Mag ik vragen wat jouw avatar doet: de leuning hoog en laag stellen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben een overlevende vanaf het begin van Fok zonder ban dan. Behalve Danny dan.![]()
Maar op de een of andere manier vindt ik BB wel geinig. Ook omdat ik eik door alle BB's heen deelnemers heb leren kennen.
Hij welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:49 schreef Coos het volgende:
Ik ben een overlevende vanaf het begin van Fok zonder ban dan. Behalve Danny dan.![]()
Maar op de een of andere manier vindt ik BB wel geinig. Ook omdat ik eik door alle BB's heen deelnemers heb leren kennen.
Ik dacht dat ie zat te rukken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
Mag ik vragen wat jouw avatar doet: de leuning hoog en laag stellen?
Als BB morgen zou beginnen, zou ik direkt overschakelen.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jouw avatar doet: de leuning hoog en laag stellen?
Eh, ja, dat was ook een mogelijkheid, maar ik had liever dattie dat dan zelf zeiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie zat te rukken.
Verder ik ook ja
Hallo!!! Ik zei wat Annie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh, ja, dat was ook een mogelijkheid, maar ik had liever dattie dat dan zelf zei![]()
Dus tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Al dat geschuur aan je eikel.![]()
Joh in deze tijd mag je dat roepen hoor. Ik bedoel zelfs op tv doen ze het. Ik weet wel dat in de tijd dat jij jong was een kus op tv zelfs al na 4 seconden werd weggedraaid maar tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Eh, ja, dat was ook een mogelijkheid, maar ik had liever dattie dat dan zelf zei![]()
In mijn tijd deden rolstoelers niet aan seks!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Joh in deze tijd mag je dat roepen hoor. Ik bedoel zelfs op tv doen ze het. Ik weet wel dat in de tijd dat jij jong was een kus op tv zelfs al na 4 seconden werd weggedraaid maar toch![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
In mijn tijd deden rolstoelers niet aan seks!
He he, toen waren er nog geen rolstoelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Coos ook niet. Vandaar dat z'n hand aan de slag moet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
Is die ook al zo oud dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Coos ook niet. Vandaar dat z'n hand aan de slag moet.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Coos ook niet. Vandaar dat z'n hand aan de slag moet.![]()
Slaap lekkerquote:
Hij is uit het jaar nul... Nou dan ben jij toch net nog iets ouderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
Is die ook al zo oud dan.
Ik heb nog een dinosaurus farm gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij is uit het jaar nul... Nou dan ben jij toch net nog iets ouder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |