Dat is nog heel erg netjes gezegd hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
ws niet geheel trouw aan haar man...![]()
Ben ook blij dat ik van dr af benquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:42 schreef covie het volgende:
[..]
Dat is nog heel erg netjes gezegd hoor!![]()
absoluut niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
Toch raar dat je zoeen vraag stelt... [afbeelding]
Speel je wel met de gedachte dan?![]()
Que?quote:
That explains!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut niet!
nou ja, ik ben gewoon vre-se-lijk onzeker (tadaaaa, daar komen mijn ant-depressiva om de hoek kijken) en ik ben weleens bang dat hij vreemd gaat, terwijl ik ook gewoon weet dat hij daar niet eens tijd voor heeft
vandaar dat ik me afvroeg of hij ook weleens bang is dat ik vreemd ga
300+ posts....quote:
En maar goed ookquote:
Vandaar.quote:nou ja, ik ben gewoon vre-se-lijk onzeker (tadaaaa, daar komen mijn ant-depressiva om de hoek kijken) en ik ben weleens bang dat hij vreemd gaat, terwijl ik ook gewoon weet dat hij daar niet eens tijd voor heeft
quote:
Spammertquote:
Whehe.... jeweetsquote:
En hoeveel daarvan met je kloon(s)?quote:
Om 12 uur stopt de dag voor JeRa en gaat hij rekenen. Om 1 uur volgt de uitslagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:46 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Weet je het zeker?![]()
om 12 uur komt die van JeRa ofniet?
Denk het zeker te weten...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:46 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Weet je het zeker?![]()
om 12 uur komt die van JeRa ofniet?
0, want de posts met Miljonair tellen uiteraard niet mee voor OA...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan met je kloon(s)?
Buiten dat is het volgens mij sowieso wel normaal om zo af en toe dat te vragen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut niet!
nou ja, ik ben gewoon vre-se-lijk onzeker (tadaaaa, daar komen mijn ant-depressiva om de hoek kijken) en ik ben weleens bang dat hij vreemd gaat, terwijl ik ook gewoon weet dat hij daar niet eens tijd voor heeft
Ja, nee, ok. Maar hoeveel posts zal je daarmee gemaakt hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:48 schreef OA het volgende:
[..]
0, want de posts met Miljonair tellen uiteraard niet mee voor OA...![]()
uhuhquote:
het is gewoon heel gek allemaalquote:
uhuhquote:[..]
Vandaar.
Zet jij hem neer, of slaap je dan al en laat je mij het monnikenwerk doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Om 12 uur stopt de dag voor JeRa en gaat hij rekenen. Om 1 uur volgt de uitslag
4?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ok. Maar hoeveel posts zal je daarmee gemaakt hebben?
Nog eens extra?
Kweenie. Ik moet morgen vroeg op. Bier halen endezulksquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:48 schreef OA het volgende:
[..]
Zet jij hem neer, of slaap je dan al en laat je mij het monnikenwerk doen?![]()
het is dus gewoon een vrouwendingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:48 schreef covie het volgende:
[..]
Buiten dat is het volgens mij sowieso wel normaal om zo af en toe dat te vragen.
Heb ik ook wel als ik ff niet lekker in mijn vel zit, dan wil je nog even extra bevestiging![]()
Whehe. Niet relevant dusquote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
het is dus gewoon een vrouwending
Doe dan om 10 over 12...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef covie het volgende:
Shit daar ga ik niet op wachten.
Oh maar ik weet het al
Ik stuur gewoon om 12 uur toppostperdag ofzoiets op.
Vandaag staat er toch wel tussen![]()
Ja, ik hoor het alweer... verzaker....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Kweenie. Ik moet morgen vroeg op. Bier halen endezulks
Ok...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef OA het volgende:
[..]
Doe dan om 10 over 12...
De servers hebben even tijd nodig om alles te categoriseren enzo... [afbeelding]
uhuh, databeest ordenen endezulksquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef OA het volgende:
[..]
Doe dan om 10 over 12...
De servers hebben even tijd nodig om alles te categoriseren enzo... [afbeelding]
Is goed. Al ben ik hier wellicht nog om 1 uur hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het alweer... verzaker....![]()
Morgenochtend zal ik de taak wel weer op me nemen!![]()
Met liefde!![]()
Mafze. Dan ga ik nu als een gek posten om je in te halenquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
het is dus gewoon een vrouwending
weet je zeker dat je geen kloon hebt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:53 schreef covie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker![]()
Ik ben gek op mannendingen maar door dit soort dingen weet ik al helemaal zeker dat ik echt een vrouw ben![]()
En het feit dat ik absoluut niet kan inparkeren![]()
Whehe. Volgens mij zit het wel goed tussen jullie danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
het is gewoon heel gek allemaal
ik kan me niet eens voorstellen dat we 8 maanden bij elkaar zijn
het lijkt gisteren dat ik hem leerde kennen, maar soms lijkt het alsof we al jaaaaaaren samen zijn, heel maf.
Ik heb in die 8 maanden meer dingen beleefd dan in 2 jaar met mijn ex!
En ja, ik weet dat ik altijd commentaar heb op fruts een JJ en dat ik nu hypocriet ben
me 2 we hebben nog 6 minutenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mafze. Dan ga ik nu als een gek posten om je in te halen![]()
![]()
Whehequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef covie het volgende:
[..]
me 2 we hebben nog 6 minuten [afbeelding]
zit het ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Volgens mij zit het wel goed tussen jullie dan
hihihiquote:En tuurlijk ben je hypocriet, maar dat boeit toch niet![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je zeker dat je geen kloon hebt?
Muck ofzo?
bij mij valt het nog wel mee denk ik...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
Maar ik heb er vandaag wel redelijk wat staan![]()
Ging hard vanmiddag![]()
Mooizo. Houden zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
zit het ook
zelfs mijn familie en vrienden valt het op
quote:[..]
hihihi
echt welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef covie het volgende:
[..]
Geloof het neit nee, maar anders zijn we/ben ik wel een goede kloon
![]()
Ja als ik nu al kijk hoeveel ik alweer in dit half uurtje heb gepost...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
Maar ik heb er vandaag wel redelijk wat staan![]()
Ging hard vanmiddag![]()
Zijn jullie klonenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef covie het volgende:
[..]
Geloof het neit nee, maar anders zijn we/ben ik wel een goede kloon
![]()
Jij was ook veel wegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
bij mij valt het nog wel mee denk ik...
Whehe. Ik heb ergens van de tien posts op rij er 9 gezetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef covie het volgende:
[..]
Ja als ik nu al kijk hoeveel ik alweer in dit half uurtje heb gepost...![]()
Dan weet ik niet of ik dat van de rest vand e dag nog wil weten [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb ergens van de tien posts op rij er 9 gezet![]()
Hendig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:59 schreef covie het volgende:
[..]
netjes!!
Doe jij 10 posts per pagina?![]()
Heb er 50 op een pagina, maar het waren de bovenste 10quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:59 schreef covie het volgende:
[..]
netjes!!
Doe jij 10 posts per pagina?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hendig.
Ooit samen met erik en OA 91,7% van een topic volgepost![]()
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb er 50 op een pagina, maar het waren de bovenste 10![]()
Uhuh. Weten wequote:
Jep. Op die fiets jaquote:
Douche zequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef covie het volgende:
OEh de tijd is om...
Ben nu ff douchen totzo![]()
douche zequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef covie het volgende:
OEh de tijd is om...
Ben nu ff douchen totzo![]()
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Muck het volgende:
whehehehe, ik heb een bericht in het gastenboek van de site die lars gemaakt heeft gezegt, en hij weet het niet eens
mag ik even spammen?quote:
Ik zal eens gluren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:07 schreef Muck het volgende:
[..]
mag ik even spammen?
kijk eens op huttenbouwen.com
echt, het kost wat tijd, maar het is zo'n tof project he
heb je snel gedaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:12 schreef covie het volgende:
zo ik zit er alweer fris en fruitig bij![]()
Ik heb ook een kl*te badkamer en een rotdouche die elke keer loslaat en dan geeft hij rare stralen en dan moet je m weer vastzettenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |