Jawel was het ook wel, maar het duurt allemaal best lang. En of je nou naar noord, oost, zuid of west rijdt, elke kant op zijn bergen, meren en bomen... en omdat ik met m'n moeder en zusje was heb ik ook redelijk wat tijd doorgebracht met wachten op hun terwijl ze in een winkel of naar de wc warenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Klinkt tóch als een leuke vakantie Tim
Nee, dat heb ik gedaan. Ik heb wel meer kilometers gemaakt dan normaal is, dus misschien heeft het daar mee te makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Vergeten weer vol te tanken misschien?
Extra kilometers meegerekend zou ik alsnog flink wat borg terug moeten krijgen... ik heb wel m'n zonnebril in de auto achtergelaten (vergeten), dus misschien is dat het. Kan net zo goed een enquête zijn, ik kan me maar beter niet druk makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gedaan. Ik heb wel meer kilometers gemaakt dan normaal is, dus misschien heeft het daar mee te maken
Zelfs als je alleen woont wordt je met die opmerking nog niet de leukste thuisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Of wellicht heb je je Hawaii-shirt laten liggen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |