Ja, jij en Babs en Beev en Sven (toch?quote:
Gaaf!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ga haar nieuwe programma in januari zien![]()
Fransquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, jij en Babs en Beev Airelle en Sven (toch?) vonden haar altijd al zo geweldig, maar ik had het eerlijk gezegd nog nooit een kans gegeven
Maar nu heb ik haar samen met het Metropoolorkest gezien. Wat geeft zij zich heerlijk over aan haar muziek en wat straalt ze... en die lach!!!!
![]()
![]()
![]()
Oh, jij niet dusquote:
De Vliegende Paaaaaaaaaaantersquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:49 schreef Zhenar het volgende:
En verder heb ik ook de altijd toffe Vliegende Panters eindelijk eens in het echt mogen aanschouwen.
"Het is verboden bij de wet"![]()
![]()
Was jij daar ook?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De Vliegende Paaaaaaaaaaanters [afbeelding]
Nee, maar ik ben fanquote:
Ook geilquote:
De film waar ik het meest op wachtquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn avatar is pas mooi. The Golden Compass
.
Bij mij is het dus The Golden Compass. Toch wel de film van het jaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De film waar ik het meest op wachtDie in dit jaar uitkomt dan, want het aller allermeest wacht ik natuurlijk op
Indiana Jones 4
![]()
Een film over parkeerwachters?!quote:
Ja! Waar een geheime liefde ontstaat tussen twee mannelijke parkeerwachtersquote:
Net als onze liefdequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja! Waar een geheime liefde ontstaat tussen twee mannelijke parkeerwachters.
Ja, weet je nog dat ik je een bon gaf voor dubbel parkeren. In één keer verliefdquote:
Hihi...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, weet je nog dat ik je een bon gaf voor dubbel parkeren. In één keer verliefd.
Uitmarkt 2007quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Is er ergens een Uitmarkt topic? Ik kan het nergens vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |