Geen idee ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Psycholoog op vmbo nivo ?
Hoe komt dat zo ?
![]()
De uren waren nog niet door mij uitgerekend, maar ik zei :quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Zou jij geen 48 uur wegblijven en daarna weer tekeer gaan als nooit te voren ?
Toch wel interessant, hij is psycholoog in Eemnes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee ?
Hij is off line, die nieuwejostieKZlikker![]()
Hoe kan een topic nou "op tijd" dan wel "te laat" zijn? Er is toch geen tijdstip vastgesteld dat een topic moet binnenkomen? Een topic kan wel, in vergelijking met een ander topic, eerder of later aangemaakt zijn. Als de topics hetzelfde onderwerp behandelen schijnen daar nogal discutabele regels voor te zijn, maar daar wil ik me verder verre van houden...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Misschien kan iemand ook zelf controleren of zijn topic op tijd of te laat is? Het is maar een suggestie hoor.
Tjeempie, ben je al onderweg? Dan ga ik snel douchen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet zo weg, ga iets liefs doen voor iemand en dat kost waarschijnlijk veel tijd. Dus heel misschien tot maandag![]()
![]()
Hij is zn verjaardag aan het vieren denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Toch wel interessant, hij is psycholoog in Eemnes.
Wie weet ben je hem gisteren wel zonder het te weten tegen het lijf gelopen toen je ook in Eemnes was.
![]()
Heb overigens nog steeds geen msn![]()
![]()
Hij heeft als ook zijn geboortedatum foutief vermeld in zijn profiel.
![]()
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:28 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe kan een topic nou "op tijd" dan wel "te laat" zijn? Er is toch geen tijdstip vastgesteld dat een topic moet binnenkomen? Een topic kan wel, in vergelijking met een ander topic, eerder of later aangemaakt zijn. Als de topics hetzelfde onderwerp behandelen schijnen daar nogal discutabele regels voor te zijn, maar daar wil ik me verder verre van houden...
Off-topic:
Weten ze al dat ze gaan stoppen???
Met mij neuken zeker voor backupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Tjeempie, ben je al onderweg? Dan ga ik snel douchen...![]()
![]()
![]()
Ben ook blij je weer te zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De uren waren nog niet door mij uitgerekend, maar ik zei :tot maandag
![]()
Dat wil niet zeggen dat ik zaterdag en zondag uitrust![]()
Maar blij je weer te zien![]()
Ik moet zo weg, ga iets liefs doen voor iemand en dat kost waarschijnlijk veel tijd. Dus heel misschien tot maandag![]()
![]()
Ga jij nou maar neukenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met mij neuken zeker voor backup![]()
Hoi buuf,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd met het mooie weer!![]()
![]()
![]()
![]()
-edit- hoi hidiho, sorry...![]()
Ik kijk bij Nieuwe Topics, en op het moment dat ik het mijne opende was er nog niets. Dus dan open ik een topic, en daarna kijk ik opnieuw om te zien of het het eerste/enige is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar je kunt toch net voordat je een topic aanmaakt in een ander venster kijken of er al een topic is, voordat je op enter drukt.![]()
Ik heb 112 voor nodgevallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij is zn verjaardag aan het vieren denk ik![]()
En hij heeft wel MSN![]()
Maar ik alleen voor noodgevallenen flikker elke lul die in daar toelaat er meteen weer uit
![]()
Ach, die modjes moeten ook wat te doen hebben, nietwaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk bij Nieuwe Topics, en op het moment dat ik het mijne opende was er nog niets. Dus dan open ik een topic, en daarna kijk ik opnieuw om te zien of het het eerste/enige is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |