abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:55:07 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_52688203
Kun je nou eindelijk je sterren al eens inwisselen voor wii points?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_52688296
Hoe je staat boeit toch niet? je kan meten welke kan je opgaat, dus van daaruit kan je gewoon die beweging maken lijkt mij. Je zou bv kunnen doen dat je aan het begin je wii overeind moet houden en dat dat als stilstand positie word genomen en dat iedere beweging van daaruit word overgezet.

Maar precies 1:1 hoeft denk ook niet, dat zal je toch niet zo snel zien. Ik denk wel dat het belangrijk is dat ze de animatie al kunnen starten op het moment dat jij begint met bewegen zodat je niet dat lagg gevoel krijgt dat je eerst de beweging helemaal moet maken voordat je op het scherm wat ziet. Of jij bij bv tennis een backhand, forhand, smash of wat dan ook maakt moet toch wel te herkennen zijn terwijl je bezig bent om zo de bijbehorende animatie te laten zien. Of dat perfect 1:1 is lijkt me niet zo boeiend.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 26 augustus 2007 @ 00:25:00 #53
73781 MichaelKnight
KITT tweaked for emu`s
pi_52688885
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef speknek het volgende:
Nee, nog steeds niet...he nog genoeg sterren...
  zondag 26 augustus 2007 @ 02:08:24 #54
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_52690821
Hmm ik heb een probleempje met de tweede controller bij Mario Party. Die krijg ik namelijk niet aangemeld. 1 en 2 tegelijk indrukken werkt niet. De sync knop werkt niet. Batterijen zijn wel vol, en hij werkt wel want bij Sports kan ik hem wel aanmelden.

Wat is mijn probleem?!
pi_52692447
probeer de rode knopjes aan de voorkant van de wii, onder het klepje, en die op je wiimote onder het batterijklepje tegelijk in te drukken.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:00:01 #56
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_52698516
Heb een vraagje over de virtual Console. Wil graag Mario Kart 64 aanschaffen, maar lees dat je daar een andere controller voor nodig hebt?
quote:
De Gamecube controller kan gebruikt worden voor de Virtual Console, maar levert in sommige situaties een onpraktische knoppenindeling op. De Traditionele Controller kan niet gebruikt worden voor Gamecube-spellen, maar wel voor elk Virtual Console-spel. NES-spellen, TurboGrafx-spellen en bepaalde MegaDrive-spellen kunnen eventueel ook worden gespeeld met de standaard Wii-afstandsbediening. Deze zal hiervoor 90 graden gekanteld moeten worden.
Dus met de N64 moet je een Gamecube Controller danwel Classic Controller hebben?
Zo ja, waar kan ik die goedkoop vinden?

...plus neem aan dat die jammergenoeg niet draadloos zijn? Dan wordt het al bijna een no-no voor me, aangezien het met de WII heerlijk op een afstandje spelen is, dan dat dan waarschijnlijk niet lukt met Martio Kart.
pi_52699093
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef SnuggLe het volgende:
Heb een vraagje over de virtual Console. Wil graag Mario Kart 64 aanschaffen, maar lees dat je daar een andere controller voor nodig hebt?
[..]

Dus met de N64 moet je een Gamecube Controller danwel Classic Controller hebben?
Zo ja, waar kan ik die goedkoop vinden?

...plus neem aan dat die jammergenoeg niet draadloos zijn? Dan wordt het al bijna een no-no voor me, aangezien het met de WII heerlijk op een afstandje spelen is, dan dat dan waarschijnlijk niet lukt met Martio Kart.
Heb je misschien nog nooit gehoord van zoiets als de Media Markt? Laat je daar informeren.
Echt, mensen die dit nog vragen.
  Donald Duck held zondag 26 augustus 2007 @ 15:21:51 #58
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52699190
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef SnuggLe het volgende:
Classic Controller prik je in de Wiimote, bij die aansluiting onderaan. Daar zit dan een korte draad tussen, maar voor de rest maak je dan voor de verbinding gebruik van de wiimote, dus je kunt zitten waar je wilt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:04:08 #59
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_52700604
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Classic Controller prik je in de Wiimote, bij die aansluiting onderaan. Daar zit dan een korte draad tussen, maar voor de rest maak je dan voor de verbinding gebruik van de wiimote, dus je kunt zitten waar je wilt.
Dank je voor je nuttige antwoord!
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:19 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Heb je misschien nog nooit gehoord van zoiets als de Media Markt? Laat je daar informeren.
Complexje? Slecht geslapen? Neem een koffie ofzo en chill
pi_52701034
quote:

[..]

Bij de media markt en mensen helpen .... sure ze zijn soms goedkoop maar voor infomatie dan ben je daar helemaal aan het verkeerde adres
pi_52701888
quote:

[..]

Daarvoor is dit topic toch voor bestemd
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_52702004
TVP
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:36:28 #63
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_52702965
Mario Kart 64 is trouwens perfect met de Gamecube controller te spelen. Alleen zijn de knoppen een beetje vreemd (zo is de linker schouderknop schieten, terwijl dat op de N64 juist driften was). Er is ook een draadloze Gamecube controller, de Wavebird.

"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_52703973
De dure maanden komen steeds dichterbij...
pi_52712448
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Bij de media markt en mensen helpen .... sure ze zijn soms goedkoop maar voor infomatie dan ben je daar helemaal aan het verkeerde adres
Pfff valt best wel mee, en anders neem je zelf even de moeite om naar de Nintendo afdeling te lopen, goh wat ontzettend moeilijk.
pi_52716440
Morgen maar een nieuwe game scoren....

Zijn er naast Zelda en Resident Evil nog andere toppers ? Of op z'n minst een aanrader ?
First there is this painfull moment, than everything is gone...
pi_52719748
quote:
IGN: Metroid Prime 3: Corruption Review

http://wii.ign.com/articles/815/815424p1.html

10 Presentation
The best yet in the Prime series, Corruption comes to life with atmoshperic cinemas and voice acting. Meanwhile, a medal system and WiiConnect24 support offer great incentive to keep playing.

9.5 Graphics
Currently, Wii's best looking game. Retro's artistic sense is second to none. Prime 3 includes a welcomed variety of gorgeous planets to explore and runs in 480p / 16:9 at 60 frames per second.

10 Sound
The score by Kenji Yamamoto is as moody as ever, even featuring throwbacks to some previous games. The sound effects are puncy and the voice acting is well implemented.

9.5 Gameplay
Spectacular. Controls better than any console first-person game before it, features great pacing and a fun mix of puzzles and shooting. Contrastly, there's a tedious fetch quest and some door loads.

9.0 Lasting Appeal
At 20-plus hours, it stands tall nex to the other Prime games. The single-player affair is a little easier, but you can extend replay by scanning everything or playing again in Hyper Mode.

9.5
Incredible OVERALL
(out of 10 / not an average)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52720781
Is MP3 ook online?
O+ BlaBlub O+
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:34:30 #69
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_52720849
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb 'm ook, wat een super spel man, beste Metroid Prime ooit!

Meer mensen die 'm hebben??

You wanna smoke one with the ol' boy Slicky?
The stickiest of the icky.
pi_52720937
Metroid lijkt me echt geen flikker aan....

van MP1 en 2 ook niet boeiend....
pi_52722048
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef speknek het volgende:
Nee. Hier wacht ik ook al een tijd op. Er is hierover volgens mij al lang geen nieuws meer geweest.
Ja lekker!
pi_52722074
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:31 schreef neggix het volgende:
Is MP3 ook online?
Nee
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_52725364
Zojuist ff langs bij iemand geweest die hem al had

Wat een spel Zo mooi, En even later die Hypermode

Nog een maandje voor ons
O+ BlaBlub O+
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:50:44 #74
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52725405
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:49 schreef neggix het volgende:
Zojuist ff langs bij iemand geweest die hem al had

Wat een spel Zo mooi, En even later die Hypermode

Nog een maandje voor ons
Import?

Hmm laat maart ik zie het al.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_52726054
Hoi. Metroid Prime 3 is super. Succes met wachten, hoor.
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:15:05 #76
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_52726106
-daar hebben we het maar niet over heh -

[ Bericht 81% gewijzigd door RaymanNL op 27-08-2007 14:17:39 ]
wat?
pi_52726286
hoe komt hij aan metroid dan?
pi_52726319
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:
hoe komt hij aan metroid dan?
Mensen wonin in amerika, etc. Lekker boeiend hoe mensen eraan komen. Het is toch een kutspel.

En hier in europa wachten we gewoon nog ff Tot er leuke spellen uitkomen bijvoorbeeld.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_52726369
Ja dan kan je wachten tot je een ons weegt Ik wil Metroid nu en die nieuwe budokai en mario en mario kart en fzero en zo.
pi_52726433
Dan bel je nintendo even op en zegt dat ze die games gewoon even uitbrengen hierzo Doe ik ook vaker Ze luisteren nooit en mailen gewoon "maar hier is het nou eenmaal zo" terug. Maar het doet wel weer ff goed om ze te laten werken
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:28:21 #81
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52726465
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoi. Metroid Prime 3 is super. Succes met wachten, hoor.
Hmm je weet dat je wii in de toekomst gebricked wordt he met deze update die erbij zat.
Je hebt als het goed is nu dubbele weather schermen het begin van een bricked WII.
pi_52726534
Ja dat weten we nu allemaal wel . Je bent gewoon jaloers dat die kaart al zit te spelen en jij thuis de dagen zit af te tellen tot jij ook kan spelen.
pi_52726565
Jezus, wat kote dat er geen MP inzit
Zo mooi, tis dat MP altijd al wat getekend is, maar dit is echt super... Doet niets onder een Fall of Man van de PS3. Volgens mij als je op een hd tv speelt is het nog wat beter.
Gameplay is echt super, richten, knoppen, alles is in te stellen.
Word weer een game die zeker gekocht gaat worden en dan ook volop verslaafd aan raken. Eindelijk weer eens wat anders dan zelda
O+ BlaBlub O+
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:31:36 #84
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52726577
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja dat weten we nu allemaal wel . Je bent gewoon jaloers dat die kaart al zit te spelen en jij thuis de dagen zit af te tellen tot jij ook kan spelen.
Euh, nee hoor kan niet tegen FPS , word ik misselijk van, het was meer een tip
pi_52726644
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Euh, nee hoor kan niet tegen FPS , word ik misselijk van, het was meer een tip
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:35:12 #86
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52726680
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Dat is lachwekkend?
pi_52726822
Jawel.
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:37:13 #88
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_52728487
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 08:16 schreef De_Brandweer het volgende:
probeer de rode knopjes aan de voorkant van de wii, onder het klepje, en die op je wiimote onder het batterijklepje tegelijk in te drukken.
Heb m weer aan de praat gekregen, heeft vast te lang stof liggen happen in de kast Straks nog even proberen of ie het in Mario Party ook doet..
pi_52728690
Ik wil mijn Wii-RGBkabel tegelijk met een andere scartstekker aan kunnen sluiten op de tv . Omdat ik geen vrije poorten meer heb in mijn tv zal ik een SCART-verdeeldoos moeten gebruiken. Ik neem aan dat dit een speciale verdeeldoos moet worden die het RGB-signaal fatsoenlijk door kan geven? Waar vind ik die en hoe wordt zo'n speciale genoemd?
pi_52728764
Is er al meer bekend over de besturing van de nieuwe Fifa op de Wii?
  Donald Duck held maandag 27 augustus 2007 @ 15:48:32 #91
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52728821
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef Lexie het volgende:
Ik wil mijn Wii-RGBkabel tegelijk met een andere scartstekker aan kunnen sluiten op de tv . Omdat ik geen vrije poorten meer heb in mijn tv zal ik een SCART-verdeeldoos moeten gebruiken. Ik neem aan dat dit een speciale verdeeldoos moet worden die het RGB-signaal fatsoenlijk door kan geven? Waar vind ik die en hoe wordt zo'n speciale genoemd?
Ik heb er zo eentje ook. 't is een afgeschermde scartdoos en drukknoppen om te keizen welk signaal wordt doorgegeven. Er zijn er ook zonder knoppen, maar die geven waarschijnlijk storing van de andere apparaten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52729175
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik heb er zo eentje ook. 't is een afgeschermde scartdoos en drukknoppen om te keizen welk signaal wordt doorgegeven. Er zijn er ook zonder knoppen, maar die geven waarschijnlijk storing van de andere apparaten.
Dus dan moet je nog steeds achter de TV in kruipen om een knopje om te zetten? Balen . Waar heb je dat ding vandaan?
pi_52729459
Er zijn ook zat dozen die wat langere kabels hebben. Moet je gewoon even in de gemiddelde electronica shop (niet MM of al die andere bagger dus) kijken.

En het enige waar je op moet letten is dat het rgb signaal doorgegeven word. En wees niet bang om er wat meer geld aan uit te geven. Die goedkope doosjes vallen vrij snel uitelkaar.

Of je koopt natuurlijk gewoon een grotere tv Of versterker met video ingangen
www.indiegamer.nl
pi_52731210
Woei, Metroid krijgt een 96 van Gametrailers!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:15:52 #95
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_52732559
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:13 schreef k_i_m het volgende:
Zo, dat is lang geleden! .

Ome GdR, zijn er nog spellen die ik absoluut wel/niet moet kopen?
neen. er zijn geen leuke spelen voor de wii.
heb nu wel meteriod prima binnen maar ok daar verwacht ik niets van.

resident evil is wel best vet. alleen heb geen tijd om m te speulen
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_52733304
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
Metroid lijkt me echt geen flikker aan....

van MP1 en 2 ook niet boeiend....
Same. Niet mijn type spel. Verder zijn de reviews er laaiend enthousiast over (GT 9.6, IGN 9.5).
pi_52734379
Metroid 3 is echt vet Het ziet er super uit alleen als je hem op normal zet is hij wel donders makkelijk, je kan haast niet dood Verder gaat het mikken ook super, alles wat nintendo heeft gezegd over de uitstekende fps controls is waar. Het duurt echter wel eventjes voordat je de controls een beetje onder controle hebt, er zijn veel menu's en je kan veel dingen extra onderzoeken (ik weet niet of dit in de vorige metroids ook was?, niet gespeeld nl). Verder is het tempo goed, de actie is goed, de cinema's zijn redelijk maar in game ziet het er mooier uit Al met al een top game, mits je van het genre houd.

*Ja, ik heb hem hier liggen.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:35:24 #98
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52734863
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:15 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

neen. er zijn geen leuke spelen voor de wii.
heb nu wel meteriod prima binnen maar ok daar verwacht ik niets van.

resident evil is wel best vet. alleen heb geen tijd om m te speulen
Die moet ik nog wel even kopen ja . RE heb ik natuurlijk al .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_52735036
RE is te moeilijk
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:00:24 #100
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_52735518
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef EvilMarc het volgende:
Metroid 3 is echt vet Het ziet er super uit alleen als je hem op normal zet is hij wel donders makkelijk, je kan haast niet dood Verder gaat het mikken ook super, alles wat nintendo heeft gezegd over de uitstekende fps controls is waar. Het duurt echter wel eventjes voordat je de controls een beetje onder controle hebt, er zijn veel menu's en je kan veel dingen extra onderzoeken (ik weet niet of dit in de vorige metroids ook was?, niet gespeeld nl). Verder is het tempo goed, de actie is goed, de cinema's zijn redelijk maar in game ziet het er mooier uit Al met al een top game, mits je van het genre houd.

*Ja, ik heb hem hier liggen.
Ik hoop dat die extra channels nooit meer weggaan bij je en je wii goed verneukt is.
Ik heb mijn wii ook omgebouwd geef ik toe maar dit soort spellen dien je gewoon te kopen. Punt.
Eigelijk vraag ik me af waarom ik hem omgebouwd heb ik koop toch wat ik leuk vind en wat ik niet leuk vind download ik toch niet.
Maar doe vooral stoer met een spel dat gewoon gekocht dient te worden (score tussen de 9.0 en 9.6)
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')