abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:15:40 #251
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52710747
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Oh en trouwens, ik ga morgen gewoon weer de Postbank bellen hoor, ze zullen me wel kennen inmiddels Want nu is de rekening al meer dan een week geleden geopend en er is nog geen enkele mogelijkheid om te kijken wat er binnen is gekomen, dat slaat natuurlijk nergens op. Heb nog geen pas en kan nog niet bij internetbankieren kijken. Heb vrijdag een spoed-fax gestuurd of ze het snel willen afhandelen, want iets vlotter dan dit zou wel fijn zijn
Kun je geen bijdrage van de medewerkers van het desbetreffende pand krijgen/aftroggelen
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:32:42 #252
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52713528
Greys, haalde jij nou de zwemschelp uit Vianen op?
Zal van de week weer es kijken wie ik nog eea af kan troggelen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_52713571
Ik ken nog een forum waar mensen ook helemaal gek zijn van dieren enzo... Zal ik een link hiervan op dat forum zetten? Dan krijg je denk ik helemaal een overdosis met spullen
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:37:07 #254
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52713654
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:34 schreef -Lillith- het volgende:
Ik ken nog een forum waar mensen ook helemaal gek zijn van dieren enzo... Zal ik een link hiervan op dat forum zetten? Dan krijg je denk ik helemaal een overdosis met spullen
Jaaaaaa, doe maar!
Heel goed idee
pi_52714378
Ik ga even door mijn huis heen en doe dat op mijn gemakje,
maar ik heb geloof ik nog ergens een bijna nieuwe kattenbak staan (achter de schuine kant op zolder ? )
in de schuur staat een metalen bench "kalf"formaat. Ik zal die even nalopen op mankementen en ontsmetten, is ook nauwelijks gebruikt maar je weet nooit wat er in de schuur gebeurd met 3 loslopende jongens
Een muilkorfje en een hondenhalsband. ook beide niet / niet vaak gebruikt.
ffe rondkijken dus, maar als alles vindbaar en in oke staat is dan breng ik het of langs of vraag iemand even langs te rijden. Ik woon in de buurt van Spijkenisse. (kunnen jullie vast brainstormen over wie er het meest dichtbij woont )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:15:02 #256
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52714821
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef Mirage het volgende:
Ik ga even door mijn huis heen en doe dat op mijn gemakje,
maar ik heb geloof ik nog ergens een bijna nieuwe kattenbak staan (achter de schuine kant op zolder ? )
in de schuur staat een metalen bench "kalf"formaat. Ik zal die even nalopen op mankementen en ontsmetten, is ook nauwelijks gebruikt maar je weet nooit wat er in de schuur gebeurd met 3 loslopende jongens
Een muilkorfje en een hondenhalsband. ook beide niet / niet vaak gebruikt.
ffe rondkijken dus, maar als alles vindbaar en in oke staat is dan breng ik het of langs of vraag iemand even langs te rijden. Ik woon in de buurt van Spijkenisse. (kunnen jullie vast brainstormen over wie er het meest dichtbij woont )
Leuk dat je ook mee wil werken!
Volgens mij is Purplerose het dichtste bij; Maassluis.
Waarom wonen bij alle dierenliefhebbende Fok!ers toch daar in de buurt?

Succes met zoeken alvast
  maandag 27 augustus 2007 @ 03:11:16 #257
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_52717813
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:34 schreef -Lillith- het volgende:
Zich alvast schrap zet

Mirage: ik zit idd het dichtste bij, bij maassluis, tof dat je wat spulletjes aan de dieren kwijt wilt
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 27 augustus 2007 @ 08:13:32 #258
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52718904
is er ook een drop point ergens bij mij in de buurt? veghel - noord brabant dus
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_52719043
TVP
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2007 @ 08:37:49 #260
163650 Greys
pi_52719076
Puckzzz, ElisaB woont ook in Brabant volgens mij, ik zal even vragen waar precies

Ingetje, ik ga aan Maes vragen of we met haar auto naar Vianen kunnen rijden om de zwemschelp op te halen, want die past niet in mijn Smart Zouden 2 van die schelpen in een stationwagen passen eigenlijk? Want anders kan ik heel misschien de auto van mijn schoonouders een keertje vragen, die wonen wel niet echt dichtbij, maar dan een keer een zaterdag voor 14 september (want dan gaat Anubis op vakantie) die in Vianen en die in Ede ophalen... Tis niet echt naast de deur maar het zou zonde zijn als we die twee niet kunnen ophalen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2007 @ 09:15:14 #261
163650 Greys
pi_52719435
Op het gevaar af als een regelteefneef over te komen:
We moeten nu even gaan uitkijken dat alles nog wel te vervoeren is, wat we nu verder nog gaan inzamelen
Er zijn 3 rijders, maar dat dekt nog niet alle inzamelpunten. En als ik die twee zwemschelpen ga halen in Vianen en Ede, samen met alle spullen van mezelf, Maes (die ook al van Lillith heeft) en Purplerose die ik ophaal in Maassluis met al háár spullen, dan heb ik de auto van Meneer Greys en die van mij al ruimschoots vol volgens mij
Maes wilde gelukkig ook mee naar het asiel, dus dan kan in haar auto ook 1 van die zwemschelpen. Ik weet niet of we daar eventueel de bench van Mirage formaatje 'kalf' nog bij kunnen krijgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52719488
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:13 schreef Puckzzz het volgende:
is er ook een drop point ergens bij mij in de buurt? veghel - noord brabant dus
Nijmegen is een half uurtje rijden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_52719512
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:15 schreef Greys het volgende:
We moeten nu even gaan uitkijken dat alles nog wel te vervoeren is, wat we nu verder nog gaan inzamelen
Er zijn 3 rijders, maar dat dekt nog niet alle inzamelpunten. En als ik die twee zwemschelpen ga halen in Vianen en Ede, samen met alle spullen van mezelf, Maes (die ook al van Lillith heeft) en Purplerose die ik ophaal in Maassluis met al háár spullen, dan heb ik de auto van Meneer Greys en die van mij al ruimschoots vol volgens mij
Maes wilde gelukkig ook mee naar het asiel, dus dan kan in haar auto ook 1 van die zwemschelpen. Ik weet niet of we daar eventueel de bench van Mirage formaatje 'kalf' nog bij kunnen krijgen
De bench van Mirage is in elkaar te klappen en is dus dan niet zo groot. Wel quaz oppervlak.
Dus als het onderin een auto komt kan het wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2007 @ 09:26:19 #264
163650 Greys
pi_52719585
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De bench van Mirage is in elkaar te klappen en is dus dan niet zo groot. Wel quaz oppervlak.
Dus als het onderin een auto komt kan het wel
Kijk, daar had ik helemaal niet aan gedacht, dat zoiets in te klappen is
Ik dacht aan zo'n soort kunststof draagding met een handvat er bovenop
Dank voor het slimme meedenken!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:28:57 #265
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52719642
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:15 schreef Greys het volgende:
gaat het vanuit alle diverse verzamelpunten naar 1 groot verzamelpunt en van daaruit naar het asiel? in 1 lading dus?

héééél misschien dat ik in dat geval wel iets kan regelen via mijn werk namelijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2007 @ 09:34:05 #266
163650 Greys
pi_52719754
Dat is wel de bedoeling Puckzzz, op zaterdag 22 september! Want dan kunnen ElisaB en ziggy ook, die zich hebben opgeworpen als rijders

Bedoeling is dan in Bleiswijk, waar ik woon, te verzamelen en van daaruit is het nog 10 minuutjes naar het asiel. Leek me wel zo leuk als alles tegelijk aankomt daar Ik haal eerder, voor 14 september, het zwembadje van Anubis in Vianen op in elk geval, want die gaat op vakantie. En op zaterdag zelf haal ik Purple met haar spullen uit Maassluis en komt Maes met haar spullen ook naar Bleiswijk. Zou wel heul tof zijn als je dan iets kunt regelen! We wachten het af!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2007 @ 09:49:29 #267
163650 Greys
pi_52720047
Beste ***,

Hartelijk dank voor uw email. Uw email is in behandeling genomen, de medewerker die deze behandelt is momenteel op vakantie.
Zodra hij terug is van vakantie zal hij uw aanvraag behandelen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Mik

Dobey dé Dierenspeciaalzaak
Morsestraat 23
4004 JP Tiel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52720165
trouwens,

uit dat asiel komt mijn hondje ook.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2007 @ 09:58:58 #269
163650 Greys
pi_52720218
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Mirage het volgende:
trouwens,

uit dat asiel komt mijn hondje ook.
Top van jullie, een asieldier nemen!
(HondJE? En dan bench formaatje kalf? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:11:43 #270
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52720446
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:34 schreef Greys het volgende:
Dat is wel de bedoeling Puckzzz, op zaterdag 22 september! Want dan kunnen ElisaB en ziggy ook, die zich hebben opgeworpen als rijders

Bedoeling is dan in Bleiswijk, waar ik woon, te verzamelen en van daaruit is het nog 10 minuutjes naar het asiel. Leek me wel zo leuk als alles tegelijk aankomt daar Ik haal eerder, voor 14 september, het zwembadje van Anubis in Vianen op in elk geval, want die gaat op vakantie. En op zaterdag zelf haal ik Purple met haar spullen uit Maassluis en komt Maes met haar spullen ook naar Bleiswijk. Zou wel heul tof zijn als je dan iets kunt regelen! We wachten het af!
oeh...zaterdag gaat een probleem worden vrees ik.
ik werk nl voor een grootleverancier in babykamers en wij zitten met ons kantoor gevestigd binnen het pand van onze transporteur. zodoende zag ik misschien een mogelijkheid om een palletje of twee te regelen via palletdistributie. geen idee of ze daarvoor te porren zijn hoor... maar op zaterdag vragen ze sowieso al veel hogere tarieven, en gratis doen ze dus al helemaal niet dan ben ik bang
pi_52720545
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Top van jullie, een asieldier nemen!
(HondJE? En dan bench formaatje kalf? )
hahaha,
we hebben er twee en één van beide komt uit dat asiel.
En ja, voor dit hondJE hebben wij de bench o.a. even gebruikt.
Hij heeft het niet zo op met vreemde mannen (en met name die naar alcohol ruiken meen ik te merken).
Met een verhuizing lopen die er meer dan eens, een verhuizer, een loodgieter, noem maar op, en om het zekere voor het onzekere te nemen en zelf toch ook even door te kunnen gaan hebben wij de bench toen even gebruikt. We wilden hem wel ruimte geven..vandaar het formaat

Later hebben wij de bench even als wegkruipplek voor een pup gebruikt die wel groter zou worden (voor als ze genoeg had van de kinderen bijvoorbeeld.), maar die gebruikte het niet echt. Het ding verdween dus naar de schuur.
Sir Winston Churchill
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:24:35 #272
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52721855
Zooo, weer wakker!
Leuk om vlak na het ontwaken weer zoveel positieve reacties te lezen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2007 @ 11:45:02 #273
163650 Greys
pi_52722370
Mirage!
Ruiken jouw verhuizer en loodgieter naar alcohol? Dan verwen je ze teveel met biertjes
Werden jullie ook zo goed geholpen door het asiel bij het uitzoeken van jullie hondJE ?

Mogguh, Ingetje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:48:23 #274
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52723824
Mogguh

Al iets gehoord van de Postbank?
pi_52723988
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Jaaaaaa, doe maar!
Heel goed idee
Topic is geplaatst Ik ben benieuwd naar de reacties van hun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')