abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52720070
Misschien ben je vergeten 50 euro op haar nachtkastje achter te laten
pi_52721566
Je hebt haar teveel aandacht gegeven. de uitdaging was eruit voor haar. zoals je al aangaf ben je hier niet erg goed in. leer er dus van en ga verder.
pi_52721931
Wat ben jij sip zeg
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:50:49 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52723871
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

09-12-1985 Nou nog maar een paar maandjes hoor
haha. Wat een leuk grapje.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52726358
Klinkt eigenlijk niet typisch Turks maar typisch vrouws.

Meisje wordt even overrompeld door verliefdheid, maar is eigenlijk een typje dat haar toekomst gepland en uitgestippeld heeft. Daar past best liefde in maar dan niet op een manier die haar studie sterk beïnvloedt.

De cultuur kan meespelen.
Omdat ze thuis misschien méér verantwoording moet afleggen over haar opleiding en stage dan een westers kind.
Zeggen dat je niets van je studie gebakken hebt maar wél lekker veel lol hebt gehad wordt niet in alle culturen met een vertederde glimlach begroet.

[ Bericht 4% gewijzigd door mgerben op 27-08-2007 15:34:05 ]
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:39:21 #56
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_52728541
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:10 schreef jorgentol het volgende:
Je hebt haar teveel aandacht gegeven. de uitdaging was eruit voor haar. zoals je al aangaf ben je hier niet erg goed in. leer er dus van en ga verder.
iemand die het snapt
pi_52730482
laatste update:

Vannacht na het 'feest' kwam ze op msn en begon ze tegen me te praten. Na een lang verhaal is ze naar mijn kamer gekomen en hebben we samen geslapen. Met die gast bleek niks te betekenen en ze was een beetje dronken. Altijd mooi die excuusjes die vrouwen aanhalen.
Volgens mij hebben ez trouwens niet gekust alleen flink geknuffeld.

Anyway vandaag zei ze tegen me dat ze het nog wel een kans wilde geven. Haar grootste motivatie voor het beeindigen was dat ze niet de lasten van een boyfriend wil hebben hier deze vakantie.
Ik weet niet precies hoe ze er nu over denkt maar ze is al positiever iig.

Ik laat het nu maar op zijn beloop en ga proberen er geen punt van te maken mocht ze weer weglopen en anders kijk ik zelf wel hoe lang ik het volhoud met haar.

aju
pi_52730552
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:50 schreef Haushofer het volgende:
Misschien ben je vergeten 50 euro op haar nachtkastje achter te laten
100 is nog beter
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52730600
bindingsangst
pi_52731901
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Stabdogg het volgende:

[..]

Mwah zo interpreteer ik het toch niet wat er gebeurt is. Het was niet even zoenen / neuken en weer gaan. Maar ja dat heb ik in mijn eerste 2 posts al gezegd.
Als zij meerdere keren aan mij vraagt 'are you happy now' en ze zegt zelf van wel dan lijkt het mij toch meer te worden.
Kortom flink van geleerd, volgende keer gewoon sex hebben en lekker los gaan. Het bleek niet echt diep bij haar te zitten, of je ging misschien niet snel genoeg van bil.. Kan je iig volgende keer zeggen dat je tenminste nog sex gehad hebt.

-edit- shit een update
Alsnog je kans pakken! ...

-edit- shit erover heen gelezen! Andere gast?! Minstens 2 weken wachten met kussen, tot die tijd hangt hij nog rond in haar mond.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2007 17:50:57 ]
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:36:02 #61
19142 tslh
Never at ease.....
pi_52738498
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:49 schreef Stabdogg het volgende:
laatste update:

Vannacht na het 'feest' kwam ze op msn en begon ze tegen me te praten. Na een lang verhaal is ze naar mijn kamer gekomen en hebben we samen geslapen. Met die gast bleek niks te betekenen en ze was een beetje dronken. Altijd mooi die excuusjes die vrouwen aanhalen.
Volgens mij hebben ez trouwens niet gekust alleen flink geknuffeld.

Anyway vandaag zei ze tegen me dat ze het nog wel een kans wilde geven. Haar grootste motivatie voor het beeindigen was dat ze niet de lasten van een boyfriend wil hebben hier deze vakantie.
Ik weet niet precies hoe ze er nu over denkt maar ze is al positiever iig.

Ik laat het nu maar op zijn beloop en ga proberen er geen punt van te maken mocht ze weer weglopen en anders kijk ik zelf wel hoe lang ik het volhoud met haar.

aju
Wat goed van haar na alles wat je haar misdaan hebt!
Je mag wel in je handjes knijpen met zo'n dame
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_52740662
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:36 schreef tslh het volgende:

[..]

Wat goed van haar na alles wat je haar misdaan hebt!
Je mag wel in je handjes knijpen met zo'n dame
haha op die manier is het natuurlijk niet bedoeld. als je de rest van het topic hebt gelezen weet je dat ze bedoelt dat haar principes opzij wil zetten.

maar ik kap er nu mee (met hier updaten), ik zie dingen nuchterder. Als ze em binnenkort weer peert dan zij het maar zo. Ik heb ook een andere kant van haar gezien die me minder beviel dus misschien heb ik er binnenkort zelf ook geen zin meer in.
We zien het wel.

Van mij mag het topic dicht en anders mag er geluld worden van mij over het begrijpen van de vrouwelijke geest
  maandag 27 augustus 2007 @ 23:15:28 #63
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_52740736
je kan haar toch gewoon aanhouden als fuck-buddy ?? ( mits er nog geneukt gaat worden )
pi_52814734
Er zijn weinig mensen die nee zeggen tegen liefde als ze dus echt op je verliefd is. Als ze ermee wil nokken, is ze waarschijnlijk niet zo into you als andersom.
pi_52818852
klopt dat dacht ik ook maar dingen zijn veranderd.

We kunnen nu officieel spreken van een relatie.
Het is wel zo dat ze nu voor 3 dagen naar denemarken is om haar bagage op te halen en ze biljft daar met een vriendin die daar woont om de stad te zien.

Ondanks dat ze gister nog zei dat ze mijn vriendin is, ze verliefd aan het worden is en de afgelopen 3 dagen het bed hebben gedeeld is dit de laatste test voor mij

Ik weet namelijk nog van de vorige keer toen ze me even niet zag dat er ook een aantal dingen in haar hoofd veranderde

We kijken wel. Als ze zondag terugkomt en het is nog hetzelfde als nu dan ->
en anders
pi_52822528
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:28 schreef Stabdogg het volgende:
klopt dat dacht ik ook maar dingen zijn veranderd.

We kunnen nu officieel spreken van een relatie.
Het is wel zo dat ze nu voor 3 dagen naar denemarken is om haar bagage op te halen en ze biljft daar met een vriendin die daar woont om de stad te zien.

Ondanks dat ze gister nog zei dat ze mijn vriendin is, ze verliefd aan het worden is en de afgelopen 3 dagen het bed hebben gedeeld is dit de laatste test voor mij

Ik weet namelijk nog van de vorige keer toen ze me even niet zag dat er ook een aantal dingen in haar hoofd veranderde

We kijken wel. Als ze zondag terugkomt en het is nog hetzelfde als nu dan ->
en anders
waz er gebeurd? Ben je moslim geworden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_52859041
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Stabdogg het volgende:
tja toch denk ik dat als er een volgende keer komt dat het zo voorspoedig lijkt te gaan met een meid ik in mijn achterhoofd houd dat het de vorige keer ook niks bleek te zeggen...
Dat moet je natuurlijk sowieso doen. Je gehele geluk in haar handen leggen na een paar avondjes zoenen is natuurlijk vragen om problemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')