zuigen is toch een taak van de vrouw?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn eigelijk taken van de vrouw als je de dolfijn moet geloven
Dat is zo dubbelzinnig dat ik bijna zou denken dat je stofzuigen bedoeltquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zuigen is toch een taak van de vrouw?![]()
dat hangt ervan af of je voor of na het randje bedoeldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zuigen is toch een taak van de vrouw?![]()
Ooeh spannend, succesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef Sequencial het volgende:
Over 'n half uur heb ik m'n intakegesprek... <zwetende smilie>
heb je het pak al besteld ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef Sequencial het volgende:
Over 'n half uur heb ik m'n intakegesprek... <zwetende smilie>
klamme handjesquote:
Denk je dat ik hier in m'n short zit dan? brrrquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je het pak al besteld ??
Succes ermee, ik ga naar huis!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:51 schreef Sequencial het volgende:
[..]
klamme handjestoch alweer een tijdje geleden dat ik een (soort van) sollicitatiegesprek gedaan heb.
ok ik dacht dat iedereen naakt (zoals ik) zat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier in m'n short zit dan? brrr![]()
![]()
Nog 2 uurtjens!!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht nog 3 uur
ai, je mag ook al op tijd wegquote:
ja maar dat is alleen maar op de vrijdag... en... ik mag om kwart voor 5 nog niet weg hoor... hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ai, je mag ook al op tijd weg
geluksvogel ben ik weer
nou das zwaar relaxed als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:58 schreef annelies80 het volgende:
[..]
ja maar dat is alleen maar op de vrijdag... en... ik mag om kwart voor 5 nog niet weg hoor... haha
als ik om kwart voor 5 stop, moet ik tot 5 uur op het werk blijven maar kunnen we borrelen. dus je wordt hier gedwongen om te gaan borrelen of je werkt gewoon door tot 5 uur. haha
Magoed, we borrelen dan wel en dat loopt dan uit tot un uur of half 6 a 6.
Ik leef met je mee hoor....![]()
owjaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik bedoelde dat penis pak van vd week
Uhm ja als je het zo bekijkt heb ik nog maar mazzel jah. hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou das zwaar relaxed als je het mij vraagtgedwongen worden om te borrelen haha
Hier is alcohol verboden
op de kerstborrel worden ook alleen sapjes gedronken
dus heb ik de borrel pas thuis, als ik voetbal zit te kijken![]()
bedankt voor je sympathie ieder gevalheb nogal wat steun nodig op dit moment
![]()
iemand nog koffie ?
beter dat het gesprek goed ging man, dan kan je nu aan de wiskeyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:27 schreef Sequencial het volgende:
En hop, gesprek alweer achter de rug, ging best goednu maar afwachten.
[..]
owja![]()
dan was het bekeken zaak geweest natuurlijk!
mja ik zit alleen te kijken , dus .....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:42 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Uhm ja als je het zo bekijkt heb ik nog maar mazzel jah. haha
Maar wat is er nou leuker als thuis een borrel en dan ook nog voetbal kijken....![]()
nou uhm borrels... ik drink weinig... maar op vrijdag middag vind ik het gezellig om een biertje mee te drinken, of wat anders.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zit alleen te kijken , dus .....
maar ehm je houdt ook van borrels en voetbal dan ?
Zo dan! nou dat is een goeie opvoeding ieder gevalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:51 schreef annelies80 het volgende:
[..]
nou uhm borrels... ik drink weinig... maar op vrijdag middag vind ik het gezellig om een biertje mee te drinken, of wat anders.
En ja... voetbal... ja... dat heeft in mijn opvoedingspakket gezeten... ga elke thuiswedstrijd van fc den bosch kijken met wat familie...
"hoezo buiten spel, hij doet toch gewoon mee?"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zo dan! nou dat is een goeie opvoeding ieder gevalweinig vrouwen die van voetbal verstand hebben (tja wat heet verstand bij voetbal)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef Sequencial het volgende:
[..]
"hoezo buiten spel, hij doet toch gewoon mee?"![]()
Psies... maar ik weet in ieder geval wie waar staat, voor welke kleur ik ben als ze eenmaal op het veld staan (vroeger moest ik aan mijn vader vragen, welke kleur heeft den bosch ook alweer, want dan kan ik het ook volgen) haha... schandalig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zo dan! nou dat is een goeie opvoeding ieder gevalweinig vrouwen die van voetbal verstand hebben (tja wat heet verstand bij voetbal)
je ging toch niet juichen heh als de tegenparij gescoord had ? hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:22 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Psies... maar ik weet in ieder geval wie waar staat, voor welke kleur ik ben als ze eenmaal op het veld staan (vroeger moest ik aan mijn vader vragen, welke kleur heeft den bosch ook alweer, want dan kan ik het ook volgen) haha... schandalig.
EN ik weet wat buitenspel is! en dat voor een vrouw zijnde... spreek je toch wel van enig verstand van voetbal!
Ja ik ben ook erg blij met de opvoeding die mij is gegeven! haha
Nee dat deed ik dan nog niet, ik hield wijs mijn mond zolang ik nog niets wist voor wie ik moest juichen, maar een aantal jaaaaruh geleden toen ik heeeeel jong was wist ik dat dus nog niet, en als je dan iets fouts deed, werd je nog niet zo gelynched als nu hoor! hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je ging toch niet juichen heh als de tegenparij gescoord had ? hahadan wordt je zo gelynched
wat vond je van "Ons" Oranje , afgelopen woensdag?
Nog 2 uur en 15 minuten langquote:
je had natuurlijk ook in het vak vd tegenstander kunnen gaan zitten. Dan valt het juichen niet zo opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:44 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Nee dat deed ik dan nog niet, ik hield wijs mijn mond zolang ik nog niets wist voor wie ik moest juichen, maar een aantal jaaaaruh geleden toen ik heeeeel jong was wist ik dat dus nog niet, en als je dan iets fouts deed, werd je nog niet zo gelynched als nu hoor! haha
Ons oranje, heb ik jammer genoeg niet kunnen zien, was op visite bij mensen die niet van voetballen houden. raar maar waar! hihi
Heb teletekst in de gaten gehouden... en ben achteraf best blij dat ik niet thuis ben gebleven om te kijken.
Wat vond jij er van?
zo dan. mooi klote ja. ik heb hier intussen de stereo op 10 gezetquote:
Ik zit hier onderuit gezakt in de stoel, voeten op het bureau beetje aan het chillen en wachten tot het tijd is om naar huis te gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan. mooi klote ja. ik heb hier intussen de stereo op 10 gezetniemand die het hoort! (zo hard staat hij thuis nooit
)
waar spelen ze ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik viel bijna in slaap tijdens het voetballen zo erg vond ik het
Iemand intresse in voetbal kaartjes voor nederland - Bulgarije op zaterdag 8 september ?? Ik heb namelijk kaartjes gekocht maar na woensdag gezien te hebben, heb ik er weinig zin in
Amsterdam Arena....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar spelen ze ??
en kan je een niew topic openen zo ? haha. geen idee hoe dat werkt
Je werk loopt voor, kun je eerder naar huisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zie trouwens ineens dat de tijd hier op fok 5 minuten achter loopt. of op mn werk 5 min voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |