quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef MouzurX het volgende:
Goede klacht maar waarschijnlijk doe je het zelf ook![]()
![]()
Waar concludeer je dat uit?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef nightfall het volgende:
je doet er zelf ook aan mee achterlijk stuk vee..
"Gezien ik mij niet laat kisten flikker ik die mensen gewoon aan de kant,"quote:
quote:
Ja, netjes hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:00 schreef McKillem het volgende:
Gezien ik mij niet laat kisten flikker ik die mensen gewoon aan de kant
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef Ravage het volgende:
[..]
"Gezien ik mij niet laat kisten flikker ik die mensen gewoon aan de kant,"
en
"Ze banjeren dan ook gewoon overal door heen als een bulldozer op XTC"
Mensen die je asociaal negeren aan de kant schuiven (goed ik scheeft het in de TS ietwat bot) of bij voorbaat al iedereen omvergooien omdat je je trein wil halen is een wezenlijk verschil.quote:
Lang haar idd, geen KoRn shirts, en skateschoenen al helemaal niet. Kisten! FTW.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:30 schreef Gluckskafer het volgende:
TS zet zich af tegen de maatschappij
Waarschijnlijk heeft hij lang haar, zwart t-shirt met Korn o.i.d en skateschoenen.
Vooral die hugo boss pakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mensen die haast hebben vinden zichzelf blijkbaar heel belangrijk
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je er zo eng uitziet moet je het natuurlijk niet gek vinden dat de mensen in de tram bang voor je zijn btw![]()
Voor zover ik weet bestaat dat niet meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:11 schreef Quock het volgende:
Lijkt me toch lullig als je trein één keer in het uur gaat en je dan ook nog eens zo vroeg weg moet gaan dat je er twee kan missen...
Tot nu toe heb ik alleenmaar gepwnt. Volgens mij verwar je me met een ander.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef Flashwin het volgende:
TS is toch die boer die hard gepwnd werd nadat hij naar de Randstad verhuisde?
Volgens mij heb ik geen zin om quotes te gaan opzoeken, maar je kwam behoorlijk gefrustreerd overquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik alleenmaar gepwnt. Volgens mij verwar je me met een ander.
Hij heeft wel gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Mensen heb het niet zo op dat alternatief krakerstuig met hun lange vieze haren en smoezelig baardje en sikje, compleet met zoeen typisch zwart shirt.
Ga naar de kapper en neem een kort net kapsel, scheer je gezicht netjes glad en trek en leuk shirt of overhemd aan.
Ach ik zat maar uit m'n nek te kletsen. Het maakt mij werkelijk niets uit hoe een ander erbij loopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:23 schreef McKillem het volgende:
[..]Die link met krakers leg je toch echt zelf.
En WEER die hygiëne kwestie. Ik wil er best 10 euro op leggen dat dat van mij beter is als die van jou.
En er moet heel wat gebeuren voordat ik mijn uiterlijk verander alleen omdat iemand (voor mij part de hele maatschappij) dit vind.Sterker nog, er is geen kracht op aarde of in hemel die mij daartoe kan forceren.
Ik maak gretig gebruik van het feit dat we nog zelf mogen beslissen hoe we er uit zien.
Neehoor, ik zie er alleen niet uit zoals de maatschappij dat zou willen. In mijn eerdere reactie valt te lezen dat ik met de maatschappij momenteel geen problemen heb of heb gehad heb dan ook geen reden me ertegen te verzetten. Tenzij het bepalen van je eigen uiterlijk onder verzetten valt natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:34 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ach ik zat maar uit m'n nek te kletsen. Het maakt mij werkelijk niets uit hoe een ander erbij loopt.
Maar uit bovenstaande proef ik dat je er zo bijloopt, puur om je 'af te zetten' tegen de maatschappij?
Wel een leuk grietje op die foto hoor.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:26 schreef Elixabete het volgende:
Zuidelijke normen en de oosterse zijn stukken relaxter die hollanders doen niks anders dan haasten en agressief reageren op de medemens.
Kut mentaliteit hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |