Echt welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:05 schreef Zhenar het volgende:
Gelukkig was mijn avond gezelliger dan die van ShowChat![]()
Ik kan celebrities in het wild nooit plaatsenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel. Was een toffe film
. Infamous
.
Zhenar en ik hebben Ferry Sumogi gespot in de Tushinski.
Zhenar herkende hem eerst als een oud studiegenoot
Oh wat leuk. Jullie zijn saampjes geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
. Infamous
.
Volgens mij heb je wel gelijk. But the moral question of all times that will have the world shaken apart till eternity... Do I Look Like I Give A Fuck?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan celebrities in het wild nooit plaatsen![]()
En zit er niet een "y" in Ferry's Sumyogivi's (of hoe je het ook schrijft) achternaam?![]()
Duh... tuurlijk saampjes. Dat is wat koppels doen op vrijdag avondquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Jullie zijn saampjes geweest.![]()
Ferry Sumogi, is dat niet Rik uit GTST?
Hm, no, YDLLYGAFquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel gelijk. But the moral question of all times that will have the world shaken apart till eternity... Do I Look Like I Give A Fuck?
Watquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh... tuurlijk saampjes. Dat is wat koppels doen op vrijdag avond.
Ja dat is ikwilopmijnmotorreidenrik.
Ik háát Sandlerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef Bupatih het volgende:
Niet naar 'Chuck and Larry' geweest met z'n tweeën?
OMG wat een afknapper opeensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:42 schreef Zhenar het volgende:
OMG, ik lees net dat die acteur die Truman Capote speelde in Infamous ook de stem heeft gedaan van... Dobby de elf in Harry Potter![]()
[afbeelding]
Dude... Daniel Craig speelt in Infamous. Ken je me eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef Bupatih het volgende:
Niet naar 'Chuck and Larry' geweest met z'n tweeën?
Nou ja... hij heeft gelukkig eerst Dobby gedaan en daarna Capote, dus hij beweegt zich in ieder geval in de goede richtingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG wat een afknapper opeens. Alhoewel...
![]()
.
You Don't Licky Licky Yam Give A Fuck?quote:
Dat klinkt als een liedje van de Cheeky Girlsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
You Don't Licky Licky Yam Give A Fuck?
De derdequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:59 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, ik kan niet kiezen:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je ava! Zieligquote:
"weer"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:06 schreef Svensational het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een toffe ava.
Tof!quote:
Kies maar uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof!![]()
Maar ik wil de Amerikaanse versie![]()
Laadt nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:40 schreef Svensational het volgende:
http://www.gribling.nl/fok/soldaat3.gif
Die wil ik weer als icon!
Nee, dat weet ikquote:
Ik zie dat het soldaat heet, maar wat voor een was het? Was het zo een met van die shu the fuck up?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik! Maar daar stond ooit een toffe icon
! Die ik dus nu niet meer heb
!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie dat het soldaat heet, maar wat voor een was het? Was het zo een met van die shu the fuck up?
Die kan je toch heel makkelijk zelf weer vinden en zo?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef bar_rel het volgende:
Damn ik wordt
Ik wil ook bi-vriendenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
. Infamous
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |