Nee, nog steeds niet...he nog genoeg sterren...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef speknek het volgende:
Kun je nou eindelijk je sterren al eens inwisselen voor wii points?
Dus met de N64 moet je een Gamecube Controller danwel Classic Controller hebben?quote:De Gamecube controller kan gebruikt worden voor de Virtual Console, maar levert in sommige situaties een onpraktische knoppenindeling op. De Traditionele Controller kan niet gebruikt worden voor Gamecube-spellen, maar wel voor elk Virtual Console-spel. NES-spellen, TurboGrafx-spellen en bepaalde MegaDrive-spellen kunnen eventueel ook worden gespeeld met de standaard Wii-afstandsbediening. Deze zal hiervoor 90 graden gekanteld moeten worden.
Heb je misschien nog nooit gehoord van zoiets als de Media Markt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef SnuggLe het volgende:
Heb een vraagje over de virtual Console. Wil graag Mario Kart 64 aanschaffen, maar lees dat je daar een andere controller voor nodig hebt?
[..]
Dus met de N64 moet je een Gamecube Controller danwel Classic Controller hebben?
Zo ja, waar kan ik die goedkoop vinden?
...plus neem aan dat die jammergenoeg niet draadloos zijn? Dan wordt het al bijna een no-no voor me, aangezien het met de WII heerlijk op een afstandje spelen is, dan dat dan waarschijnlijk niet lukt met Martio Kart.
Classic Controller prik je in de Wiimote, bij die aansluiting onderaan. Daar zit dan een korte draad tussen, maar voor de rest maak je dan voor de verbinding gebruik van de wiimote, dus je kunt zitten waar je wilt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef SnuggLe het volgende:
...plus neem aan dat die jammergenoeg niet draadloos zijn? Dan wordt het al bijna een no-no voor me, aangezien het met de WII heerlijk op een afstandje spelen is, dan dat dan waarschijnlijk niet lukt met Martio Kart.
Dank je voor je nuttige antwoord!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Classic Controller prik je in de Wiimote, bij die aansluiting onderaan. Daar zit dan een korte draad tussen, maar voor de rest maak je dan voor de verbinding gebruik van de wiimote, dus je kunt zitten waar je wilt.
Complexje? Slecht geslapen? Neem een koffie ofzo en chillquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb je misschien nog nooit gehoord van zoiets als de Media Markt?Laat je daar informeren.
Echt, mensen die dit nog vragen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb je misschien nog nooit gehoord van zoiets als de Media Markt?Laat je daar informeren.
Daarvoor is dit topic toch voor bestemdquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echt, mensen die dit nog vragen.
Pfff valt best wel mee, en anders neem je zelf even de moeite om naar de Nintendo afdeling te lopen, goh wat ontzettend moeilijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bij de media markt en mensen helpen .... sure
ze zijn soms goedkoop maar voor infomatie dan ben je daar helemaal aan het verkeerde adres
![]()
quote:IGN: Metroid Prime 3: Corruption Review
http://wii.ign.com/articles/815/815424p1.html
10 Presentation
The best yet in the Prime series, Corruption comes to life with atmoshperic cinemas and voice acting. Meanwhile, a medal system and WiiConnect24 support offer great incentive to keep playing.
9.5 Graphics
Currently, Wii's best looking game. Retro's artistic sense is second to none. Prime 3 includes a welcomed variety of gorgeous planets to explore and runs in 480p / 16:9 at 60 frames per second.
10 Sound
The score by Kenji Yamamoto is as moody as ever, even featuring throwbacks to some previous games. The sound effects are puncy and the voice acting is well implemented.
9.5 Gameplay
Spectacular. Controls better than any console first-person game before it, features great pacing and a fun mix of puzzles and shooting. Contrastly, there's a tedious fetch quest and some door loads.
9.0 Lasting Appeal
At 20-plus hours, it stands tall nex to the other Prime games. The single-player affair is a little easier, but you can extend replay by scanning everything or playing again in Hyper Mode.
9.5
Incredible OVERALL
(out of 10 / not an average)
Heb 'm ook, wat een super spel man, beste Metroid Prime ooit!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef speknek het volgende:
Kun je nou eindelijk je sterren al eens inwisselen voor wii points?
Neequote:Op maandag 27 augustus 2007 10:31 schreef neggix het volgende:
Is MP3 ook online?
Import?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:49 schreef neggix het volgende:
Zojuist ff langs bij iemand geweest die hem al hadWat een spel
Zo mooi, En even later die Hypermode
Nog een maandje voor ons
Mensen wonin in amerika, etc. Lekker boeiend hoe mensen eraan komen. Het is toch een kutspel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:
hoe komt hij aan metroid dan?
Hmm je weet dat je wii in de toekomst gebricked wordt he met deze update die erbij zat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoi. Metroid Prime 3 is super. Succes met wachten, hoor.
Euh, nee hoor kan niet tegen FPS , word ik misselijk van, het was meer een tipquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja dat weten we nu allemaal wel. Je bent gewoon jaloers dat die kaart al zit te spelen en jij thuis de dagen zit af te tellen tot jij ook kan spelen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Euh, nee hoor kan niet tegen FPS , word ik misselijk van, het was meer een tip
Heb m weer aan de praat gekregen, heeft vast te lang stof liggen happen in de kastquote:Op zondag 26 augustus 2007 08:16 schreef De_Brandweer het volgende:
probeer de rode knopjes aan de voorkant van de wii, onder het klepje, en die op je wiimote onder het batterijklepje tegelijk in te drukken.
Ik heb er zo eentje ook. 't is een afgeschermde scartdoos en drukknoppen om te keizen welk signaal wordt doorgegeven. Er zijn er ook zonder knoppen, maar die geven waarschijnlijk storing van de andere apparaten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef Lexie het volgende:
Ik wil mijn Wii-RGBkabel tegelijk met een andere scartstekker aan kunnen sluiten op de tv . Omdat ik geen vrije poorten meer heb in mijn tv zal ik een SCART-verdeeldoos moeten gebruiken. Ik neem aan dat dit een speciale verdeeldoos moet worden die het RGB-signaal fatsoenlijk door kan geven? Waar vind ik die en hoe wordt zo'n speciale genoemd?
Dus dan moet je nog steeds achter de TV in kruipen om een knopje om te zetten? Balenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje ook. 't is een afgeschermde scartdoos en drukknoppen om te keizen welk signaal wordt doorgegeven. Er zijn er ook zonder knoppen, maar die geven waarschijnlijk storing van de andere apparaten.
neen. er zijn geen leuke spelen voor de wii.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:13 schreef k_i_m het volgende:
Zo, dat is lang geleden!.
Ome GdR, zijn er nog spellen die ik absoluut wel/niet moet kopen?
Same. Niet mijn type spel. Verder zijn de reviews er laaiend enthousiast over (GT 9.6, IGN 9.5).quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
Metroid lijkt me echt geen flikker aan....![]()
van MP1 en 2 ook niet boeiend....
Die moet ik nog wel even kopen jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
neen. er zijn geen leuke spelen voor de wii.
heb nu wel meteriod prima binnen maar ok daar verwacht ik niets van.
resident evil is wel best vet. alleen heb geen tijd om m te speulen![]()
Ik hoop dat die extra channels nooit meer weggaan bij je en je wii goed verneukt is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef EvilMarc het volgende:
Metroid 3 is echt vetHet ziet er super uit alleen als je hem op normal zet is hij wel donders makkelijk, je kan haast niet dood
Verder gaat het mikken ook super, alles wat nintendo heeft gezegd over de uitstekende fps controls is waar. Het duurt echter wel eventjes voordat je de controls een beetje onder controle hebt, er zijn veel menu's en je kan veel dingen extra onderzoeken (ik weet niet of dit in de vorige metroids ook was?, niet gespeeld nl). Verder is het tempo goed, de actie is goed, de cinema's zijn redelijk maar in game ziet het er mooier uit
Al met al een top game, mits je van het genre houd.
*Ja, ik heb hem hier liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |