coviequote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
covie
Ehm, kater.
Meer kan ik er nog niet over zeggen, wel dat die pillen echt een paardemiddel zijn
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:30 schreef covie het volgende:
[..]
Ik weet het [afbeelding] Je hebt zeker niet het verhaaltje gelezen dat ik gisteren heb getypt![]()
Ik had eergister op de kop af 500 postsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef covie het volgende:
[..]
Kan beter we hebben niet eens de hele top 5 gehaald![]()
Je want hij plaatste net een Fipo. Maar zo te merken is hij vanwege die fipo meteen weer gebandquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
is Lennny nou al unbanned?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je want hij plaatste net een Fipo. Maar zo te merken is hij vanwege die fipo meteen weer geband![]()
Al je klonen bij elkaar opgeteld zeker?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had eergister op de kop af 500 posts
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef covie het volgende:
Ik heb trouwens eens een verhaal gelezen uit een reisboek over egypte.
Er was een man en die wist dus van "de vloek van de farao"en hij meende dat hij daarom amar beter 2 weken voor hij naar egypte ging alvast kon gaan beginnen met zulke pillen slikken.
Hij ging dan met zo'n rondreis, en hij begon steeds slechter er uit te zien, en het leek alsof er een soort moslaagje op zijn huid kwam.
Uiteindelijk is hij neergevallen en naar het ziekenhuis gebracht. Hij zat dus helemaal vol met half verteerd eten van een aaridge tijd. En die moslaag op zijn huid was gewoon schimmel.
Nou ja lekker verhaal dus [afbeelding]
Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had eergister op de kop af 500 posts
Dat zou wel erg zijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je want hij plaatste net een Fipo. Maar zo te merken is hij vanwege die fipo meteen weer geband![]()
met PP en eer-ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:33 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Al je klonen bij elkaar opgeteld zeker?![]()
Dat zou ok wel erg snel zijn jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lekker verhaal ja
Maar ik heb nog geen mos op m'n huid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |