quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Adverteer je je fobo in een landelijk dagblad ofzo![]()
Tja, het is best apart ja, het gaat redelijk snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Adverteer je je fobo in een landelijk dagblad ofzo![]()
Ik heb maandag mijn FoBo geopend en nuquote:
En dat terwijl je een poes als plaatje hebtquote:
Fotoboekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En dat terwijl je een poes als plaatje hebt(Al is deze veel beter dan die hyperactieve dinges (hoe heet dat rode beest ook alweer? Elmo?
)
Sorry, ben beetje melig vandaag, kan er niets aan doen. tijdelijk ontoerekeningsvatbaar door hormonenPrachtig excuus!
Wat is een FoBo?
steekt er af en toe een voetje uit? (gedeeltelijk dan hé)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fotoboek
Hoe is het met je buik?
He bahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
steekt er af en toe een voetje uit? (gedeeltelijk dan hé)
Dagblad van het Noordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef Whiteguy het volgende:
waar?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb maandag mijn FoBo geopend en nu
Aantal views 715
Replies 163
dus tja
jij mag datquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En dat terwijl je een poes als plaatje hebt(Al is deze veel beter dan die hyperactieve dinges (hoe heet dat rode beest ook alweer? Elmo?
)
Sorry, ben beetje melig vandaag, kan er niets aan doen. tijdelijk ontoerekeningsvatbaar door hormonenPrachtig excuus!
Wat is een FoBo?
zie jequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fotoboek
Hoe is het met je buik?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
He bahIk mag voor Davinia toch hopen dat r eerst n koppie komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |