Truste P_T.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:26 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik merk dat de streams me teveel aangrijpen, tijd om naar bed te gaan.
Welterusten allemaal en morgen gezond weer op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een creatieve groepssessie met mijn clienten:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maak er een filmpje van en zet m op joeptoep!! Dan gaan wij m pluggen in de SC![]()
![]()
![]()
Slaap lekker![]()
Bel dan die scooter nog maar even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Mijn kat heeft in mijn bed gepist dus ik blijf nog even.![]()
Trustequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:26 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik merk dat de streams me teveel aangrijpen, tijd om naar bed te gaan.
Welterusten allemaal en morgen gezond weer op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had volgens mij Blues, Rythm and Blues (niet te verwarren met de huidige R&B), Jazz en Country en Western en natuurlijk Klassiek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met Country is het vooral dat je echt de goeie nummers er uit moet weten te halen. Heel vaak word het gecovert door bv rock artiesten en dan ineens vinden mensen het mooi.
Trustequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:25 schreef ppi het volgende:![]()
Je moet naar muziek luisteren die je mooi vindt.
Denk dat ik zo ga slapen, ben erg moe, dus alvast![]()
Ja achterlijk dat wanneer er echt tv wordt gemaakt dat niet mag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
Je ziet aan het gedrag van Jaap dat achter alles tegenhoudt. Op zich zou dit een interessante ontwikkeling kunnen zijn, want het biedt Dennis meer ruimte om met hem te bonden.
Door je smiley vraag ik me af waar je nu dan "aan" zit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
nee ik bel morgenochtend de koffieman.![]()
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:33 schreef ppi het volgende:
Je had volgens mij Blues, Rythm and Blues (niet te verwarren met de huidige R&B), Jazz en Country en Western en natuurlijk Klassiek.
Dat was zo rond 1945.
Deze stromingen waren nodig om de Rock &roll maar ook de popmuziek te laten onstaan - bla
En Country heeft zeker goede nummers en artiesten.
Veel sing a song writers,folk en rockhelden hebben Country and Western artiesten in hun rijtje met invloeden/voorbeelden staan.
Ik had geen idee, hoor het net pas voor het eerst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:35 schreef Coos het volgende:
Het is SC, dus ik mag effe spuien.
Allemaal vreemde namen hier behalve Danny, APK en veulen dan.
Weet niets van de dkg maar heb alleen iets met BB. APK zei dus dat het dit jaar weer komt maar enige bevestiging heb ik niet. Is het echt?? En wanneer en waar begint het dan?? Kan ik ook een beetje plannen jah??
Jouw naam ken ik wel van BB, ik weet ook niet of er een BB7 komt. Ik hoop het wel en dat zal dan eind september beginnen denk ik, net als andere keren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:35 schreef Coos het volgende:
Het is SC, dus ik mag effe spuien.
Allemaal vreemde namen hier behalve Danny, APK en veulen dan.
Weet niets van de dkg maar heb alleen iets met BB. APK zei dus dat het dit jaar weer komt maar enige bevestiging heb ik niet. Is het echt?? En wanneer en waar begint het dan?? Kan ik ook een beetje plannen jah??
Ik ben een overlevende vanaf het begin van Fok zonder ban dan. Behalve Danny dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |