Hmm, kan even kijken of ik bij de drukkerij kan zorgen dat de username onder kan staan en voor de mensen die het boven willen dat het ook kan. Moet neem ik aan geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, lijpe shit hè
[..]
nickname onderaan is beter/mooier
[..]
en zo is de voorkant prima
nee 2 weekjes rustig aan, want september wordt een gezellige maand. Voor mij trouwens geen 24, wordt toch ook te druk en te duur dan allemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:37 schreef Sethje het volgende:
Mensen nog plannen voor vandaag, vanavond?
Heb nu al gemailt, dus ik laat jullie zo snel mogelijk de kosten weten per shirtje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zal vanavond het ontwerp even doorsturen en kijken wat de kosten en mogelijkheden zijn.
dat zou natuurlijk ook kunnen jahquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hmm, kan even kijken of ik bij de drukkerij kan zorgen dat de username onder kan staan en voor de mensen die het boven willen dat het ook kan. Moet neem ik aan geen probleem zijn.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb nu al gemailt, dus ik laat jullie zo snel mogelijk de kosten weten per shirtje.
Ik ga vanavond in de Time Out mijn verjaardag vieren. Deepack moet wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:37 schreef Sethje het volgende:
Ik pak de heropening van de zenith eens mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee 2 weekjes rustig aan, want september wordt een gezellige maand. Voor mij trouwens geen 24, wordt toch ook te druk en te duur dan allemaal.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:50 schreef Sethje het volgende:
kan elke janlul die hier 1 x in t topic komt zon shirt bestellen ?
quote:
Je staat erbijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef 16meter het volgende:
Het word tijd dat ik ook bij de liefhebbers kom te staan in het topic![]()
Mijn hardstyle verslaving begint ernstige vormen aan te nemen. De hele dag al mixes en livesets aan het draaien, non-stop, en nee ik krijg er geen genoeg van.![]()
een hardstyle verslaving is nooit ernstigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef 16meter het volgende:
Mijn hardstyle verslaving begint ernstige vormen aan te nemen.
Ik ben vanavond ook in de timeout!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ik ga vanavond in de Time Out mijn verjaardag vieren. Deepack moet wel te doen zijn.
[..]
Dat was ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jeckyll & Hyde - Frozen Flame (Josh & Wesz Remix) [Test Mix] [03:12] [128kbit mp3] wat moe dit voorstellen?
een fokker draaide dit
Is al een tijdje uit, de remix van J&W echt een superdikke plaatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jeckyll & Hyde - Frozen Flame (Josh & Wesz Remix) [Test Mix] [03:12] [128kbit mp3] wat moe dit voorstellen?
een fokker draaide dit
hij is dikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat was ik.Weet niet meer van wie/waar ik em had, maar het klinkt wel leuk.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een hardstyle verslaving is nooit ernstig
Ben 'm net aan het luisteren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dat setje van The Vision van FearFM (nieuwe) is ook wel lekker zeg.![]()
Vorige week lowlands bezocht, niet echt nu plannen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:37 schreef Sethje het volgende:
In nomine Patris et fillii et Spiritus Sanctiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben 'm net aan het luisteren.
Die vocals met enomi patri ect....vette vocal
Vetttt ik ga ook Sethquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook in de timeout!
ook interesse in het shirtje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Gister weer teruggekomen van 11 dagen vakantie... Geen hardstyle meegekregen daar... Nu maar weer is flink aan het downloaden slaan...en echt ff q-base kaartjes gaan halen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |