Hello allemaal, ik ben weer terug van vakantie wat betekent dat ik weer in Nederland ben
![]()
Om te beginnen zwaai ik even naar de nieuwe aanwinsten in de SC Puntenslijpsel
![]()
en WhiteGuy
![]()
Vandaag dus weer thuisgekomen van een vakantie in Noorwegen, en ik ben nu best moe. Van de drie personen in de hut op de boot sliep er een eerder dan ik, en die snurkte nogal
![]()
. Eerste stuk van de terugweg in de auto geprobeerd een beetje te slapen, daarna een blik energy drink met gembersmaak gedronken, stuk Hubba Bubba in de mond en gereden vanuit ergens in Denemarken tot voorbij Hamburg, daarna werd rijden weer overgenomen.
Noorwegen is een mooi land met een hoop bergen, meren en bomen, wat wel weer als nadeel heeft dat het allemaal vrij ver weg kan zijn. Om bij een supermarkt te komen moesten we van bij het huisje een berg af (slechte weg) naar het dal, en het dorpje wat daar zat was niet echt groot. De "attracties" waren over het algemeen minstens een uur rijden, waarbij een uur of 3 niet echt een uitzondering was. Maar tijdens het rijden is er dan wel weer genoeg te zien, maar echt veel was er dus niet te doen in de buurt. Op de berg bij het huisje bereikte het kwik de meeste dagen de zwoele temperatuur van 15 graden boven nul... het was meer een bijklussend ski-oord dan een volledig vakantiepark.
Ik heb deze vakantie wél op een quad gereden (rondjes over een baan, niks bijzonders) en heb toch het idee dat die dingen vrij gevaarlijk zijn