was het echt allemaal zo mals en sappig vlees? wat heb je gegeten? en wat was de rekening?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:00 schreef static het volgende:
Heel, heel erg lekker.
Weet niet of het een trend is, maar als je een biertje besteld krijg je het in een ijzeren glas/pot.
Al zicht op een nieuw verblijf ergens anders of is het nu weer even rustig?quote:
Ik zal proberen te antwoorden. In Dubai zit er dus geen belasting op je salaris. Vaak krijg je ook een housing allowance waarmee je dus een apartement kunt huren ofzo. Huizen/Aparatementen zijn wel vaak erg duur in Dubai, maar ik weet niet hoe ze met Nederland vergelijken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:31 schreef Ixnay het volgende:
Een vraagje aan static:
Mogelijk ga ik er naartoe als junior technisch ingenieur met een anderhalf jaar werkervaring.
Om te kunnen onderhandelen moet ik weten wat een normaal salaris is als je in Dubai werkt.
Kun je hier een indicatie van geven?
Die jaquote:Op maandag 28 april 2008 17:03 schreef static het volgende:
Die over Ajax? Ja, na een paar uur. Probleem is dat ik op mijn hotelkamer meestal geen GSM verbinding heb (lekker rustig) dus dat duurt nogal even.
Thanks iig.
OK, nou alsnog graag gedaanquote:Op maandag 28 april 2008 17:24 schreef static het volgende:
Nee, internet lag er helemaal uit, dus wist helemaal niets; ESPN e.d. besteden geen aandacht aan de Nederlandse comp. alleen de Italiaanse en Spaanse.
Het is een nederlands bedrijf waarvoor ik ga werken.quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef static het volgende:
Meestal krijg je gewoon een appartementje toegewezen, stel je er niet te veel van voor als junior zijnde. Salariering is moeilijk te zeggen, voor he topsegment praat je over ~15kUS, en inderdaad dat is belastingvrij.
Houd er wel rekening mee het lijkt alsof alles daardoor goedkoper is, maar dat valt reuze mee, vooral bij luxe-artikelen. Merk horloges zijn even duur - zoniet duurder dan bijvoorbeeld in Europa. Denk ook aan de slechte dollarkoers (heb ik nu in Haiti ook veel last van) als je over je contract onderhandeld.
Toen ik er was heb ik mijn contract in Engelse ponden laten opstellen.
Wil je zo graag in Dubai werken dan? Ben je er al wel eens geweest? En als het een Nederlands bedrijf is, kan je waarschijnlijk ook in Euries betaald worden. Ik vraag het maar, want je moet het natuurlijk niet idealiserenquote:Op maandag 28 april 2008 18:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is een nederlands bedrijf waarvoor ik ga werken.
Toch neem ik aan dat ik meer ga verdienen dan in Nederland.
En anders zoek ik wel even een ander bedrijf in Dubai.
Contract in Nederland of in Dubai? Bij dat laatste: houd er rekening mee dat er allemaal belastingmechaniekjes gaan werken.quote:Op maandag 28 april 2008 18:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is een nederlands bedrijf waarvoor ik ga werken.
Je kunt aannemen tot je een on s weegt, maar het is toch echt niet zo dat je extreem gaat verdienen als een junior. Buiten dat vind ik het al frappant dat ze überhaupt een junior aannemen. Laat staan als je contract in dollars is.quote:Toch neem ik aan dat ik meer ga verdienen dan in Nederland.
Ja hoor, zoek jij 'even' een ander bedrijf in Dubai.quote:En anders zoek ik wel even een ander bedrijf in Dubai.
Onzin. Gewoon hier via het forum.quote:
Psies!quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:40 schreef static het volgende:
Onzin. Gewoon hier via het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |