En? Luchtte dat op?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:19 schreef bijdehand het volgende:
Je bent een kutpauper.
Bij de Poiesz ook alleen zijn de paprika's per 3 verpakt gewoon 3 x duurderquote:Op zondag 9 september 2007 11:57 schreef Sjeen het volgende:
Bij de Jumbo verkopen ze alleen maar verpakte paprika's, zowel de driekleur als enkeleEn goedkoper dan bij de C1000
Heeft dat nut dan, als die dingen een vaste prijs per stuk hebben.quote:Op zondag 9 september 2007 12:37 schreef worldpimber het volgende:
Gia op briefgeheimen.nl![]()
[afbeelding]
(dom wijf ben je trouwens)
Gia weegt de paprika's toch af?quote:Op zondag 9 september 2007 14:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Heeft dat nut dan, als die dingen een vaste prijs per stuk hebben.
Het enige juist antwoord !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef Bigs het volgende:
Ga gewoon bij de Aldi boodschappen doen![]()
De verpakte paprika is duurder, want:
- Betere paprika's geselecteerd (vers en stevig zeg je zelf)
- Schoon verpakt (kosten: verpakkingsmateriaal + arbeid die je normaal zelf doet)
- Makkelijk uit het rek te pakken
- Hoeft niet afgewogen te worden
Alle vier deze zaken zijn toegevoegde waarde, dus het is logisch dat ze daar meer voor vragen. En volledig terecht.
En als je die paprika's uit de verpakking haalt en zelf afweegt moet je je heel erg gaan schamen
Heb jij de bedoeling van dit topic wel begrepenquote:Op zondag 9 september 2007 14:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Heeft dat nut dan, als die dingen een vaste prijs per stuk hebben.
Jawel, maar dat gaat over de C1000, bij de AH gaan paprika's toch per stuk?quote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb jij de bedoeling van dit topic wel begrepen![]()
Trouwens een hele goede tip voor TS
Pfoe, goede vraag... volgens mij kun je ze daar zo nu en dan ook afwegen, maar aangezien de AH tegenover de groenteboer zit haal ik ze dan bij de groenteboerquote:Op zondag 9 september 2007 21:48 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Jawel, maar dat gaat over de C1000, bij de AH gaan paprika's toch per stuk?
(nu weet ik het eigenlijk ook niet meer zeker)
Bij de AH hier wegen ze alles bij de kassa. Overigens is het wel zo dat er losse paprika's verkocht worden. Maar goed, de kwaliteit van de losse en de 'stoplichten' is identiek... Prijs weet ik eigenlijk niet, want ik let er nooit zo opquote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pfoe, goede vraag... volgens mij kun je ze daar zo nu en dan ook afwegen, maar aangezien de AH tegenover de groenteboer zit haal ik ze dan bij de groenteboer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |