bah die werkt hier nietquote:
nee iddquote:
Jij mag echt niet veel op je werk he ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah die werkt hier niet
[..]
nee idd
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
vrouw vriendelijke helpdeskquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wow nu had ik nog een helpdesk telefoontje ook...
toetsenbord wat defect zou zijn... Mevrouw kunt u even het toetsenbord losmaken achter de computer en er opnieuw in doen.... Hey nu doet ie het wel dankjewel
Dat leer je vanzelf, ik heb ooit iemand gehad, die zn scherm stond gedraaid. Dus ik denk he hoe kan dat nou ?!?!?quote:
Ik voel me hier nu wel gelijk thuis!!!!quote:
"Hallo, kunnen jullie me assisteren bij het toch kunnen bekijken van Adult/Mature Content?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Streaming Media/MP3s"
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:56 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ik voel me hier nu wel gelijk thuis!!!!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:56 schreef Sequencial het volgende:
[..]
"Hallo, kunnen jullie me assisteren bij het toch kunnen bekijken van Adult/Mature Content?
...
En mag Adult/Young Content dan wel?"
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:56 schreef annelies80 het volgende:
Ik voel me hier nu wel gelijk thuis!!!!![]()
Altijd goed zo'n meedenkende baas !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef Dylanesque het volgende:
Wow, mijn bazin heeft m'n mind geread! Iedereen ziet hier in dat er geen reet te doen is; m'n collegá gaat lekker 2 uurtjes shoppen en ik mag doorbetaald naar huis als ze terug is![]()
![]()
![]()
maar ze vergeten dat ik hier een luchtbed met elektrische pomp heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij mag echt niet veel op je werk he ?
echt gaar manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah die werkt hier niet
[..]
nee idd
Ik wou dat die van ons zulke dingen ook inzag... maar op de een of andere manier blocked hij zulke gedachten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef Dylanesque het volgende:
Wow, mijn bazin heeft m'n mind geread! Iedereen ziet hier in dat er geen reet te doen is; m'n collegá gaat lekker 2 uurtjes shoppen en ik mag doorbetaald naar huis als ze terug is![]()
![]()
![]()
Over vriendelijke vrouwen gesprokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef Dylanesque het volgende:
![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ik wou dat die van ons zulke dingen ook inzag... maar op de een of andere manier blocked hij zulke gedachten.![]()
de helpdesk wijs maken dat je deze site nodig hebt om de dag te kunnen doorkomen,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:56 schreef Sequencial het volgende:
[..]
"Hallo, kunnen jullie me assisteren bij het toch kunnen bekijken van Adult/Mature Content?
...
En mag Adult/Young Content dan wel?"
ja ze is liefquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Over vriendelijke vrouwen gesproken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
http://smys.sloggi.com/index.php?action=index&picID=44440&rating=7&
Voor degene die het wel mogen
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ik wou dat die van ons zulke dingen ook inzag... maar op de een of andere manier blocked hij zulke gedachten.![]()
ik heb het niet gezien vertel het nog een keerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom reageert er niemand over mijn verhaal over een klant die zn monitor op zn kop had gezet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf, ik heb ooit iemand gehad, die zn scherm stond gedraaid. Dus ik denk he hoe kan dat nou ?!?!?
Dus ik met de rotatieinstellingen kloten. Nou alles stond goed.
Toen viel het kwartje : Eeuuhh meneer misschien een hele rare vraag, maar euhm de knoppen van uw monitor zitten die aan de bovenkant of aan de onderkant van het scherm...
Zegt ie : aan de bovenkant dat hoort toch ???
Dus toen hield ik het bijna niet meer. Zeg ik : Meneer misschien helpt het als u uw monitor even omdraaitu heeft hem op zn kop staan
I have no ass to doquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:07 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "I have no ass to do, I want to go home"
Haha sorry ik vond t een mooi verhaal, maar was erg enthousiast over mijn vervroegd vertrekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom reageert er niemand over mijn verhaal over een klant die zn monitor op zn kop had gezet
whahahahhaha wat een aapquote:
welkomquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:09 schreef rival het volgende:
hier ook geen reet te doen al de gehele dag....
maar me collega is er nog niet, dus als die verschijnt kan ik vroeg naar huis
Ja sorry ik kan niets doen, want ik snap niet wat er op mijn monitor staatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:09 schreef DavyE het volgende:
[..]
whahahahhaha wat een aap.
nieuwe smoes om te zeggen dat je geen reet kan doen omdat je monitor omgedraaid staat![]()
hoe laat ga je naar huis dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha sorry ik vond t een mooi verhaal, maar was erg enthousiast over mijn vervroegd vertrek![]()
Welkom, enjoy your stayquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:09 schreef rival het volgende:
hier ook geen reet te doen al de gehele dag....
maar me collega is er nog niet, dus als die verschijnt kan ik vroeg naar huis
Buzzerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:11 schreef buzzer het volgende:
De hele week is het al komkommertijd hier
met ctrl+alt+shit draai je toch ook je beeld om of zoietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja sorry ik kan niets doen, want ik snap niet wat er op mijn monitor staat
Ctrl + Alt + Pijltjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:11 schreef DavyE het volgende:
[..]
met ctrl+alt+shit draai je toch ook je beeld om of zoiets![]()
dus ook al een half dagjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Collega is nu gaan shoppen, als die terug is kan ik weg.. half 2 waarschijnlijk
Is het een typisch digibeet antwoord als ik zeg.....quote:
jahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Is het een typisch digibeet antwoord als ik zeg.....da werkt helemaal nie bij mij! hahaha
oh wat zeiden ze dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
sjonge sjonge zeg, je hebt weer geluk. ik moet tot 17:30.
gisteren om 16:30 weg gegaan, en ja hoor, gelijk gezeik vannochtend
ow... jeequote:
geeft niet hoor gisteren waren ze ook al over games aan het pratenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef annelies80 het volgende:
[..]
ow... jeeNu wou ik dat ik het nooit gezegd had! haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |