drogeren werkt ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:15 schreef Quock het volgende:
Je moet toch wat om je kinderen rustig te houden?
Dat kan je op twee manieren doen:
a) je maakt ze bang
b) je stopt ze met cadeau's
combinatie: als je lief bent krijg je cadeaus...en anders komt er een neger door de schoorsteen om je mee te nemen naar spanje en je daar anaal te vernederenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:15 schreef Quock het volgende:
Je moet toch wat om je kinderen rustig te houden?
Dat kan je op twee manieren doen:
a) je maakt ze bang
b) je stopt ze met cadeau's
als jij kinderen hebt haal de dat geneuzel om zeep, trek gekke bekken als t klokje slaat om 12 uur is de goede uitdrukking, en Sinterklaas bestaat niet, simpel toch? die koters voorliegen over die pedo . TSSSSS t is wel de 21e 22e eeuw.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef MouzurX het volgende:
12 uur blijft hij zo staan.
Wie is dit vroeger vertelt? ik heb ik dit wel een poosje toen ik klein was gelooft
Waarom vertellen ouders zulke onzinnige dingen? Zelfde als met sinterklaas ... dan verzinnen ze een ouwe gast ( naja bestond wel ofzo maja) zodat ze cadeaus kunnen geven aan hun kinderen ..... ben ik nou de enige die de logica daar niet in ziet ?
edit: was trouwens klokslag 12 uur niet rond 12 uur, zie ik nu.
Zeep?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:19 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als jij kinderen hebt haal de dat geneuzel om zeep, trek gekke bekken als t klokje slaat om 12 uur is de goede uitdrukking, en Sinterklaas bestaat niet, simpel toch? die koters voorliegen over die pedo . TSSSSS t is wel de 21e 22e eeuw.....
Heul wel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:07 schreef Canisfire het volgende:
Dat vertellen ze alleen op urk ts niet in de rest van de wereld.
Zwarte piet sloeg mij op mijn handen omdat ik nagels beet. mijn broer kreeg ervanlangs omdat hij de kat de snor af had geknipt, grapje van de PHILIPS Sint aan huis, nooit vanzeleven vergeef ik t die klootzak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
pff ik was als kind doodsbang voor sinterklaas ..
fobisch gewoon..
pfffffffff ja idem!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Zwarte piet sloeg mij op mijn handen omdat ik nagels beet. mijn broer kreeg ervanlangs omdat hij de kat de snor af had geknipt, grapje van de PHILIPS Sint aan huis, nooit vanzeleven vergeef ik t die klootzak.
al dat gelieg en ieereen doet er aan mee, als ik ooit oma wordt, wat moet ik dan?
de eerst de beste die mijn kleinkind bang maakt breek ik zijn neus. meelullen? dacht t niet, maar t is tradietie......... zucht.....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pfffffffff ja idem!
Mijn kind wist niet beter of sinterklaas was een hele lieve man.. maar nooit heb ik nare dingen verteld..
Ben nog zo eentje die niet wilde vertellen dat Bambi zijn moeder doodging enzo in die film..
Waar is zijn moeder nou?
Oh die...oh die zit nu in een dierentuin enzo..zei ik droog..
Als kind moest ik mee naar een sinterklaas bijeenkomst..vond hem al eng..
ik hoef toch niet bij hem te komen he piepte ik als 4 jarige bangig uit...
nee joh hoe kom je daar nu bij..
Noudus wel...ik moest naar voren komen..snap nu waar plankenkoorts vandaan komt..
en daar stond ik voor die enge pedo..
ik schaamde me kapot een zaal vol duizenden kinderen leek het wel..
waarom ik mijn broodkorstjes smorgens niet op at..![]()
![]()
Nou ik wilde wegzinken in de grond daar ter plekke..zo schaamde ik mij..
vernederd liep ik dat podium af met een handjevol muffe pepernoten..vergeet dat nooit meer!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |