Heb ik me ook weer eens als kwaliteitsuser laten zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
KIjk daar heb ik wat aan![]()
Chaos of Stabiliteit
Het was slechts een opmerking die in dit topic on topic was.... je kunt wel in iedere letter een onderliggende boodschap proberen te vinden maar je kunt er ook voor kiezen dat niet te doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Lijkt me dat je de combinatie nastreeft, dus waarom of/of?
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Heb je deze topic opgegeven of is het resultaat inmiddels al naar genoegen?
mmmm lekker, gelukkig hoef ik niet te kiezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik me ook weer eens als kwaliteitsuser laten zien
Chablis, Olijven en Stokbrood
hoihoiquote:
COS-Discussietopic: How to make things better, enquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was slechts een opmerking die in dit topic on topic was.... je kunt wel in iedere letter een onderliggende boodschap proberen te vinden maar je kunt er ook voor kiezen dat niet te doen.
Sommige dingen zijn nou eenmaal zonder onderliggende boodschap...
Combineren Of Splitsen
mallertquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:45 schreef Lobasca het volgende:
Ben er ook nog ff....
Eerlijk?quote:
Oe, ik heb zin om eens uitgebreid te gaan zwaaien.quote:
Man wat heb jij gegeten? Zuurpruimen en zeikbonen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef FdW het volgende:
COS-Discussietopic: How to make things better, en
SC # 287 Gok hier waar COS voor staat,
Beide door jou geinstigeerd tenderen in dezelfde richting.
Waar blijft de evaluatie van HTMTB?
Is het niet logisch dat je als kwaliteits poster - zoals je jezelf omschrijft - tot een resultaat komt in je eerste poging voordat je iets soortgelijks begint?
Hé Veulenknuffelaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
Hoi Talitha [afbeelding]
Capituleren Of Standhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |