat een artikel waarin zo'n onterecht negatieve toon wordt aangeslagen (die zelfs een 8,5 niet lijkt te rechtvaardigen) een slechte invloed heeft op de verkopen buiten die groep. En Nintendo moet natuurlijk wel steeds worden aangespoord games te blijven maken die ook vooral de "core gamers" aanspreken.
De casual gamer koopt big brain academy of mario party 8quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:55 schreef Webby het volgende:
[..]
maar kijkt in de winkel op de hoes. De anderen weten al wat metroid is en kopen hem toch wel, 1 review geeft geen 10 en ineens koopt niemand de game meer, lol ...
tsja... ik was een metroid fan, totdat ze met prime aankwamen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
De casual gamer koopt big brain academy of mario party 8MP3 ziet er uit als een ingewikkelde fps
leuke Thread....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:39 schreef Tomasso het volgende:
Nibris, net echt
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=179967
Vanaf pagina 2 wordt het leuk
"Sadness High School Art Club"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:39 schreef Tomasso het volgende:
Nibris, net echt
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=179967
Vanaf pagina 2 wordt het leuk
Only on GAF.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
"Sadness High School Art Club"
Waarom is het niet 'cool' een review te bespreken (met dat plaatje maak je het immers belachelijk)? Reviews zijn vaak erg subjectief, maar op de argumentatie kan heus wel kritiek geleverd worden. Waarom zouden jullie op games.fok anders zelf reacties toestaan onder een review?quote:
huil jezelf maar in slaap jongetje. het geeft niets...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:16 schreef Aetius het volgende:
[..]
Waarom is het niet 'cool' een review te bespreken (met dat plaatje maak je het immers belachelijk)? Reviews zijn vaak erg subjectief, maar op de argumentatie kan heus wel kritiek geleverd worden. Waarom zouden jullie op games.fok anders zelf reacties toestaan onder een review?
(Dit gaat een beetje off-topic denk ik, dus ik hou er verder over op.)
Ik lees dus nooit meer Paper Mario, maar automatisch al Pauper Marioquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:32 schreef disjfa het volgende:
Nog 15 dagenEn dan idd super pauper mario
Eerst paper mario uitspelen
http://rr.wii.ign.com/rrv(...)uption/748547/70042/quote:Metroid Prime 3: Corruption
What A Piece of Crap
by Brysonial18
This Review's Trust Rating: 1 37
August 29, 2007 - When I opened the game case I could instantely tell it would suck bum. The disc smelled like a pile of cow poo and the instruction manual was made out of toilet paper. I popped the poopy game into my wii and to my surprise my nunchuck started to rumble and it turned into a steaming pile of lard. I selected the single player adventure and what happened was a metroid appeared on the screen and it said "Shoot ME!!!" so i shot it.
The it said Thanks for Playing!
See you soon!
And the credits came up and Reggie Fils-aime mooned me!
0.0 Presentation
Horrrible Utterly Disgusting
0.0 Graphics
WOW
0.0 Sound
Im pretty sure they got a bunch of kindergartens to sing the theme song
0.0 Gameplay
Down right Dirty
0.0 Lasting Appeal
MEh
0.0 OVERALL
(out of 10 / not an average)
Lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:09 schreef Aurelius het volgende:
No More Heroes
quote:Hands-on Medal of Honor Heroes 2
EA Canada proves that Retro Studios isn't the only company that can nail Wii controls for a first-person game. Do not ignore this project. First impressions and new media inside.
quote:did we think that a third party could make a game that would rival Corruption's innovative utilization of the Wii remote? We said sure, yes, absolutely, it was bound to happen eventually, but we honestly figured such a feat would be several months off, if not years. So imagine our surprise when we got our hands on Medal of Honor Heroes 2 for Wii this week and discovered very quickly that EA Canada seems to have nailed the control scheme. Indeed, if our brief, but revealing play test with a few key portions of the war-time shooter was any indication, Heroes 2 may prove to be more powerful proof that Wii is the ideal console for fast and furious first-person experiences. What the demo also proves beyond any doubt is that the Wii rendition is absolutely not a quick and dirty PSP port and we hope all of our readers will take notice now because, frankly, this surprisingly adept undertaking is set to blow a hole through both Call of Duty and Vanguard before it.
quote:As lead producer Matt Tomporowski demoes the Wii version of the shooter for us, he speaks to this, explaining that team members have periodically checked the message boards through the title's development cycle and are always disheartened when posters assert that Heroes 2 will be dumbed down mechanically or graphically on Wii. Sure, he adds, the two versions are bound to share some commonalities, like enemy artificial intelligence, for instance (which he notes is very smart), but Heroes 2 on Wii is brought to life via a new game engine, vastly improved graphics, completely overhauled controls and even a few exclusive play modes. Tomporowski further elaborates that EA Canada took a look at its competitors, from Call of Duty 3 to Vanguard, learned from them, and then set out to create a first-person shooter that would fully capitalize on Wii's strengths.
quote:Tomporowski was eager to demonstrate to us how the game has been designed to very intuitively work with the Zapper. To that end, he gunned through a series of soldiers and finally made it to a sniper point - a barricade with a convenient viewpoint of an enemy retreat below and with just enough sliver space for us to aim the barrel of our rifle forward. To control the sniper rifle, you simply point the Zapper at the spot you want to shoot on-screen. Meanwhile, you can scope in and out very easily by pressing the analog stick forward or backward respectively on the nunchuk. The aiming mechanic takes some getting used to because it's very loose - it actually drags a bit -- but it's also relatively immersive.
quote:In Campaign Mode, you have full freedom of your character and can run in any direction, look in any direction, and shoot at anything or anyone you can see. Think Call of Duty 3 except with significantly improved graphics and controls and you'll have some idea of what to expect.
quote:To start, EA Canada enables you the ability to fully customize your control setup. Sure, you can set your maximum up and down look, but you can also feather your horizontal and vertical sensitivity, your aiming sensitivity and, best of all, your dead zone (commonly referred to in these parts as the elusive bounding box). Because the controls can be so tightly tweaked and because Heroes 2 runs at a locked 60 frames per second, you can continually fiddle with the dead zone and the look / aim sensitivities until you stumble upon the perfect match for the way you play. The standard configuration is already highly responsive - better than Call of Duty 3 or Vanguard and not far behind Metroid Prime 3. [However, after maxing everything out and dropping the dead zone down to its smallest size, we walked away with a look / aim speed several times that of Prime 3 and the ability to a 180-degree flip with the Wii remote in a half second, as opposed to the two and half seconds it takes in Corruption.
quote:You control a stationary artillery cannon by motioning clockwise or counterclockwise with the nunchuk to steer the giant unit right or left, and snap backward with the Wii remote to fire off massive blasts. To yield a heavy machine gun, you twist both the Wii remote and nunchuk to the left or right, as you'd do in Wii Sports Boxing to dodge offensives, and then you fire with the B-trigger. There's even a melee attack - you thrust forward with both the Wii remote and nunchuk to knock out nearby enemies. (In the online multiplayer mode, you can tap Z button for a secondary, but weaker melee attack, too.)
quote:Enemy artificial intelligence seems respectable. BioShock, it isn't, but at the same time, if your strategy is to camp behind barricades and pop at enemies, you will eventually notice that they'll start throwing grenades your way. If you're particularly bold, you can press the minus button on the Wii remote to kick the grenades back at them, or if you'd prefer, you can toss your own grenades
En zodra je naar de screenshots kijkt weet je al dat het zeker geen engine is speciaal voor de Wii. Sowieso is er overal een gebrek aan geometrie, echt zo'n beetje alles is zo vierkant als het maar zijn kan. De textures zijn stuk voor stuk blurry en de belichting is ook niks waard zoals bv die stenen op het strand die debiel veel oplichten. Het enige waarom het er niet instant crap uitziet is omdat het lijkt alsof er over al die screenshots een soort van blur is gegaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:54 schreef depax het volgende:
wow ea is echt bezig:
Medal of Honor Heroes is blijkbaar geen psp port maar een echte wii game.
60 fps
480p
32 players online
zeer mooi
controls on par met metroid
http://wii.ign.com/articles/817/817116p1.html
titel:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef De_Brandweer het volgende:
Quake III moet geport worden naar de Wii.
Wat een lelijk spel zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:09 schreef Aurelius het volgende:
No More Heroes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb jij die na een jaartje of 5 nog niet uit danquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
die moet ik echt hebben.
maar eerst sunshine nog uitspelen
Hoe vet zou het zijn als crysis naar de wii gaat komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:15 schreef De_Brandweer het volgende:
Hoe vet zou het zijn als Halflife 1 en 2 + alle grote mods uitkomen voor de wii. Samen in een pack voor 100 euro ofzo. Goldeneye Source op de wii lijkt me ook vet.
Half Life 2 in het verleden? Waarom zit ik dan zo te wachten totdat de episode 2 pack eraan komt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:41 schreef disjfa het volgende:
Like not gonna happen. En laat die games leker waar ze horen. In het verleden.
Team fortressquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Geloof me, als de Source engine naar de Wii wordt geport, en ik zie nog altijd niet in waarom dat niet zou kunnen, dan wordt dat echt HUGE.
Ja ik moest ook direct aan GTA denkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:41 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit, Grand Theft Taakstraf.
eh.. Lexie bedoelde meer dat hij zich afvroeg wat er op die screen gebeurde. Verder is No More Heroes ook een free roaming game net zoals GTA ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:37 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik moest ook direct aan GTA denken!
Met games als COD4, Halo 3, Mass Effect & Bioshock gaat het wel even duren met de rustige tijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Zodra het wat rustiger wordt op het 360 game front haal ik weer een Wii. De videoreview van MP Corruption heeft me doen kwijlen!
Zal inderdaad ergens rond 1e Q 2008 zijn jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Met games als COD4, Halo 3, Mass Effect & Bioshock gaat het wel even duren met de rustige tijden.
Mij hoor je iig niet klagen
Metroid Prime, Mario Galaxy & Super Smash Bros: Brawl..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal inderdaad ergens rond 1e Q 2008 zijn ja
Heb ik pas sinds kort. Ik heb aan de vorige generatie spelcomputers niet echt aandacht besteed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Heb jij die na een jaartje of 5 nog niet uit dan
![]()
Godfather, scarface, zelda, re4 en over 2 weken pauper mario?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:58 schreef 16meter het volgende:
Ik heb sinds kort ook een Wii.
Jammer dat er tot nu toe alleen nog maar kutspellen zijn. Dat ding heeft genoeg potentie.
Voorlopig moet ik me vermaken met Play en Sports.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |